![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
01. apríla 2009
Modrý telefón – lepší servis pre klientov Allianz - SP
Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka od 1. apríla 2009 svojim klientom možnosť ako sa vyhnúť zdĺhavému papierovaniu pri poistnej udalosti. Prostredníctvom linky Modrý telefón je teraz ...
Zdieľať

Prostredníctvom linky Modrý telefón je teraz nahlásenie škody v neživotnom poistení rýchlejšie a pohodlnejšie.
Telefonická linka 0850 122 222 je klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7.00 do 21.00 a operátori sú pripravení:
prijímať telefonické hlásenia poistných udalostí,
poskytovať komplexné informácie o likvidácii poistných udalostí,
prijímať telefonické sťažnosti a podnety,
poskytovať služby z poistenia majetku Privát plus.
Okrem toho je možné na telefonickej linke každý pracovný deň od 8.00 do 17.30 nahlásiť poistnú udalosť v životnom poistení a tiež uskutočňovať zmeny na životných i neživotných poistných zmluvách.
Modrý telefón: 0850 122 222