|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. apríla 2009
Na Hájnickej v Karlovej Vsi plánujú obratisko linky č. 32
Na Hájnickej ulici v bratislavskej Karlovej Vsi by mohlo vzniknúť obratisko pre autobusy linky číslo 32. Dopravný podnik Bratislava (DPB) ho navrhuje vybudovať za čerpacou stanicou a novou predajňou Lidl ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. apríla (WEBNOVINY) - Na Hájnickej ulici v bratislavskej Karlovej Vsi by mohlo vzniknúť obratisko pre autobusy linky číslo 32. Dopravný podnik Bratislava (DPB) ho navrhuje vybudovať za čerpacou stanicou a novou predajňou Lidl na križovatke ulíc Karloveská, Molecova, spomínaná Hájnická a Líščie údolie. Dopravný podnik chce týmto krokom riešiť komplikácie autobusov a trolejbusov pri jazde na karloveské sídlisko Dlhé Diely. V budúcnosti by však mohli toto obratisko využívať aj ďalšie linky, nielen "prvotná" linka 32. Fungovať by to malo tak, že autobus pri jazde z mesta bude zachádzať k predajni Lidl, kde bude zastávka mestskej hromadnej dopravy, otočí sa a bude pokračovať v jazde na Dlhé Diely. "Tým by obyvatelia, ktorí nakupujú a využívajú električkovú dopravu, nemuseli prechádzať cez dve frekventované karloveské ulice," povedal pre agentúru SITA predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník.
Vedenie dopravného podniku spolu s mestskou časťou však na túto tému pripraví aj verejnú diskusiu s občanmi. Pôvodne totiž mali tento materiál odsúhlasiť karloveskí poslanci na svojom poslednom zasadnutí, po početných otázkach a požiadavkách zo strany niektorých poslancov bol nakoniec stiahnutý. Niektorým sa totiž nepozdávalo, aby boli v mestskej časti dve obratiská - súčasné pri Riviére a plánované na Hájnickej. "Obratisko pri Riviére je pre linku číslo 33, ktorá je teraz trolejbusovou linkou. Ten nebude zachádzať k Lidl, toto obratisko nič nerieši pre tých, ktorí chcú nakúpiť a potom ísť na Dlhé diely. Nie je to relevantná pripomienka," uviedol Zahradník. Je si však vedomý, že ani obratisko nie je úplne ideálne riešenie. "Ak by sme vybudovali mimoúrovňovú križovatku, tak je to vynikajúce a nemusíme sa baviť o žiadnom obratisku," vysvetlil Zahradník.
Poslankyňa Monika Valentovičová zasa navrhla prepojenie Karloveskej ulice s Líščím údolím. "Nie je našou kompetenciou ani zodpovednosťou, aby sme projektovali budovanie ďalších komunikácií, ktoré neslúžia pre MHD," konštatoval Zahradník. Podľa neho je to však dobrý nápad, spolupracovať bude preto potrebné s Generálnym investorom Bratislavy, keďže nová plánovaná komunikácia by mala byť mestská.
SITA
Vedenie dopravného podniku spolu s mestskou časťou však na túto tému pripraví aj verejnú diskusiu s občanmi. Pôvodne totiž mali tento materiál odsúhlasiť karloveskí poslanci na svojom poslednom zasadnutí, po početných otázkach a požiadavkách zo strany niektorých poslancov bol nakoniec stiahnutý. Niektorým sa totiž nepozdávalo, aby boli v mestskej časti dve obratiská - súčasné pri Riviére a plánované na Hájnickej. "Obratisko pri Riviére je pre linku číslo 33, ktorá je teraz trolejbusovou linkou. Ten nebude zachádzať k Lidl, toto obratisko nič nerieši pre tých, ktorí chcú nakúpiť a potom ísť na Dlhé diely. Nie je to relevantná pripomienka," uviedol Zahradník. Je si však vedomý, že ani obratisko nie je úplne ideálne riešenie. "Ak by sme vybudovali mimoúrovňovú križovatku, tak je to vynikajúce a nemusíme sa baviť o žiadnom obratisku," vysvetlil Zahradník.
Poslankyňa Monika Valentovičová zasa navrhla prepojenie Karloveskej ulice s Líščím údolím. "Nie je našou kompetenciou ani zodpovednosťou, aby sme projektovali budovanie ďalších komunikácií, ktoré neslúžia pre MHD," konštatoval Zahradník. Podľa neho je to však dobrý nápad, spolupracovať bude preto potrebné s Generálnym investorom Bratislavy, keďže nová plánovaná komunikácia by mala byť mestská.
SITA