|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Mototechna predala za päť rokov obnovenej existencie už 40 000 zánovných áut
Je to už viac ako päť rokov, čo sa spoločnosť AAA AUTO rozhodla vyčleniť predaj zánovných a referenčných vozidiel v Českej republike a následne aj na Slovensku pod značku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. februára 2018 (WBN/PR) - Je to už viac ako päť rokov, čo sa spoločnosť AAA AUTO rozhodla vyčleniť predaj zánovných a referenčných vozidiel v Českej republike a následne aj na Slovensku pod značku Mototechna, ktorú si ľudia pamätajú ako obchodníka s autami ešte z čias socialistického Československa. Trend nástupu záujmu o takmer nové vozidlá sa podarilo dobre zachytiť – za dobu svojej existencie Mototechna predala už 40 000 takýchto automobilov. Na Slovensku, kde tento rok Mototechna oslavuje päť rokov, záujem o zánovné autá nestále stúpa, v porovnaní s prvým rokom existencie predaje v minulom roku vzrástli o 53 %. Mototechna aktuálne ponúka vyše 360 áut najžiadanejších modelov a značiek, ktoré sú k dispozícii ihneď. Výber sa chystá ešte rozšíriť až na 500 vozidiel.
Mototechna využila medzeru na trhu a dopyt zákazníkov po zánovných autách dokázala využiť na budovanie úplne nového segmentu. „Keď sme sa rozhodovali, ako uviesť na trh samostatný segment zánovných vozidiel, mali sme šťastnú ruku pri výbere nostalgicky známej značky Mototechna, ktorú sme práve v tom čase získali. Značku si ľudia pamätajú ešte z dôb komunizmu, kedy bola symbolom pre nedostatkové nové autá, s dlhými radami ľudí so žiadankami o automobil. Komunikáciu sme okrem nostalgie postavili na kontraste – u nás sa dlhé rady samozrejme nestoja, nemusíte sa zapisovať do poradovníka. Jednoducho si vozidlo vyberiete a za pár hodín s autom odchádzate,“ hovorí generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO a značky Mototechna Karolína Topolová. Mototechna bola ako známy československý predajca áut súčasťou marketingového prieskumu v Českej republike, v ktorom sa s 89–percentami dostala medzi päť najznámejších „retro“ značiek. Umiestnila sa hneď za Kofolou, Tatrou a cestnými bicyklami Favorit. „Verím, že na Slovensku je Mototechna tiež stále veľmi populárna, keďže si ju mnohí ľudia stále pamätajú,“ uviedla Topolová.
Mototechna na Slovensku a v Českej republike za dobu svojej obnovenej existencie predala už 40 000 automobilov s parametrami blízkymi novým vozidlám, ale s cenou aj o 40 % nižšou. Priemerná cena automobilu predaného v Mototechne v minulom roku bola 12 932 eur a najčastejšie išlo o modely Škoda Fabia, Škoda Rapid a Kia Ceed. Najžiadanejšie automobily boli vo variante hatchback, s benzínovým pohonom, manuálnou prevodovkou a v bielej farbe. „V ponuke je viac ako 360 áut rôznych značiek ihneď k dispozícii na všetkých štrnástich pobočkách. Na rozdiel od dealerov nových áut, z Mototechny odchádzate v novšom vozidle, ktoré je stále v záruke a je k dispozícii ihneď a nečakáte niekoľko mesiacov, než sa automobil vyrobí. Mototechna ponúka aj výhodné možnosti financovania,“ hovorí Topolová.
„Aby sme si zaistili dostatočný prísun kvalitných zánovných vozidiel, spolupracujeme s autorizovanými autosalónmi, leasingovými spoločnosťami a ďalšími firemnými zákazníkmi. V zaisťovaní áut nám pomáha aj partnerstvo so Slovenským futbalovým zväzom (SFZ) a najvyššou futbalovou súťažou v Českej republike,“ doplnila Topolová. Takmer pred rokom a pol sa najväčší predajca jazdeniek spojil so SFZ, ktorý má k dispozícii 50 vozidiel - od hatchbackov po SUV-čka, napríklad Renault Megane, Kia Ceed, Kia Sportage, Škoda Octavia RS, BMW X5 či Škoda Superb, ktoré sa pravidelne menia. Za rok a pol spolupráce najazdili tieto vozidlá v SFZ už 1 600 000 km. „Spojenie Mototechny s futbalom prinieslo obom stranám nový priestor pre komunikáciu a futbaloví fanúšikovia vítajú napríklad fun zóny, ktoré pre nich Mototechna na zápasoch pripravuje,“ hovorí Topolová
Prostredníctvom značky Mototechna sú postupne zavádzané inovácie, na ktoré sa celá spoločnosť plánuje sústrediť a založila na to inovačné laboratórium AuresLab. Jeho cieľom je priniesť zákazníkom väčší komfort pri nákupe a predaji vozidiel prostredníctvom inovácií.
