|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Na celosvetovo najrýchlejšie rastúcej sociálnej sieti je registrovaný každý šiesty Slovák či Slovenka
Celosvetovo najrýchlejšie rastúcou sociálnou sieťou je už niekoľko rokov TikTok. Začínal ako sociálna sieť pre mladých, no čoraz viac sa presadzuje naprieč generáciami. Pestrý je aj čo sa týka obsahu. Svoje ...
Zdieľať
24.11.2023 (SITA.sk) - Celosvetovo najrýchlejšie rastúcou sociálnou sieťou je už niekoľko rokov TikTok. Začínal ako sociálna sieť pre mladých, no čoraz viac sa presadzuje naprieč generáciami. Pestrý je aj čo sa týka obsahu. Svoje si na ňom nájdu milovníci zvierat, DYI, dobrého jedla či zaujímavých faktov, ekoaktivisti, rodičia aj mladí. A presne taký je aj Lidl, moderný diskont pre každého.
Na Slovensku používa TikTok viac ako 900-tisíc ľudí, čo z neho robí štvrtú najväčšiu platformu tohto druhu u nás. Na TikToku nájdete odteraz už aj Lidl, ktorý sa v posledných rokoch čoraz viac sústredí na originálnu online komunikáciu. Fanúšikovia diskontu sa môžu tešiť na pravidelnú, nápaditú a predovšetkým vtipnú komunikáciu vo forme krátkych príbehov bežnej rodiny a jej známych, ale aj mnoho ďalšieho zaujímavého obsahu.
"Sme presvedčení, že komunikáciou na TikToku dokážeme efektívne doručiť naše kľúčové posolstvá k zákazníkom. Táto sociálna sieť už dávno nepatrí len mladým, navštevuje ju čoraz viac ľudí zo všetkých generácií," povedal Branislav Brzula, šéf marketingu Lidl Slovenská republika, a dodal: "Ku každej komunikácii pristupujeme jednotlivo, neprelievame obsah z jednej platformy na druhú a snažíme sa byť originálni. TikToku prispôsobenou formou chceme našim fanúšikom sprostredkovať silné stránky Lidla, ktorými sú výhodná cena, čerstvosť, jednoduchosť, jedinečnosť, blízkosť, modernosť a zodpovednosť."
Lidl patrí medzi firemných lídrov spomedzi slovenských firiem na Facebooku, Instagrame aj LinkedIne, na YouTube má dokonca dva profily vrátane Kuchyne Lidla. Za pár desiatok hodín od spustenia svojho tiktokového profilu prekročili jeho posty milión pozretí.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Na celosvetovo najrýchlejšie rastúcej sociálnej sieti je registrovaný každý šiesty Slovák či Slovenka © SITA Všetky práva vyhradené.
Na Slovensku používa TikTok viac ako 900-tisíc ľudí, čo z neho robí štvrtú najväčšiu platformu tohto druhu u nás. Na TikToku nájdete odteraz už aj Lidl, ktorý sa v posledných rokoch čoraz viac sústredí na originálnu online komunikáciu. Fanúšikovia diskontu sa môžu tešiť na pravidelnú, nápaditú a predovšetkým vtipnú komunikáciu vo forme krátkych príbehov bežnej rodiny a jej známych, ale aj mnoho ďalšieho zaujímavého obsahu.
"Sme presvedčení, že komunikáciou na TikToku dokážeme efektívne doručiť naše kľúčové posolstvá k zákazníkom. Táto sociálna sieť už dávno nepatrí len mladým, navštevuje ju čoraz viac ľudí zo všetkých generácií," povedal Branislav Brzula, šéf marketingu Lidl Slovenská republika, a dodal: "Ku každej komunikácii pristupujeme jednotlivo, neprelievame obsah z jednej platformy na druhú a snažíme sa byť originálni. TikToku prispôsobenou formou chceme našim fanúšikom sprostredkovať silné stránky Lidla, ktorými sú výhodná cena, čerstvosť, jednoduchosť, jedinečnosť, blízkosť, modernosť a zodpovednosť."
Lidl patrí medzi firemných lídrov spomedzi slovenských firiem na Facebooku, Instagrame aj LinkedIne, na YouTube má dokonca dva profily vrátane Kuchyne Lidla. Za pár desiatok hodín od spustenia svojho tiktokového profilu prekročili jeho posty milión pozretí.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Na celosvetovo najrýchlejšie rastúcej sociálnej sieti je registrovaný každý šiesty Slovák či Slovenka © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Najdôležitejšia úloha ženy je v domácnosti a u mužov zarábanie peňazí, rodové stereotypy podľa eurokomisie obmedzujú slobodu
Najdôležitejšia úloha ženy je v domácnosti a u mužov zarábanie peňazí, rodové stereotypy podľa eurokomisie obmedzujú slobodu
<< predchádzajúci článok
Odvolávanie ministra vnútra Šutaja Eštoka v parlamente pokračuje, opozícia nočné rokovanie odmietla (naživo)
Odvolávanie ministra vnútra Šutaja Eštoka v parlamente pokračuje, opozícia nočné rokovanie odmietla (naživo)