|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. apríla 2012
Mliekari zabojujú proti falošným domácim produktom
Vydávanie mliečnych výrobkov vyrobených v zahraničí za slovenské prinútilo mliekarov konať. Z vlastných prostriedkov preto od mája tohto roku rozbehnú kampaň, ktorej cieľom je ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. apríla (WEBNOVINY) - Vydávanie mliečnych výrobkov vyrobených v zahraničí za slovenské prinútilo mliekarov konať.
Z vlastných prostriedkov preto od mája tohto roku rozbehnú kampaň, ktorej cieľom je podporiť spotrebu mlieka a mliečnych výrobkov vyrobených na Slovensku.
"Spotrebitelia sú právom zmätení, v súčasnosti neexistuje jasné a jednotné označenie slovenskej potraviny. Niektoré výrobky názvom, obalom alebo označením skutočne zavádzajú, využívajú rozdielnu úroveň potravinového práva v jednotlivých členských krajinách EÚ," uviedla na piatkovej tlačovej besede generálna sekretárka Slovenského mliekarenského zväzu (SMZ) Zuzana Nouzovská.
Kampaň financujú prvovýrobcovia a spracovatelia mlieka z vlastných zdrojov, pričom celkovo na ňu vyčlenili 800 tis. eur. Prvá fáza kampane bude podľa Nouzovskej edukačná, ktorá naučí spotrebiteľa hľadať ovál s označením výrobcu a krajiny pôvodu.
V druhej časti chcú mliekari vyzdvihnúť pozitívne vlastnosti slovenských mliečnych výrobkov, pričom vychádzať budú z ich kvality, bezpečnosti a tradície. "Jej úlohou je stimulovať spotrebiteľa k nákupu slovenských mliečnych výrobkov,“ doplnila Nouzovská. Celá kampaň by mala trvať do konca októbra tohto roku.
Mliekari budú v kampani spolupracovať aj s obchodnými reťazcami Tesco, Terno a Coop Jednota Slovensko, ktoré boli podľa Nouzovskej viac než veľkorysé pri návrhu spolupráce. "Lidl a Kaufland sú tie reťazce, s ktorými je spolupráca najťažšia, v tejto fáze ju potvrdenú nemáme," konštatovala Nouzovská.
Spoluprácu s ministerstvom pôdohospodárstva mliekari nevylúčili, no momentálne s ňou nerátajú vzhľadom na nedostatok prostriedkov v štátnom rozpočte. "Nie je vylúčené, že v priebehu kampane požiadame ministerstvo o finančné prostriedky na potiahnutie kampane ďalej, možno až do konca roka," vysvetlila Nouzovská.
Z vlastných prostriedkov preto od mája tohto roku rozbehnú kampaň, ktorej cieľom je podporiť spotrebu mlieka a mliečnych výrobkov vyrobených na Slovensku.
"Spotrebitelia sú právom zmätení, v súčasnosti neexistuje jasné a jednotné označenie slovenskej potraviny. Niektoré výrobky názvom, obalom alebo označením skutočne zavádzajú, využívajú rozdielnu úroveň potravinového práva v jednotlivých členských krajinách EÚ," uviedla na piatkovej tlačovej besede generálna sekretárka Slovenského mliekarenského zväzu (SMZ) Zuzana Nouzovská.
Kampaň financujú prvovýrobcovia a spracovatelia mlieka z vlastných zdrojov, pričom celkovo na ňu vyčlenili 800 tis. eur. Prvá fáza kampane bude podľa Nouzovskej edukačná, ktorá naučí spotrebiteľa hľadať ovál s označením výrobcu a krajiny pôvodu.
V druhej časti chcú mliekari vyzdvihnúť pozitívne vlastnosti slovenských mliečnych výrobkov, pričom vychádzať budú z ich kvality, bezpečnosti a tradície. "Jej úlohou je stimulovať spotrebiteľa k nákupu slovenských mliečnych výrobkov,“ doplnila Nouzovská. Celá kampaň by mala trvať do konca októbra tohto roku.
Mliekari budú v kampani spolupracovať aj s obchodnými reťazcami Tesco, Terno a Coop Jednota Slovensko, ktoré boli podľa Nouzovskej viac než veľkorysé pri návrhu spolupráce. "Lidl a Kaufland sú tie reťazce, s ktorými je spolupráca najťažšia, v tejto fáze ju potvrdenú nemáme," konštatovala Nouzovská.
Spoluprácu s ministerstvom pôdohospodárstva mliekari nevylúčili, no momentálne s ňou nerátajú vzhľadom na nedostatok prostriedkov v štátnom rozpočte. "Nie je vylúčené, že v priebehu kampane požiadame ministerstvo o finančné prostriedky na potiahnutie kampane ďalej, možno až do konca roka," vysvetlila Nouzovská.