|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. októbra 2009
Miro Konôpka v Rakúsku obhájil titul FIA CEZ Trophy 2009
Miroslav Konôpka s tímom Autoracing club (ARC) Bratislava obhájil titul majstra strednej Európy v pretekoch automobilov na okruhu. V dvojpretekoch FIA CEZ Trophy 2009 na rakúskom okruhu Salzburgring ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. októbra (WEBNOVINY) - Miroslav Konôpka s tímom Autoracing club (ARC) Bratislava obhájil titul majstra strednej Európy v pretekoch automobilov na okruhu. V dvojpretekoch FIA CEZ Trophy 2009 na rakúskom okruhu Salzburgring skončil počas prvého októbrového víkendu v oboch súťažných jazdách zhodne na 2. mieste, čo mu stačilo na zisk cenného triumfu a po roku sa opäť môže radovať z víťaznej trofeje zóny Strednej Európy (FIA CEZ Trophy 2009).
"Mojimi najväčšími súpermi v tomto roku boli Poliaci Max Stanćo na Ferrari 430 GT a Robert Lukas na Porsche 997. S Maxom Stanćom som absolvoval veľa pretekov, ale nikdy som ho ešte nevidel jazdiť tak neférovo. Čas na kolo som mal o 2 sekundy lepší ako on, ale na rovinkách mi utekal na motor. Pri pokusoch o predbiehanie ma tri razy tvrdo a nemilosrdne vytlačil mimo trať a Salzburgring nedáva veľa možností na predbiehanie," komentoval Miro Konôpka tvrdé slovensko-poľské súboje na rakúskom okruhu.
Podľa skúseného jazdca ARC Bratislava Poliak Max Stanćo doniesol do Rakúska úplne nový motor a za každú cenu potreboval vyhrať, pričom mu išlo aj o to, aby M. Konôpka nedokončil aspoň jednu jazdu z dvoch spomenutých súťaží. "Preto Max jazdil tak tvrdo a počas celých pretekov sa neštítil ani neférového manévrovania. Z toho pohľadu bolo pre mňa lepšie dojazdiť, ako si nechať rozbiť auto. V druhých pretekoch som viedol, ale komisári mi udelili také rozporuplné ´drive through´, teda trest prejazdu boxovou uličkou. Dokázal som sa prepracovať cez všetky štyri poľské Porsche za Stanća, ale na nejaký pokus o predbiehanie to už nevyšlo, rozdiel v cieli medzi nami dvoma bol iba 0,2 sekundy. Našťastie body zo Salzburgringu mi už zaistili nedostihnuteľný náskok - a po roku mám opäť víťaznú trofej zo seriálu pretekov zóny Strednej Európy, čo ma veľmi teší. Našťastie už ani nemusím cestovať na posledné preteky do Macedónska," konštatoval spokojný Miroslav Konôpka.
Priebežné poradie FIA CEZ Trophy 2009 (po 14 z 15 pretekov):
1. Miroslav Konôpka (SR/Saleen S7/ARC Bratislava) 127,5 bodu, 2. Max Stanćo (Poľ./Ferrari 430 GT3/Fuchs Star-Moto Rc) 97, 3. Robert Lukas (Poľ./Porsche 997GT3/Lukas Motorsport) 85
SITA
"Mojimi najväčšími súpermi v tomto roku boli Poliaci Max Stanćo na Ferrari 430 GT a Robert Lukas na Porsche 997. S Maxom Stanćom som absolvoval veľa pretekov, ale nikdy som ho ešte nevidel jazdiť tak neférovo. Čas na kolo som mal o 2 sekundy lepší ako on, ale na rovinkách mi utekal na motor. Pri pokusoch o predbiehanie ma tri razy tvrdo a nemilosrdne vytlačil mimo trať a Salzburgring nedáva veľa možností na predbiehanie," komentoval Miro Konôpka tvrdé slovensko-poľské súboje na rakúskom okruhu.
Podľa skúseného jazdca ARC Bratislava Poliak Max Stanćo doniesol do Rakúska úplne nový motor a za každú cenu potreboval vyhrať, pričom mu išlo aj o to, aby M. Konôpka nedokončil aspoň jednu jazdu z dvoch spomenutých súťaží. "Preto Max jazdil tak tvrdo a počas celých pretekov sa neštítil ani neférového manévrovania. Z toho pohľadu bolo pre mňa lepšie dojazdiť, ako si nechať rozbiť auto. V druhých pretekoch som viedol, ale komisári mi udelili také rozporuplné ´drive through´, teda trest prejazdu boxovou uličkou. Dokázal som sa prepracovať cez všetky štyri poľské Porsche za Stanća, ale na nejaký pokus o predbiehanie to už nevyšlo, rozdiel v cieli medzi nami dvoma bol iba 0,2 sekundy. Našťastie body zo Salzburgringu mi už zaistili nedostihnuteľný náskok - a po roku mám opäť víťaznú trofej zo seriálu pretekov zóny Strednej Európy, čo ma veľmi teší. Našťastie už ani nemusím cestovať na posledné preteky do Macedónska," konštatoval spokojný Miroslav Konôpka.
Priebežné poradie FIA CEZ Trophy 2009 (po 14 z 15 pretekov):
1. Miroslav Konôpka (SR/Saleen S7/ARC Bratislava) 127,5 bodu, 2. Max Stanćo (Poľ./Ferrari 430 GT3/Fuchs Star-Moto Rc) 97, 3. Robert Lukas (Poľ./Porsche 997GT3/Lukas Motorsport) 85
SITA