|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 3.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Oldrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. júla 2007
MF vyhlásilo tretiu súťaž na informačnú kampaň o zavedení eura
Ministerstvo financií (MF) SR vyhlásilo už po tretíkrát tender na výber agentúry, ktorá bude zabezpečovať informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť o zavedení eura na Slovensku. Rezort ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. júla (WEBNOVINY) - Ministerstvo financií (MF) SR vyhlásilo už po tretíkrát tender na výber agentúry, ktorá bude zabezpečovať informačnú a komunikačnú kampaň pre verejnosť o zavedení eura na Slovensku. Rezort financií zverejnil oznámenie v Úradnom vestníku Európskej únie (ÚVEÚ) a vo Vestníku verejného obstarávania. Zákazka, ktorá je zverejnená ako verejná súťaž návrhov, má za cieľ informovať slovenskú verejnosť o zavedení eura v krajine. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k nim je do 23. júla tohto roka.
Rezort financií tretiu súťaž vyhlásil zároveň s oznámením zrušenia druhého tendra, o čom rozhodol na základe námietok jedného z potenciálnych uchádzačov Úrad pre verejné obstarávanie. Úrad pritom pri druhom tendri namietal aj proti zvoleniu postupu súťažného dialógu a ministerstvu vyčítal, že nedostatočne zvolenie tohto postupu odôvodnilo. Tretiu súťaž pritom ministerstvo už vyhlásilo vo forme súťaže návrhov, ktorá sa podľa zákona o verejnom obstarávaní využíva najmä v oblasti architektúry, územného plánovania, stavebného inžinierstva či spracovania dát.
Podľa oznámenia o vyhlásení súťaže návrhov bude pri výbere víťazného návrhu porota hodnotiť predovšetkým formu, obsah a rozsah tzv. Dňa eura a mediálnej kampane, ktorých váha je stanovená zhodne na 35 %, zostávajúcich 30 % pripadne na formu, obsah a rozsah realizácie priameho marketingu. Podľa zákona o verejnom obstarávaní pritom samotné zakázky súvisiace s realizáciou komunikačnej kampane získa víťaz alebo jeden z víťazných návrhov. Za návrhy, ktoré päťčlenná porota ohodnotí ako víťazné, pritom ich tvorcovia získajú odmenu po 1 000 Sk.
Ministerstvo financií druhýkrát vyhlásilo súťaž na realizátora informačnej kampane pre zavedenie eura v polovici mája tohto roka. Prvú súťaž, ktorá bola vyhlásená 2. mája, totiž rezort financií po týždni zrušil kvôli námietkam potenciálnych záujemcov voči kritériám účasti vo výberovom konaní, ktoré podľa nich jednoznačne zvýhodňovali niektorých uchádzačov. Tieto námietky mali byť podľa vtedajších vyjadrení splnomocnenca vlády pre euro Igora Baráta v novej súťaži zohľadnené. Náklady na kampaň boli pritom v oznámení o vyhlásení výberového konania vyčíslené na 134,5 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty. Financovať sa má zo zdrojov MF a Národnej banky Slovenska.
SITA