|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. októbra 2012
Moderné IT riešenia znižujú náklady aj v neziskovom sektore
Popularita moderných IT riešení vzrastá aj medzi neziskovými organizáciami. Nezisková vzdelávacia organizácia Junior Achievement Slovensko, ktorá je lídrom v oblasti podnikateľského vzdelávania na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. októbra (WBN/PR) - Popularita moderných IT riešení vzrastá aj medzi neziskovými organizáciami. Nezisková vzdelávacia organizácia Junior Achievement Slovensko, ktorá je lídrom v oblasti podnikateľského vzdelávania na Slovensku, sa rozhodla pre moderné riešenie Office 365, vďaka ktorému ušetrila až 50% nákladov na IT.
Nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko poskytuje podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávanie prostredníctvom praktických vzdelávacích programov. Jej cieľom je osloviť mladých ľudí a povzbudiť ich v podnikaní a zlepšiť ich zručnosti, aby boli ľahšie zamestnateľní. Pre efektívnejšiu spoluprácu a prípravu projektov sa rozhodla pre nové riešenie Office 365, ktoré zamestnancom nielen výrazne uľahčuje prácu na dokumentoch, ale aj šetrí náklady.
„Jedným z hlavných dôvodov, prečo sme sa rozhodli pre Office 365 bolo to, že súčasťou služby je aj úložisko SharePoint pre zdieľanie dokumentov a taktiež pohodlný prístup k pracovným emailom z akéhokoľvek počítača s pripojením na internet“, argumentuje programový manažér Peter Kalčevský Junior Achievement Slovensko, ktorý mal na starosti implementáciu riešenia a je zodpovedný za správu riešenia a konfiguráciu klientov.
Vďaka novému systému pracovníci pristupujú k dokumentom cez webové rozhranie, čo im umožňuje prístup k dokumentom kedykoľvek a odkiaľkoľvek a to aj vtedy, ak práve nemajú so sebou svoj pracovný prenosný počítač. Prostredníctvom smartfónov môžu pristupovať k e-mailom, kalendárom, kontaktom, či plánom úloh. K dispozícii majú aj komunikačné riešenie Lync - nielen pre komunikáciu prostredníctvom správ, či video hovorov, ale aj na zdieľanie pracovnej plochy pre iných používateľov pri tímovej spolupráci. Veľkou výhodou je, že na strane klientov sa používajú rovnaké aplikácie ako predtým, takže pracovníci nemuseli meniť zaužívané procesy a zvyklosti. Tým, že spoločnosť spravuje už len klientske počítače, objem platených služieb správy IT infraštruktúry poskytovaných externou firmou klesol približne na štvrtinu.
„Cloudové riešenie Office 365 navyše ponúka automatické aktualizácie aplikácií na nové verzie a automatické aplikovanie opravných balíčkov. To zaisťuje, že všetky dokumenty, pošta a ďalšie dáta sú v bezpečnom prostredí. V prípade poruchy, straty, či krádeže prenosného počítača neprídu o žiadny dokument, vrátane aktuálne rozpracovaných,” doplnil Martin Čerňák, manažér divízie Office zo spoločnosti Microsoft Slovakia.
Viac informácií o projekte nájdete v prípadovej štúdii na:
http://www.microsoft.com/slovakia/casestudies/junior_achievement.mspx
Nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko poskytuje podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávanie prostredníctvom praktických vzdelávacích programov. Jej cieľom je osloviť mladých ľudí a povzbudiť ich v podnikaní a zlepšiť ich zručnosti, aby boli ľahšie zamestnateľní. Pre efektívnejšiu spoluprácu a prípravu projektov sa rozhodla pre nové riešenie Office 365, ktoré zamestnancom nielen výrazne uľahčuje prácu na dokumentoch, ale aj šetrí náklady.
„Jedným z hlavných dôvodov, prečo sme sa rozhodli pre Office 365 bolo to, že súčasťou služby je aj úložisko SharePoint pre zdieľanie dokumentov a taktiež pohodlný prístup k pracovným emailom z akéhokoľvek počítača s pripojením na internet“, argumentuje programový manažér Peter Kalčevský Junior Achievement Slovensko, ktorý mal na starosti implementáciu riešenia a je zodpovedný za správu riešenia a konfiguráciu klientov.
Vďaka novému systému pracovníci pristupujú k dokumentom cez webové rozhranie, čo im umožňuje prístup k dokumentom kedykoľvek a odkiaľkoľvek a to aj vtedy, ak práve nemajú so sebou svoj pracovný prenosný počítač. Prostredníctvom smartfónov môžu pristupovať k e-mailom, kalendárom, kontaktom, či plánom úloh. K dispozícii majú aj komunikačné riešenie Lync - nielen pre komunikáciu prostredníctvom správ, či video hovorov, ale aj na zdieľanie pracovnej plochy pre iných používateľov pri tímovej spolupráci. Veľkou výhodou je, že na strane klientov sa používajú rovnaké aplikácie ako predtým, takže pracovníci nemuseli meniť zaužívané procesy a zvyklosti. Tým, že spoločnosť spravuje už len klientske počítače, objem platených služieb správy IT infraštruktúry poskytovaných externou firmou klesol približne na štvrtinu.
„Cloudové riešenie Office 365 navyše ponúka automatické aktualizácie aplikácií na nové verzie a automatické aplikovanie opravných balíčkov. To zaisťuje, že všetky dokumenty, pošta a ďalšie dáta sú v bezpečnom prostredí. V prípade poruchy, straty, či krádeže prenosného počítača neprídu o žiadny dokument, vrátane aktuálne rozpracovaných,” doplnil Martin Čerňák, manažér divízie Office zo spoločnosti Microsoft Slovakia.
Viac informácií o projekte nájdete v prípadovej štúdii na:
http://www.microsoft.com/slovakia/casestudies/junior_achievement.mspx