|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Millward Brown zverejní rebríček najhodnotnejších značiek sveta
Millward Brown zverejní 21. mája rebríček najhodnotnejších značiek sveta
Zdieľať
Millward Brown zverejní 21. mája rebríček najhodnotnejších značiek sveta Foto: Millward Brown
Praha/Bratislava 15. mája (OTS) Súhrnná správa BrandZ Top 100 obsahuje najhodnotnejšie globálne značky a Analýzy trendov a zmien zachytených v rebríčku.Súhrnná správa BrandZ Top 100 obsahuje:
- Najhodnotnejšie globálne značky
- Poznatky o najlepších svetových značkách podľa oblastí a odvetví
- Analýzy trendov a zmien zachytených v rebríčku
- Komentáre špecialistov na značky z WPP
Kontaktujte nás pre:
- Získanie rebríčka BrandZ Top 100 a súvisicich komentářov a analýz
- Dohodnutie stretnutia a rozhovoru s odborníkom na značky z Millward Brown na tému poradie značiek v rebríčku, kľúčové témy a trendy
Správy z roku 2013 a predchádzajúcich rokov:
- Navštívte Millward Brown pre získanie reportov a zistenie BrandZ Top 100 z rokov 2006 – 2013
O rebríčku BrandZ™ Top 100 najhodnotnejších značiek sveta
Rebríček BrandZ Top 100 globálne najhodnotnejších značiek vypracovávaný spoločnosťou Millward Brown Optimor pre spoločnosti zoskupené pod hlavičkou WPP vstupuje už do svojho deviateho roku. Unikátnosť tohoto projektu spočíva v tom, že do hodnotenia vstupuje niekoľko rôznych kritérií. Sú hodnotené značky, ktoré prichádzajú do priameho styku so spotrebiteľom, ale i značky, ktoré sa pohybujú v tzv. oblasti business-to-business. Konečné poradie je určené kombináciou dvoch faktorov. Jedná sa po prvé o hodnotenie značiek vyplývajúce z rozhovorov s viac než dvoma miliónmi respondentov po celom svete a za druhé o dôslednú analýzu finančných a obchodných dopadov, ktoré má sama značka na rozvoj obchodu a rast podielu na trhu danej spoločnosti (s pomocou dát spoločností Bloomberg a Kantar Worldpanel). Hodnotenie tiež berie do úvahy regionálne odchýlky nakoľko i v prípadoch úplne globálnych značiek môže meranie prínosu značky v jednotlivých zemiach vykázať výrazné odchýlky.
O Millward Brown
Foto: MillwardBrown
Millward Brown je jednou z popredných výskumných agentúr a odborníkom na efektívnumarketingovú komunikáciu, médiá a brand equity. S využitím integrovaných marketingových riešení – kvalitatívnych i kvantitatívnych – pomáha Millward Brown svojim klientom budovať silné značky a ponúkať konkurencieschopné služby. Medzi ďalšie špecializácie Millward Brown patrí Millward Brown Digital (svetový odborník na efektivitu digitálneho marketingu), Firefly Millward Brown (globálne kvalitatívne odvetvie Millward Brown), Neuroscience Practice (využívajúci neurovedu pre doplnenie tradičných výskumných techník) a Millward Brown Optimor (zameraný na pomoc klientovi maximalizovať návratnosť investícií do značky a marketingu). Millward Brown operuje vo viac než 55 krajinách a je súčasťou spoločnosti Kantar, výskumnej, konzultačnej a informačnej skupiny WPP. Pre viac informácií navštívte www.millwardbrown.com.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR