|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. augusta 2014
Mužov na aute zaujme výkon a spotreba, ženy farba a parkovacie senzory
Interiér Škoda Citigo
Zdieľať
Interiér Škoda Citigo Foto: TASR/Martin Baumann
Bratislava 5. augusta (TASR) - Najobľúbenejšia farba auta je biela, muži po nej obľubujú viac čiernu a tmavohnedú, ženy striebornú a červenú. Muži víťazia v technických otázkach, ženy vo finančnej zodpovednosti. Pre rodiny s malými deťmi je spoločnou prioritou veľkosť kufra pre kočík.Muži a ženy majú pri kúpe auta odlišné priority. Slováci sa najčastejšie zaujímajú o výkon a spotrebu, ich nežnejšie polovičky sa pýtajú hlavne na farbu a parkovacie senzory. Z prieskumu, ktorý vypracovala spoločnosť Hyundai medzi slovenskými zákazníkmi ďalej vyplýva, že muži sú síce viac technicky zdatnejší, ženy ich však porážajú vo finančnej zodpovednosti.
Slovenský zákazník je síce podrobne zorientovaný vo všetkých parametroch auta, často však prekročí svoj pôvodne plánovaný rozpočet výmenou za ďalšie doplnky. Ženy sa v technických otázkach strácajú, ale väčšinou sa striktne držia sumy, ktorú si pôvodne naplánovali.
Spoločnú prioritu majú muži a ženy v prípade, ak ide o rodinu s malými deťmi. Vtedy sú najčastejšie kladené otázky tie, ktoré sa týkajú objemu batožinového priestoru. Medzi ďalšie veci, o ktoré sa v rovnakom pomere zaujímajú, patrí navigácia a vyhrievané sedadlá.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR