![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
19. marca 2009
Miléniová generácia uprednostňuje počítače pred televíziou
Pre tri štvrtiny miléniovej generácie, teda ľudí vo veku od 14 do 25 rokov, je počítač väčší zdroj zábavy ako televízia. V porovnaní s ostatnými generáciami trávia o tretinu menej času ...
Zdieľať

Z prieskumu ďalej vyplýva, že vo všetkých piatich krajinách zostáva najobľúbenejším "prehrávačom videí" televízia. Čoraz väčšiu popularitu si získavajú aj osobné počítače, mobilné telefóny a ďalšie prenosné prehrávače. Najväčší vplyv na ľudí má televízna reklama. Až za ňou má miesto reklama v časopisoch, novinách a na internete. Rozhlasová reklama skončila na piatom mieste.
Agentúru SITA o tom informoval Tomáš Kočí zo spoločnosti Omnipublic.
SITA