|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. novembra 2009
Moderátorom Slávika bude Juraj Mokrý
Vyhlásením výsledkov počas slávnostného galaprogramu vyvrcholí ďalší ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Anketu SLÁVIK 2009 aj v tomto roku organizuje ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. novembra (WN/PR) - Vyhlásením výsledkov počas slávnostného galaprogramu vyvrcholí ďalší ročník ankety o najobľúbenejších interpretov slovenskej populárnej hudby. Anketu SLÁVIK 2009 aj v tomto roku organizuje Produkčný dom Forza v spolupráci s agentúrou Oklamčák Production a TV Markíza. Na tohtoročnom Sláviku uvidia diváci viacero jedinečných hudobných čísel, ktoré boli pripravené špeciálne len pre túto príležitosť. Tohtoročné odovzdávanie sošiek sa bude niesť v znamení retro štýlu. Divákom organizátori pripomenú štyri základné obdobia, ktoré popmusic priniesla, nové pesničky, novú choreografiu, iný spôsob obliekania sa. Slávnostný ceremoniál sa uskutoční v sobotu 28. novembra 2009 o 20:00 hod. v priestoroch bratislavského Parku kultúry a oddychu. Okrem toho chystajú organizátori aj ďalšie prekvapenia. „ Jedno z prekvapení pre divákov je moderátor televízneho prenosu Juraj Mokrý, ktorý počas večera zaspieva jednu z najznámejších piesní od svetoznámeho speváka Prince. Mokrému bude počas prenosu sekundovať známa slovenská herečka Zuzana Šebova“, povedal Martin Šesták z Produkčného domu Forza.
Pre verejnosť sú v predaji už len posledné vstupenky na státie za cenu 6 v sieti Ticketportal. Zahlasovať o Zlatého Slávika 2009 je možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníkoch IN, Rebecca. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovuje ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok bude prebiehať i hlasovanie prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL od Produkčného domu Forza, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, pivo Krušovice Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Rebecca, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
Pre verejnosť sú v predaji už len posledné vstupenky na státie za cenu 6 v sieti Ticketportal. Zahlasovať o Zlatého Slávika 2009 je možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, týždenníkoch Markíza, Žurnál, Život, Nový Čas Nedeľa a v mesačníkoch IN, Rebecca. Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré výrazne zvyšujú počet hlasov a oslovuje ďalšiu skupinu respondentov, čím sa zvyšuje reprezentatívnosť výsledkov ankety. Aj tento rok bude prebiehať i hlasovanie prostredníctvom korešpondenčných lístkov na pobočkách Slovenskej pošty.
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov. V záujme udržania napätia a autentických reakcií všetkých zainteresovaných budú výsledky v hlavných kategóriách aj v tomto roku zverejnené počas slávnostného galaprogramu v priamom prenose TV Markíza v sobotu 28. novembra 2009 o 20.00 hod. Taktiež počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu štýlového osobného automobilu KIA SOUL od Produkčného domu Forza, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internetové stránky www.forza.sk a www.azet.sk/slavik.
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, Arent Development - projekty bez hraníc Hlavní reklamní partneri: Kia Motors, Tauris, AquaCity, Maestro, Kontio - zrubové domy z Fínska Reklamní partneri: Provimi Pet Food, TIPSPORT SK, UNIS, pivo Krušovice Mediálni partneri: Nový Čas, Radio Expres, azet.sk, Markíza, Slovenská pošta, Život, Nový Čas Nedeľa, IN, Rebecca, Žurnál, Kam do mesta, Boomerang Media, ISPA, SITA
Súvisiace články:
Na Slávikovi si to rozdáme s Chinaski, sľubujú No Name (2. 11. 2009)