|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 17.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klaudia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
28. februára 2013
Muži využívajú smartfóny na online nákup viac ako ženy
Smartfóny vlastní na Slovensku takmer polovica populácie, ktorá nakupuje cez internet. Inteligentné telefóny na komunikáciu používa až 57 percent mužov a len 32 percent žien ...
Zdieľať
BRATISLAVA 28. februára (WEBNOVINY) - Smartfóny vlastní na Slovensku takmer polovica populácie, ktorá nakupuje cez internet.
Inteligentné telefóny na komunikáciu používa až 57 percent mužov a len 32 percent žien navštevujúcich e-shopy. Smartfóny neslúžia len na telefonovanie či prezeranie webu, ale čoraz častejšie cez ne ľudia nakupujú online.
„Skúsenosti s nákupom cez telefón má 10 percent vlastníkov smartfónov nakupujúcich v internetových obchodoch,“hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. Ďalších 28 percent používa tento druh mobilu na získanie informácií o produkte.
Na druhej strane, svoj inteligentný telefón pri nákupe cez internet alebo pri výbere tovaru vôbec nevyužíva 62 percent nakupujúcich. „Medzi ľuďmi od 21 do 30 rokov nakupujúcimi online sú takmer dve tretiny vlastníkmi inteligentného telefónu,“ povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský a dodal, že najväčšie percento vlastníkov smartfónov nakupujúcich online je v Košickom a v Bratislavskom kraji, najmenšie v Žilinskom kraji.
Informácie pochádzajú z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 500 respondentov používajúcich internet urobil v spolupráci s výskumnou agentúrou NMS Market Research nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské e-shopy, ich tovary a ceny.
Inteligentné telefóny na komunikáciu používa až 57 percent mužov a len 32 percent žien navštevujúcich e-shopy. Smartfóny neslúžia len na telefonovanie či prezeranie webu, ale čoraz častejšie cez ne ľudia nakupujú online.
„Skúsenosti s nákupom cez telefón má 10 percent vlastníkov smartfónov nakupujúcich v internetových obchodoch,“hovorí projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth. Ďalších 28 percent používa tento druh mobilu na získanie informácií o produkte.
Na druhej strane, svoj inteligentný telefón pri nákupe cez internet alebo pri výbere tovaru vôbec nevyužíva 62 percent nakupujúcich. „Medzi ľuďmi od 21 do 30 rokov nakupujúcimi online sú takmer dve tretiny vlastníkmi inteligentného telefónu,“ povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský a dodal, že najväčšie percento vlastníkov smartfónov nakupujúcich online je v Košickom a v Bratislavskom kraji, najmenšie v Žilinskom kraji.
Informácie pochádzajú z online prieskumu, ktorý na vzorke približne 2 500 respondentov používajúcich internet urobil v spolupráci s výskumnou agentúrou NMS Market Research nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské e-shopy, ich tovary a ceny.