|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. októbra 2013
Mladých Rakúšanov chce Bratislava upútať kampaňou v metre a festivalom
Prilákať do Bratislavy generáciu mladých Viedenčanov či celkovo Rakúšanov a spojiť bližšie tieto dve hlavné mestá. To sú ciele, ktoré by chcela dosiahnuť Bratislavská organizácia cestovného ruchu ...
Zdieľať
Bratislava 1. októbra (TASR) – Prilákať do Bratislavy generáciu mladých Viedenčanov či celkovo Rakúšanov a spojiť bližšie tieto dve hlavné mestá. To sú ciele, ktoré by chcela dosiahnuť Bratislavská organizácia cestovného ruchu Bratislava Tourist Board (BTB) akciami, ktoré uskutoční v priebehu októbra.
Už od dnešného dňa spúšťa vo viedenskom metre kampaň s názvom 48 hours in Bratislava a zároveň sa má v slovenskom hlavnom meste konať 5. októbra festival klubovej hudby Waves Bratislava. "Nejde nám o to, aby sem mladí ľudia z Viedne prišli na dovolenku, ale aby sa do Bratislavy prišli častejšie pozrieť na rôzne podujatia. Aby tu stretali ľudí svojej generácie," opísal na dnešnej tlačovej konferencii v Bratislave predseda predstavenstva BTB František Stano.
Toto môže byť podľa jeho slov investíciou do častejšieho a pravidelného návratu mladých Viedenčanov do slovenského hlavného mesta. V súčasnosti totiž do Bratislavy prichádzajú z Rakúska najmä starší ľudia, keďže tí už majú čas a aj finančné prostriedky na takéto výlety. "Napriek tomu, že sme tak blízko, práve mladšie cieľové skupiny z Viedne a Rakúska k nám až tak neprichádzajú," skonštatoval Stano.
Akcie si podľa jeho slov vyžiadajú náklady takmer 30.000 eur a financované majú byť z rozpočtu organizácie, do ktorej prispieva aj hlavné mesto. V rámci projektu 48 hours in Bratislava sa bude v priebehu októbra distribuovať vo viedenskom metre magazín, ktorý má priniesť nový pohľad na Bratislavu, jej súčasnú kultúru a mladý duch. Kampaň je zameraná na generáciu ľudí od 25 až do 35 rokov.
Zároveň sa v Bratislave uskutoční nultý ročník klubového festivalu Waves Bratislava. Je akýmsi vysunutým podujatím tretieho ročníka festivalu Waves Vienna. Podujatie je orientované na klubovú hudobnú scénu, jeho cieľovými skupinami sú najmä ľudia z "brandže" a tiež verejnosť. "Ťažisko nultého ročníka je na slovenskej scéne, ktorú chceme predstaviť zahraničným delegátom," priblížil organizátor festivalu Waves Bratislava Tibor Holoda. Podujatie sa bude konať v priebehu jedného dňa v siedmich bratislavských kluboch.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Turisti v historickom centre Bratislavy Foto: TASR/Tomáš Halász
Už od dnešného dňa spúšťa vo viedenskom metre kampaň s názvom 48 hours in Bratislava a zároveň sa má v slovenskom hlavnom meste konať 5. októbra festival klubovej hudby Waves Bratislava. "Nejde nám o to, aby sem mladí ľudia z Viedne prišli na dovolenku, ale aby sa do Bratislavy prišli častejšie pozrieť na rôzne podujatia. Aby tu stretali ľudí svojej generácie," opísal na dnešnej tlačovej konferencii v Bratislave predseda predstavenstva BTB František Stano.
Toto môže byť podľa jeho slov investíciou do častejšieho a pravidelného návratu mladých Viedenčanov do slovenského hlavného mesta. V súčasnosti totiž do Bratislavy prichádzajú z Rakúska najmä starší ľudia, keďže tí už majú čas a aj finančné prostriedky na takéto výlety. "Napriek tomu, že sme tak blízko, práve mladšie cieľové skupiny z Viedne a Rakúska k nám až tak neprichádzajú," skonštatoval Stano.
Akcie si podľa jeho slov vyžiadajú náklady takmer 30.000 eur a financované majú byť z rozpočtu organizácie, do ktorej prispieva aj hlavné mesto. V rámci projektu 48 hours in Bratislava sa bude v priebehu októbra distribuovať vo viedenskom metre magazín, ktorý má priniesť nový pohľad na Bratislavu, jej súčasnú kultúru a mladý duch. Kampaň je zameraná na generáciu ľudí od 25 až do 35 rokov.
Zároveň sa v Bratislave uskutoční nultý ročník klubového festivalu Waves Bratislava. Je akýmsi vysunutým podujatím tretieho ročníka festivalu Waves Vienna. Podujatie je orientované na klubovú hudobnú scénu, jeho cieľovými skupinami sú najmä ľudia z "brandže" a tiež verejnosť. "Ťažisko nultého ročníka je na slovenskej scéne, ktorú chceme predstaviť zahraničným delegátom," priblížil organizátor festivalu Waves Bratislava Tibor Holoda. Podujatie sa bude konať v priebehu jedného dňa v siedmich bratislavských kluboch.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR