|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. januára 2013
Muži míňajú na nákupy cez internet viac peňazí ako ženy
Na Slovensku míňajú muži v internetových obchodoch viac peňazí ako ženy. Vlani nakúpilo produkty za viac ako 800 eur približne 15 percent ľudí navštevujúcich e-shopy. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 24. januára (WEBNOVINY) - Na Slovensku míňajú muži v internetových obchodoch viac peňazí ako ženy.
Vlani nakúpilo produkty za viac ako 800 eur približne 15 percent ľudí navštevujúcich e-shopy.
Išlo o 18 percent opýtaných mužov a 10 percent žien. Vyplýva to z online prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
„Od 201 do 800 eur minulo vlani 44 percent Slovákov nakupujúcich online. Išlo o 48 percent mužov a 35 percent opýtaných žien,“ povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
Zároveň dodal, že nakúpiť do sumy 200 eur sa naopak podarilo až 55 percentám žien v porovnaní s 34 percentami mužov.
„Z pohľadu regiónov minulo viac ako 800 eur približne 24 percent opýtaných z Bratislavského kraja, ktorí mali minulý rok skúsenosť s nákupom na internete. V Banskobystrickom kraji pritom minulo túto a vyššiu sumu len 10 percent respondentov,“ doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.
Vlani nakúpilo produkty za viac ako 800 eur približne 15 percent ľudí navštevujúcich e-shopy.
Išlo o 18 percent opýtaných mužov a 10 percent žien. Vyplýva to z online prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
„Od 201 do 800 eur minulo vlani 44 percent Slovákov nakupujúcich online. Išlo o 48 percent mužov a 35 percent opýtaných žien,“ povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
Zároveň dodal, že nakúpiť do sumy 200 eur sa naopak podarilo až 55 percentám žien v porovnaní s 34 percentami mužov.
„Z pohľadu regiónov minulo viac ako 800 eur približne 24 percent opýtaných z Bratislavského kraja, ktorí mali minulý rok skúsenosť s nákupom na internete. V Banskobystrickom kraji pritom minulo túto a vyššiu sumu len 10 percent respondentov,“ doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.