|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Miro Kepák: Radu Tesco Value meníme k lepšiemu
Jedna z privátnych značiek Tesca na slovenskom trhu prechádza zaujímavými zmenami. Tesco Value stavilo na nový obal a v prípade viacerých produktov, i na zmenené receptúry. "Od premiéry značky v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. septembra (WBN/PR) - Jedna z privátnych značiek Tesca na slovenskom trhu prechádza zaujímavými zmenami. Tesco Value stavilo na nový obal a v prípade viacerých produktov, i na zmenené receptúry. "Od premiéry značky v strednej Európe už ubehlo takmer 20 rokov . Na kompletnú inováciu tak nastal čas," hovorí Miroslav Kepák, komerčný riaditeľ spoločnosti Tesco Stores SR.
Prečo ste vlastne pristúpili k zmenám v rade Tesco Value? Slovenský spotrebiteľ je relatívne konzervatívny.
Zároveň si veľmi rýchlo zvykne na zmenu k lepšiemu. A tá sa deje. Všetky výrobky Tesco Value prechádzajú modernizáciou svojich obalov tak, aby ich dizajn bol pre zákazníkov atraktívnejší. Nemeníme však len obal – ale zároveň sme po otestovaní so zákazníkmi upravili aj niektoré receptúry. No i po inovácii si Tesco Value zachová svoju základnú filozofiu - ponúknuť zákazníkom dobrú kvalitu za atraktívnu cenu.
Ak hovoríme o cene a kvalite - nejde spravidla o kompromis, teda nižšia cena znamená nižšiu kvalitu?
Cenu neurčujú len vstupné suroviny či spracovanie. Na výslednej cene sa podpisujú veľkou mierou i ďalšie náklady, s ktorými vieme pohnúť bez dopadu na kvalitu. Napríklad na nižšie ceny Tesco Value výrobkov vplýva napríklad fakt, že náklady na marketing či obaly nenesie výrobca.
Ako je to teda s kvalitou?
Všetky výrobky Tesco Value boli pred uvedením na regály testované a schválené zákazníkmi. Robíme porovnávacie ochutnávky, kedy každý Tesco produkt konfrontujeme s porovnateľným výrobkom. Na základe výsledkov sa rozhodujeme, či ho zákazníkovi budeme ponúkať.
Tesco Value zďaleka nie je novinkou na trhu. Vedeli by ste priblížiť ako sa mu na Slovensku darí?
Z konkurenčných dôvodov môžem len povedať, že veľkej obľube sa na Slovensku tešia najmä mliečne výrobky, ovocie a zelenina či čistiace prostriedky. Za minulý rok sa na Slovensku predalo celkovo 104 miliónov kusov Tesco Value výrobkov.
Podieľajú sa na privátnych značkách Tesca aj slovenskí dodávatelia? Alebo ide o produkciu výlučne z iných krajín?
Ak zoberieme Tesco značky ako celok, tak v súčasnosti sa na ich výrobe podieľa viac ako 40 slovenských dodávateľov. Mimochodom veľmi silní sú najmä v mliekarenskom odvetví. Vyrábať vlastné značky Tesca dáva zároveň možnosť dodávateľovi expandovať na nové trhy. Podarilo sa to práve jednej mliekarenskej spoločnosti, ktorá pod značkou Tesco začala svoje mlieko vo veľkom exportovať do Čiech i Maďarska.
Prečo ste vlastne pristúpili k zmenám v rade Tesco Value? Slovenský spotrebiteľ je relatívne konzervatívny.
Zároveň si veľmi rýchlo zvykne na zmenu k lepšiemu. A tá sa deje. Všetky výrobky Tesco Value prechádzajú modernizáciou svojich obalov tak, aby ich dizajn bol pre zákazníkov atraktívnejší. Nemeníme však len obal – ale zároveň sme po otestovaní so zákazníkmi upravili aj niektoré receptúry. No i po inovácii si Tesco Value zachová svoju základnú filozofiu - ponúknuť zákazníkom dobrú kvalitu za atraktívnu cenu.
Ak hovoríme o cene a kvalite - nejde spravidla o kompromis, teda nižšia cena znamená nižšiu kvalitu?
Cenu neurčujú len vstupné suroviny či spracovanie. Na výslednej cene sa podpisujú veľkou mierou i ďalšie náklady, s ktorými vieme pohnúť bez dopadu na kvalitu. Napríklad na nižšie ceny Tesco Value výrobkov vplýva napríklad fakt, že náklady na marketing či obaly nenesie výrobca.
Ako je to teda s kvalitou?
Všetky výrobky Tesco Value boli pred uvedením na regály testované a schválené zákazníkmi. Robíme porovnávacie ochutnávky, kedy každý Tesco produkt konfrontujeme s porovnateľným výrobkom. Na základe výsledkov sa rozhodujeme, či ho zákazníkovi budeme ponúkať.
Tesco Value zďaleka nie je novinkou na trhu. Vedeli by ste priblížiť ako sa mu na Slovensku darí?
Z konkurenčných dôvodov môžem len povedať, že veľkej obľube sa na Slovensku tešia najmä mliečne výrobky, ovocie a zelenina či čistiace prostriedky. Za minulý rok sa na Slovensku predalo celkovo 104 miliónov kusov Tesco Value výrobkov.
Podieľajú sa na privátnych značkách Tesca aj slovenskí dodávatelia? Alebo ide o produkciu výlučne z iných krajín?
Ak zoberieme Tesco značky ako celok, tak v súčasnosti sa na ich výrobe podieľa viac ako 40 slovenských dodávateľov. Mimochodom veľmi silní sú najmä v mliekarenskom odvetví. Vyrábať vlastné značky Tesca dáva zároveň možnosť dodávateľovi expandovať na nové trhy. Podarilo sa to práve jednej mliekarenskej spoločnosti, ktorá pod značkou Tesco začala svoje mlieko vo veľkom exportovať do Čiech i Maďarska.