![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
05. augusta 2014
Mužov na aute zaujme výkon a spotreba, ženy farba a parkovacie senzory
Interiér Škoda Citigo
Zdieľať

Muži a ženy majú pri kúpe auta odlišné priority. Slováci sa najčastejšie zaujímajú o výkon a spotrebu, ich nežnejšie polovičky sa pýtajú hlavne na farbu a parkovacie senzory. Z prieskumu, ktorý vypracovala spoločnosť Hyundai medzi slovenskými zákazníkmi ďalej vyplýva, že muži sú síce viac technicky zdatnejší, ženy ich však porážajú vo finančnej zodpovednosti.
Slovenský zákazník je síce podrobne zorientovaný vo všetkých parametroch auta, často však prekročí svoj pôvodne plánovaný rozpočet výmenou za ďalšie doplnky. Ženy sa v technických otázkach strácajú, ale väčšinou sa striktne držia sumy, ktorú si pôvodne naplánovali.
Spoločnú prioritu majú muži a ženy v prípade, ak ide o rodinu s malými deťmi. Vtedy sú najčastejšie kladené otázky tie, ktoré sa týkajú objemu batožinového priestoru. Medzi ďalšie veci, o ktoré sa v rovnakom pomere zaujímajú, patrí navigácia a vyhrievané sedadlá.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR