![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
17. augusta 2018
Na 25 slovenských poštách pribudnú moderné vyvolávacie systémy
Pobočka Slovenskej pošty.
Zdieľať

Cieľom je zabezpečiť účelnú a komfortnú obsluhu, skrátenie čakacích lehôt a celkové zvyšovanie kvality poskytovaných služieb.
Počas minulého roka pribudli takéto systémy na 30 poštách. Napríklad na jednej z najväčších pôšt, Pošte Bratislava 1, sa čakacie lehoty po zavedení vyvolávacieho systému skrátili približne o desať percent, priblížila spoločnosť.
Podľa celkových výsledkov meraní v druhej polovici roka 2017 bol priemerný čas čakania na pobočkách s vyvolávacími systémami necelých šesť minút, čo je o 51 % kratší čas, ako je priemer stanovený Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb. „Inštaláciu vyvolávacích systémov považujem za mimoriadne dôležitú, prinajmenšom z dôvodu, že naše pobočky navštevuje čoraz viac zákazníkov. Len v roku 2017 zavítalo na pošty takmer 82 miliónov ľudí," uviedol riaditeľ úseku pobočkovej siete a retailového predaja Slovenskej pošty Jozef Kiss.
Vyvolávacie systémy podľa neho poskytujú štatistické údaje o počte klientov, ich obsluhe a poskytovaných službách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR