|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. novembra 2016
Na Daňovom úrade v Prešove otvorili novú klientsku zónu
Daňový úrad v Prešove zriadil novú klientsku zónu vo vlastných priestoroch, čím vytvoril pre svojich klientov komfortnejšie prostredie. Centrálny vstup je ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Prešov 16. novembra (TASR) – Daňový úrad v Prešove zriadil novú klientsku zónu vo vlastných priestoroch, čím vytvoril pre svojich klientov komfortnejšie prostredie. Centrálny vstup je z ulice Janka Borodáča, kde poskytuje svoje služby na prízemí administratívnej budovy. Doteraz bola umiestnená v prenajatých priestoroch v tom istom dvore ale so vstupom z Hviezdoslavovej ulice.Ako informovala hovorkyňa Finančnej správy Patrícia Macíková, klientska zóna na daňovom úrade pôsobí ako prvý komunikačný a informačný kontakt s občanmi a firmami. Vedenie spoločnosti vyjadrilo presvedčenie, že takto vybavené priestory poskytnú verejnosti okrem odborných služieb aj vyšší priestorový štandard a osobný komfort.
Nová klientska zóna poskytuje služby z oblasti registra a správy daní. Klienti tu získajú základné informácie k registrácii daňových subjektov, operatívnu aktualizáciu údajov v registri. Urobia im tu zápis do registra servisných organizácií a aktualizáciu údajov, prideľovanie a rušenie daňových kódov pokladníc.
Pracovníci daňového úradu poskytujú vydávanie oznámení o osobných účtoch daňovníkov, úkony súvisiace s autorizáciou používateľov elektronických služieb, spracovanie oznamovacích povinností týkajúcich sa registračných údajov, tiež vydávanie, preberanie a formálnu kontrolu všetkých typov daňových dokumentov podávaných daňovníkmi v listinnej forme.
Štandardne sú v klientskej zóne dvaja pracovníci. V prípade potreby, ako je to v období odovzdávania daňových priznaní, sa tento počet zvyšuje až na desať. Úradné hodiny v klientskej zóne sú v pondelok od 8.00 do 16.00 h, v stredu od 8.00 do 17.00 h a v piatok od 8.00 do 14.00 h.
Počas nestránkových dní - v utorok a štvrtok je na preberanie podaní otvorená podateľňa, ktorá je rovnako súčasťou novej klientskej zóny.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR