|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. decembra 2011
Na bratislavskú hlavnú stanicu bude jazdiť kyvadlová doprava
V budúcom roku chce nájsť mesto Bratislava alternatívu za odstavenú električkovú trať, na Hlavnú stanicu by mala jazdiť kyvadlová autobusová doprava. Ako agentúru SITA informoval ...
Zdieľať
BRATISLAVA 31. decembra (WEBNOVINY) - V budúcom roku chce nájsť mesto Bratislava alternatívu za odstavenú električkovú trať, na Hlavnú stanicu by mala jazdiť kyvadlová autobusová doprava.
Ako agentúru SITA informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy, investor IPR Slovakia, ktorý bude realizovať projekt Predstaničného námestia, chce pomôcť cestujúcim, ktorí využívali električkovú dopravu, dostať sa pohodlne na Hlavnú stanicu.
S jeho pomocou chce mesto zabezpečiť kyvadlovú autobusovú dopravu, ktorá by kopírovala električkovú trať. Náklady na linky by podľa hovorcu čiastočne znášalo mesto, čiastočne investor. "Mesto by takto vedelo ušetriť oveľa viac peňazí, ktoré by mohlo použiť na rekonštrukciu iných kritických úsekov v rámci hlavného mesta," vysvetlil Andrassy.
Ako hovorca uviedol, Dopravný podnik Bratislava vyčíslil, že nevyhnutná rekonštrukcia celej trate po Hlavnú stanicu by stála viac ako milión eur. “V blízkej budúcnosti by sa mala celá električková trať od železničnej stanice až po Starý most rekonštruovať v rámci Nosného dopravného systému, preto sme požiadali dopravný podnik, aby prehodnotil, či nie je možné realizovať rekonštrukciu za menej peňazí,” uviedol Andrassy. Dodal, že ak sa ukáže, že náklady sú privysoké, mesto radšej spojí električkovú dopravu s autobusovou. O tom, ako bude mesto problem riešiť, by mali primátor Milan Ftáčnik, bratislavský dopravca a investor IPR Slovakia rozhodnúť na stretnutí začiatkom januára.
Dopravný podnik Bratislava 2. novembra odstavil električkovú trať v úseku Radlinského – Hlavná stanica z dôvodu havarijného technického stavu koľajovej trate. Výluka sa dotýka električiek číslo 2, 3, 8 a 13. Stav koľajovej trate v tomto úseku sa podľa odbornej dokumentácie neustále zhoršuje a vyžaduje si komplexnú rekonštrukciu. Bez opráv hrozí vykoľajenie električky. Dokedy bude výluka trvať, nie je jasné.
Ako agentúru SITA informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy, investor IPR Slovakia, ktorý bude realizovať projekt Predstaničného námestia, chce pomôcť cestujúcim, ktorí využívali električkovú dopravu, dostať sa pohodlne na Hlavnú stanicu.
S jeho pomocou chce mesto zabezpečiť kyvadlovú autobusovú dopravu, ktorá by kopírovala električkovú trať. Náklady na linky by podľa hovorcu čiastočne znášalo mesto, čiastočne investor. "Mesto by takto vedelo ušetriť oveľa viac peňazí, ktoré by mohlo použiť na rekonštrukciu iných kritických úsekov v rámci hlavného mesta," vysvetlil Andrassy.
Ako hovorca uviedol, Dopravný podnik Bratislava vyčíslil, že nevyhnutná rekonštrukcia celej trate po Hlavnú stanicu by stála viac ako milión eur. “V blízkej budúcnosti by sa mala celá električková trať od železničnej stanice až po Starý most rekonštruovať v rámci Nosného dopravného systému, preto sme požiadali dopravný podnik, aby prehodnotil, či nie je možné realizovať rekonštrukciu za menej peňazí,” uviedol Andrassy. Dodal, že ak sa ukáže, že náklady sú privysoké, mesto radšej spojí električkovú dopravu s autobusovou. O tom, ako bude mesto problem riešiť, by mali primátor Milan Ftáčnik, bratislavský dopravca a investor IPR Slovakia rozhodnúť na stretnutí začiatkom januára.
Dopravný podnik Bratislava 2. novembra odstavil električkovú trať v úseku Radlinského – Hlavná stanica z dôvodu havarijného technického stavu koľajovej trate. Výluka sa dotýka električiek číslo 2, 3, 8 a 13. Stav koľajovej trate v tomto úseku sa podľa odbornej dokumentácie neustále zhoršuje a vyžaduje si komplexnú rekonštrukciu. Bez opráv hrozí vykoľajenie električky. Dokedy bude výluka trvať, nie je jasné.