Zdroj: Webnoviny.sk - Mototechna predala za päť rokov obnovenej existencie už 40 000 zánovných áut © SITA Všetky práva vyhradené.
Mototechna využila medzeru na trhu a dopyt zákazníkov po zánovných autách dokázala využiť na budovanie úplne nového segmentu. „Keď sme sa rozhodovali, ako uviesť na trh samostatný segment zánovných vozidiel, mali sme šťastnú ruku pri výbere nostalgicky známej značky Mototechna, ktorú sme práve v tom čase získali. Značku si ľudia pamätajú ešte z dôb komunizmu, kedy bola symbolom pre nedostatkové nové autá, s dlhými radami ľudí so žiadankami o automobil. Komunikáciu sme okrem nostalgie postavili na kontraste – u nás sa dlhé rady samozrejme nestoja, nemusíte sa zapisovať do poradovníka. Jednoducho si vozidlo vyberiete a za pár hodín s autom odchádzate,“ hovorí generálna riaditeľka medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO a značky Mototechna Karolína Topolová. Mototechna bola ako známy československý predajca áut súčasťou marketingového prieskumu v Českej republike, v ktorom sa s 89–percentami dostala medzi päť najznámejších „retro“ značiek. Umiestnila sa hneď za Kofolou, Tatrou a cestnými bicyklami Favorit. „Verím, že na Slovensku je Mototechna tiež stále veľmi populárna, keďže si ju mnohí ľudia stále pamätajú,“ uviedla Topolová.
Mototechna na Slovensku a v Českej republike za dobu svojej obnovenej existencie predala už 40 000 automobilov s parametrami blízkymi novým vozidlám, ale s cenou aj o 40 % nižšou. Priemerná cena automobilu predaného v Mototechne v minulom roku bola 12 932 eur a najčastejšie išlo o modely Škoda Fabia, Škoda Rapid a Kia Ceed. Najžiadanejšie automobily boli vo variante hatchback, s benzínovým pohonom, manuálnou prevodovkou a v bielej farbe. „V ponuke je viac ako 360 áut rôznych značiek ihneď k dispozícii na všetkých štrnástich pobočkách. Na rozdiel od dealerov nových áut, z Mototechny odchádzate v novšom vozidle, ktoré je stále v záruke a je k dispozícii ihneď a nečakáte niekoľko mesiacov, než sa automobil vyrobí. Mototechna ponúka aj výhodné možnosti financovania,“ hovorí Topolová.
„Aby sme si zaistili dostatočný prísun kvalitných zánovných vozidiel, spolupracujeme s autorizovanými autosalónmi, leasingovými spoločnosťami a ďalšími firemnými zákazníkmi. V zaisťovaní áut nám pomáha aj partnerstvo so Slovenským futbalovým zväzom (SFZ) a najvyššou futbalovou súťažou v Českej republike,“ doplnila Topolová. Takmer pred rokom a pol sa najväčší predajca jazdeniek spojil so SFZ, ktorý má k dispozícii 50 vozidiel - od hatchbackov po SUV-čka, napríklad Renault Megane, Kia Ceed, Kia Sportage, Škoda Octavia RS, BMW X5 či Škoda Superb, ktoré sa pravidelne menia. Za rok a pol spolupráce najazdili tieto vozidlá v SFZ už 1 600 000 km. „Spojenie Mototechny s futbalom prinieslo obom stranám nový priestor pre komunikáciu a futbaloví fanúšikovia vítajú napríklad fun zóny, ktoré pre nich Mototechna na zápasoch pripravuje,“ hovorí Topolová
Prostredníctvom značky Mototechna sú postupne zavádzané inovácie, na ktoré sa celá spoločnosť plánuje sústrediť a založila na to inovačné laboratórium AuresLab. Jeho cieľom je priniesť zákazníkom väčší komfort pri nákupe a predaji vozidiel prostredníctvom inovácií.
Najpredávanejšie zánovné modely áut v Mototechne za rok 2017
1. | Škoda Fabia | 6. | Peugeot 208 |
2. | Škoda Rapid | 7. | Opel Astra |
3. | Kia Ceed | 8. | Renault Clio |
4. | Dacia Duster | 9. | Dacia Sandero |
5. | Kia Sportage | 10. | Hyundai i30 |
Zdroj: Webnoviny.sk - Mototechna predala za päť rokov obnovenej existencie už 40 000 zánovných áut © SITA Všetky práva vyhradené.