|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. januára 2011
Michael Schumacher v simulátore veľmi trpel
Za neúspešným návratom sedemnásobného šampióna Michaela Schumachera do formuly 1 by mohli byť problémy 42-ročného mohykána so simulátorom. "Počas kariéry sa ...
Zdieľať
Michael SchumacherFoto: SITA/APLONDÝN 26. januára (WEBNOVINY) - Za neúspešným návratom sedemnásobného šampióna Michaela Schumachera do formuly 1 by mohli byť problémy 42-ročného mohykána so simulátorom. "Počas kariéry sa Michaelovi občas stávalo, že trpel nevoľnosťou, ktorá mala negatívny dopad na množstvo času stráveného v simulátore. To sa často stáva ľuďom z odvetví používajúcich simulátory, ako je letectvo, armáda či motoristické preteky," píše sa v článku na oficiálnej stránke jeho tímu Mercedes GP.
"Aby Michael nebol znevýhodnený, mal po návrate do sveta F1 spolu so svojimi inžiniermi zefektívniť prácu na simulátore." Práve programy simulujúce jazdu na jednotlivých pretekárskych okruhoch seriálu MS sa pri zákaze testovania počas sezóny stávajú kľúčovým faktorom pri príprave pretekárov na jednotlivé veľké ceny. Niektoré zo stajní majú k dispozícii kokpity, ktoré vďaka hydraulike simulujú stúpania, klesania a nerovnosti, čo dopĺňa premietanú videografiku.
"Vzhľadom na to, že simulátor je jedným zo základných nástrojov jazdca pri jeho príprave, nie je možné, aby tento faktor zhoršoval pozíciu Michaela Schumachera voči konkurentom či tímovému kolegovi. Úroveň nami používanej simulácie jeho pozíciu zhoršila. Musíme teda investovať do najkvalitnejšieho a najreálnejšieho simulátora, ktorý bude v čo najkratšej dobe dostupný pre našich jazdcov," hovorí sa v stanovisku tímu Mercedes GP. Michael Schumacher sa po trojročnej prestávke pred začiatkom minulej sezóny vrátil do F1. V 19 veľkých cenách však nazbieral za volantom Mercedesu len 72 bodov a v MS obsadil 9. priečku. Jeho tímový kolega Nico Rosberg skončil o dve priečky vyššie, no na konte mal o 70 bodov viac.
"Aby Michael nebol znevýhodnený, mal po návrate do sveta F1 spolu so svojimi inžiniermi zefektívniť prácu na simulátore." Práve programy simulujúce jazdu na jednotlivých pretekárskych okruhoch seriálu MS sa pri zákaze testovania počas sezóny stávajú kľúčovým faktorom pri príprave pretekárov na jednotlivé veľké ceny. Niektoré zo stajní majú k dispozícii kokpity, ktoré vďaka hydraulike simulujú stúpania, klesania a nerovnosti, čo dopĺňa premietanú videografiku.
"Vzhľadom na to, že simulátor je jedným zo základných nástrojov jazdca pri jeho príprave, nie je možné, aby tento faktor zhoršoval pozíciu Michaela Schumachera voči konkurentom či tímovému kolegovi. Úroveň nami používanej simulácie jeho pozíciu zhoršila. Musíme teda investovať do najkvalitnejšieho a najreálnejšieho simulátora, ktorý bude v čo najkratšej dobe dostupný pre našich jazdcov," hovorí sa v stanovisku tímu Mercedes GP. Michael Schumacher sa po trojročnej prestávke pred začiatkom minulej sezóny vrátil do F1. V 19 veľkých cenách však nazbieral za volantom Mercedesu len 72 bodov a v MS obsadil 9. priečku. Jeho tímový kolega Nico Rosberg skončil o dve priečky vyššie, no na konte mal o 70 bodov viac.