|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. mája 2019
MS 2019: RTVS pripravila pred šampionátom imidžovú kampaň
RTVS pripravila kreatívnu imidžovú kampaň k hokejovým majstrovstvám sveta na Slovensku.
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/Michal Svítok
Bratislava 10. mája (TASR) - RTVS pripravila kreatívnu imidžovú kampaň k hokejovým majstrovstvám sveta na Slovensku."Sme Hokejová republika. Ukážme to všetkým," znie hlavný headline kampane. "RTVS je oficiálnym a v tomto prípade aj domácim vysielateľom MS a v kampani sme preto chceli demonštrovať jednoznačné spojenie RTVS s hokejom. Symbolicky sme použili dvojbodku z loga RTVS, pretože ju zároveň nájdeme aj v každom výsledku hokejového zápasu," priblížil kampaň Richard Jajcay, riaditeľ Sekcie marketingu v RTVS.
Kampaň prebieha v televízii, rozhlase a v printe. "Televízne spoty prinášajú pohľad na vtipné situácie, akési mikrosúboje, ktoré môžu medzi fanúšikmi z celého sveta vzniknúť v mimo štadióna. Aj v týchto spotoch zohráva hlavnú úlohu výsledok a dvojbodka, ktorá sa objaví nielen vo výsledku vzájomného stretnutia," prezradil o televíznej kampani Igor Majkút, vedúci odboru kreatívy v RTVS. Aj v rozhlasových spotoch RTVS zapája fanúšikov súťažných tímov majstrovstiev. "Kreatíva je založená na pozdravoch a privítaní fanúšikov v ich rodnom jazyku, ktorý Slovákom znie exoticky – dánčina, fínčina, švédčina. V závere spotu je drobná, humorná rada, ktorá je ušitá na mieru danému štátu.," dodal.
Kreatívnym spôsobom je telerozhlasová dvojbodka použitá aj v kampani tlačených médií. "V bežnom živote sa stretávame s množstvom čísiel, ktoré sa jednoduchým vložením dvojbodky stanú hokejovým výsledkom," vysvetlil Majkút. V printovej kampani sú použité bežné čísla, ako napríklad číselné označenie budovy, číslo autobusu na zástavke. Po vložení dvojbodky sa tak bežné označenie stane hravým pohľadom na výsledok a prebúdza vo fanúšikoch hokejovú a súťažnú atmosféru.
RTVS počas Majstrovstiev sveta v hokeji 2019 odvysiela všetkých 64 hokejových súbojov. Bude to nielen prostredníctvom televízneho vysielania, hokejové súboje prinesie aj vo vysielaní rozhlasu a na svojom webe.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR