![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
24. januára 2013
Muži míňajú na nákupy cez internet viac peňazí ako ženy
Na Slovensku míňajú muži v internetových obchodoch viac peňazí ako ženy. Vlani nakúpilo produkty za viac ako 800 eur približne 15 percent ľudí navštevujúcich e-shopy. ...
Zdieľať

Vlani nakúpilo produkty za viac ako 800 eur približne 15 percent ľudí navštevujúcich e-shopy.
Išlo o 18 percent opýtaných mužov a 10 percent žien. Vyplýva to z online prieskumu, ktorý urobila výskumná agentúra NMS Market Research a nezávislý internetový portál Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny.
„Od 201 do 800 eur minulo vlani 44 percent Slovákov nakupujúcich online. Išlo o 48 percent mužov a 35 percent opýtaných žien,“ povedal riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.
Zároveň dodal, že nakúpiť do sumy 200 eur sa naopak podarilo až 55 percentám žien v porovnaní s 34 percentami mužov.
„Z pohľadu regiónov minulo viac ako 800 eur približne 24 percent opýtaných z Bratislavského kraja, ktorí mali minulý rok skúsenosť s nákupom na internete. V Banskobystrickom kraji pritom minulo túto a vyššiu sumu len 10 percent respondentov,“ doplnil projektový manažér Heureka.sk Kamil Demuth.
Agentúru SITA informovala Diana Mareková Theizlová zo spoločnosti Fusion.