![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 9.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Františka
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele”
Kampaň prichádza v čase, keď spoločnosť oslavuje 125. výročie svojho založenia. V prvej fáze vzdáva hold kuchynským pomocníkom, ktorí sa stávajú súčasťou domácností na dlhé roky a generácie. ...
Zdieľať

"V rámci 125. výročia značky Miele je kampaň ‚Láska na celý život‘ stelesnením všetkého, čo spoločnosť predstavuje," hovorí Josef Jelinek, generálny riaditeľ Miele pre Českú republiku a Slovensko.
Názov kampane "Láska na celý život" odráža filozofiu spoločnosti Miele vyvíjať a vyrábať spotrebiče, ktorých kvalita a životnosť si získa majiteľov na dlhé roky. Tento prístup sprevádza značku od jej vzniku v roku 1899.
Jadrom prvého kola kampane je sortiment kuchynských spotrebičov Miele, vrátane indukčných varných dosiek s integrovaným odsávačom pár (KMDA), kombinovaných parných rúr - konvektomatov (DGC) - a najnovších umývačiek riadu.
Miele tiež poodhalilo plány na uvedenie softvérových vylepšení v najbližších mesiacoch, ktoré prinesú pokročilé funkcie pre ešte intuitívnejšie ovládanie kuchynských spotrebičov. Patrí medzi ne MealSync, synchronizácia dvoch alebo viacerých vstavaných rúr tak, aby dokončili rôzne jedlá v rovnakom čase, a Smart Food ID, inteligentná kamera, ktorá pomocou umelej inteligencie rozpozná vložené jedlo a automaticky nastaví optimálny spôsob jeho prípravy na základe uloženého automatického programu.
Obe tieto inovácie si budú môcť zákazníci stiahnuť prostredníctvom aktualizácie softvéru v aplikácii Miele@Mobile na všetkých spotrebičoch generácie 7000, ktoré tieto funkcie podporujú, vrátane spotrebičov, ktoré už zákazníci majú doma.
Kampaň bude pokračovať aj v roku 2025 - od začiatku nového roka sa bude sústrediť na pranie a upratovanie, konkrétne na inovovaný rad práčok Nova a vysávače Triflex a Guard.
Kampaň "Láska na celý život" zahŕňa rôzne mediálne kanály online aj offline. Verejnosť tak má množstvo príležitostí dozvedieť sa nielen o výrobkoch Miele, ale aj o bohatej histórii značky. Podrobné informácie o kampani, predstavovaných výrobkoch a 125-ročnej histórii spoločnosti Miele nájdete na webovej stránke Miele.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Miele oslavuje 125. výročie kampaňou s názvom Láska na celý život alebo “Once a Miele, Always a Miele” © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Poslanci zakotvili zákonom Oddelenie závažnej kriminality na Generálnej prokuratúre, podľa sudcu ide o nové ÚŠP
Poslanci zakotvili zákonom Oddelenie závažnej kriminality na Generálnej prokuratúre, podľa sudcu ide o nové ÚŠP