|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 28.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Henrieta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele”
Kampaň prichádza v čase, keď spoločnosť oslavuje 125. výročie svojho založenia. V prvej fáze vzdáva hold kuchynským pomocníkom, ktorí sa stávajú súčasťou domácností na dlhé roky a generácie. ...
Zdieľať
28.11.2024 (SITA.sk) - Kampaň prichádza v čase, keď spoločnosť oslavuje 125. výročie svojho založenia. V prvej fáze vzdáva hold kuchynským pomocníkom, ktorí sa stávajú súčasťou domácností na dlhé roky a generácie. Neskôr sa zameria na upratovanie a pranie. Keď raz vyskúšate Miele, nebudete chcieť nič iné.
"V rámci 125. výročia značky Miele je kampaň ‚Láska na celý život‘ stelesnením všetkého, čo spoločnosť predstavuje," hovorí Josef Jelinek, generálny riaditeľ Miele pre Českú republiku a Slovensko.
Názov kampane "Láska na celý život" odráža filozofiu spoločnosti Miele vyvíjať a vyrábať spotrebiče, ktorých kvalita a životnosť si získa majiteľov na dlhé roky. Tento prístup sprevádza značku od jej vzniku v roku 1899.
Jadrom prvého kola kampane je sortiment kuchynských spotrebičov Miele, vrátane indukčných varných dosiek s integrovaným odsávačom pár (KMDA), kombinovaných parných rúr - konvektomatov (DGC) - a najnovších umývačiek riadu.
Miele tiež poodhalilo plány na uvedenie softvérových vylepšení v najbližších mesiacoch, ktoré prinesú pokročilé funkcie pre ešte intuitívnejšie ovládanie kuchynských spotrebičov. Patrí medzi ne MealSync, synchronizácia dvoch alebo viacerých vstavaných rúr tak, aby dokončili rôzne jedlá v rovnakom čase, a Smart Food ID, inteligentná kamera, ktorá pomocou umelej inteligencie rozpozná vložené jedlo a automaticky nastaví optimálny spôsob jeho prípravy na základe uloženého automatického programu.
Obe tieto inovácie si budú môcť zákazníci stiahnuť prostredníctvom aktualizácie softvéru v aplikácii Miele@Mobile na všetkých spotrebičoch generácie 7000, ktoré tieto funkcie podporujú, vrátane spotrebičov, ktoré už zákazníci majú doma.
Kampaň bude pokračovať aj v roku 2025 - od začiatku nového roka sa bude sústrediť na pranie a upratovanie, konkrétne na inovovaný rad práčok Nova a vysávače Triflex a Guard.
Kampaň "Láska na celý život" zahŕňa rôzne mediálne kanály online aj offline. Verejnosť tak má množstvo príležitostí dozvedieť sa nielen o výrobkoch Miele, ale aj o bohatej histórii značky. Podrobné informácie o kampani, predstavovaných výrobkoch a 125-ročnej histórii spoločnosti Miele nájdete na webovej stránke Miele.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele” © SITA Všetky práva vyhradené.
"V rámci 125. výročia značky Miele je kampaň ‚Láska na celý život‘ stelesnením všetkého, čo spoločnosť predstavuje," hovorí Josef Jelinek, generálny riaditeľ Miele pre Českú republiku a Slovensko.
Názov kampane "Láska na celý život" odráža filozofiu spoločnosti Miele vyvíjať a vyrábať spotrebiče, ktorých kvalita a životnosť si získa majiteľov na dlhé roky. Tento prístup sprevádza značku od jej vzniku v roku 1899.
Jadrom prvého kola kampane je sortiment kuchynských spotrebičov Miele, vrátane indukčných varných dosiek s integrovaným odsávačom pár (KMDA), kombinovaných parných rúr - konvektomatov (DGC) - a najnovších umývačiek riadu.
Miele tiež poodhalilo plány na uvedenie softvérových vylepšení v najbližších mesiacoch, ktoré prinesú pokročilé funkcie pre ešte intuitívnejšie ovládanie kuchynských spotrebičov. Patrí medzi ne MealSync, synchronizácia dvoch alebo viacerých vstavaných rúr tak, aby dokončili rôzne jedlá v rovnakom čase, a Smart Food ID, inteligentná kamera, ktorá pomocou umelej inteligencie rozpozná vložené jedlo a automaticky nastaví optimálny spôsob jeho prípravy na základe uloženého automatického programu.
Obe tieto inovácie si budú môcť zákazníci stiahnuť prostredníctvom aktualizácie softvéru v aplikácii Miele@Mobile na všetkých spotrebičoch generácie 7000, ktoré tieto funkcie podporujú, vrátane spotrebičov, ktoré už zákazníci majú doma.
Kampaň bude pokračovať aj v roku 2025 - od začiatku nového roka sa bude sústrediť na pranie a upratovanie, konkrétne na inovovaný rad práčok Nova a vysávače Triflex a Guard.
Kampaň "Láska na celý život" zahŕňa rôzne mediálne kanály online aj offline. Verejnosť tak má množstvo príležitostí dozvedieť sa nielen o výrobkoch Miele, ale aj o bohatej histórii značky. Podrobné informácie o kampani, predstavovaných výrobkoch a 125-ročnej histórii spoločnosti Miele nájdete na webovej stránke Miele.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele” © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Poslanci zakotvili zákonom Oddelenie závažnej kriminality na Generálnej prokuratúre, podľa sudcu ide o nové ÚŠP
Poslanci zakotvili zákonom Oddelenie závažnej kriminality na Generálnej prokuratúre, podľa sudcu ide o nové ÚŠP