|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Módna rada nad zlato len v Polus City Center
Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, až osobný servis a starostlivosť. V duchu filozofie Polusu - Radosť každý ...
Zdieľať
BRATISLAVA 8. apríla (WBN/PR) - Nákupné centrá lákajú na akcie a zľavy, ale len Polus ponúka svojim zákazníkom skvalitnenie služieb, až osobný servis a starostlivosť. V duchu filozofie Polusu - Radosť každý deň!
Tentoraz v Poluse pomôžu zákazníčkam s výberom nových, jarných, módnych kolekcií. Poradia, nalíčia, odfotia na pamiatku. Už od 7. apríla začne 10-dňová akcia poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania postupne v 10 rôznych módnych predajniach v Poluse.
Každý deň vždy v čase od 15.00 do 19.00 bude všetkým dámam k dispozícii v jednej z predajní profesionálny team, známa stylistka Miroslava Dobiš Michalková, vizážistky z Parfumérií Marionnaud a skúsená fotografka. Polus City Center chce v rámci svojej filozofie "Radosť každý deň" spríjemňovať každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?
OBRAZOM: Módna rada nad zlato len v Polus City Center
"V duchu napĺňania tohto odkazu, posolstva chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu a Bratislavskej mestskej karty prinášať aj radosť v podobe služieb, ako napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže v projekte Radosť zažiariť, a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej škole varenia Radosť variť.
U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú "celebrity" a ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Preto sa radi hlásime k myšlienke Polus- Radosť každý deň. Všetky komunikačné aktivity sme v duchu tejto stratégie nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na ľudí- zákazníkov. Či už sa to týka novozaloženej Školy varenia v Poluse, ktorá ponúka edukáciu, kurzy varenia alebo spomínaný projekt Radosť zažiariť. Máme samozrejme aj projekty pre deti a rodiny ako súťaže "Radosť pre deti" a unikátny Digipoint, miesto prezentácie technológií pre malých i veľkých," uviedla Monika Karoliová, marketingová riaditeľka.
Každý z 10 dní akcie "Módna rada nad zlato!" si môžu zákazníčky v Poluse vybrať z módnych značiek ako Lindex, Mango, HM, Jasmine, Desigual- Mustang-Tom, Promod, Orsay, Levis, Camaieu.
Tentoraz v Poluse pomôžu zákazníčkam s výberom nových, jarných, módnych kolekcií. Poradia, nalíčia, odfotia na pamiatku. Už od 7. apríla začne 10-dňová akcia poradenstva, líčenia, stylingu a fotografovania postupne v 10 rôznych módnych predajniach v Poluse.
Každý deň vždy v čase od 15.00 do 19.00 bude všetkým dámam k dispozícii v jednej z predajní profesionálny team, známa stylistka Miroslava Dobiš Michalková, vizážistky z Parfumérií Marionnaud a skúsená fotografka. Polus City Center chce v rámci svojej filozofie "Radosť každý deň" spríjemňovať každodenný život nakupujúcim a okoliu. Takýto CSR koncept je medzi nákupnými centrami ojedinelý nielen na Slovensku. Prečo?
OBRAZOM: Módna rada nad zlato len v Polus City Center
"V duchu napĺňania tohto odkazu, posolstva chceme našim zákazníkom okrem výhodnejších nákupov prostredníctvom nášho Polus klubu a Bratislavskej mestskej karty prinášať aj radosť v podobe služieb, ako napríklad poradenstvo pri kúpe módnych kúskov, alebo úpravu či zmenu vizáže v projekte Radosť zažiariť, a v neposlednom rade ponukou kurzov varenia v našej škole varenia Radosť variť.
U nás v Poluse chceme zákazníkom reálne dopriať niečo viac, ako je štandard. Kým ostatné nákupné centrá oslavujú "celebrity" a ponúkajú zľavy, my sa snažíme pomáhať a spríjemňovať život bežným ľuďom. Chceme byť miestom, kde ľudia zažijú spokojnosť, dobrý pocit a radosť. Preto sa radi hlásime k myšlienke Polus- Radosť každý deň. Všetky komunikačné aktivity sme v duchu tejto stratégie nastavili tak, aby boli užitočné a zamerané na ľudí- zákazníkov. Či už sa to týka novozaloženej Školy varenia v Poluse, ktorá ponúka edukáciu, kurzy varenia alebo spomínaný projekt Radosť zažiariť. Máme samozrejme aj projekty pre deti a rodiny ako súťaže "Radosť pre deti" a unikátny Digipoint, miesto prezentácie technológií pre malých i veľkých," uviedla Monika Karoliová, marketingová riaditeľka.
Každý z 10 dní akcie "Módna rada nad zlato!" si môžu zákazníčky v Poluse vybrať z módnych značiek ako Lindex, Mango, HM, Jasmine, Desigual- Mustang-Tom, Promod, Orsay, Levis, Camaieu.