![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
12. augusta 2015
Ministerstvo spravodlivosti bude vysvetľovať ciele projektu ESMO
Budova Ministerstva spravodlivosti a Najvyššieho súdu SR v Bratislave, archívne foto
Zdieľať

Prostredníctvom mediálnej kampane za viac ako pol milióna eur sa bude o tom snažiť presvedčiť verejnosť ministerstvo spravodlivosti. V agentúre Creo/Young & Rubicam si objednalo mediálne služby v predpokladanom rozsahu 511.949 eur s DPH. Hlavným posolstvom kampane, ktorú agentúra pripraví, je informovať odbornú aj laickú verejnosť o skutočnom potenciáli projektu.
"Naplno sa využije publikovaním elektronických služieb, ktoré umožnia občanom a podnikateľom nahlasovať porušenia zákona," vysvetľuje sa hlavný zmysel kampane v zmluve uzavretej medzi ministerstvom a agentúrou.
Verejnosť sa dozvie, že projekt ESMO, ktorý je známy najmä plánovaným zavedením elektronických náramkov pre odsúdených, prinesie aj aktívne služby varujúce pred prítomnosťou odsúdených osôb a bude slúžiť aj ako prevencia násilnej a majetkovej činnosti.
Ministerstvo spravodlivosti pre TASR uviedlo, že dôvodom nákupu mediálnych služieb je zabezpečenie komunikačných a informačných aktivít pre potreby projektu ESMO. Kampaň je hradená z Európskeho fondu regionálneho rozvoja, teda z Operačného programu Informatizácia spoločnosti.
Mediálna kampaň sa začne podľa mediálneho plánu budúci týždeň a potrvá do druhej polovice septembra. Agentúra pre štát nakúpi vysielací čas najmä v televíziách (TV Markíza, TV Doma, TV Dajto, TV JOJ, TV JOJ Plus, TV JOJ Wau, Jednotka, Dvojka a TA3). Na spoty v nich by mali ísť tri pätiny rozpočtu kampane.
Informácie o benefitoch projektu sa objavia aj v denníkoch (Nový Čas, Plus jeden deň, Pravda), v časopisoch (Eurotelevízia, Život) a v rádiách (Rádio expres, Fun Rádio a Slovenský rozhlas).
Projekt ESMO, hradený výlučne z eurofondov, si celkovo vyžiada 22,04 milióna eur bez DPH, pričom na jeho prevádzku bude v budúcnosti treba podľa odhadu rezortu ďalších 3,8 milióna eur ročne. Po viacročných prípravách vstúpil do testovacej fázy. V ostrej prevádzke by mal byť od budúceho roka.
Okrem tejto objednalo ministerstvo spravodlivosti v Creo/Young & Rubicam aj ďalšiu mediálnu kampaň. Za celkom 67.728 eur s DPH bude propagovať jeho ďalší projekt Elektronická zbierka zákonov Slovlex. Kampaň prebieha v mesiaci august v printových médiách, rádiách a na internete.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR