|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii a pozrie sa aj na GDPR
Ochrana osobných údajov, znižovanie potravinového odpadu, ale aj vzťah s personálom. Aj o týchto témach sa bude hovoriť na HORECA dňoch 2018, ktoré organizuje veľkoobchod METRO na piatich ...
Zdieľať
BRATISLAVA 23. apríla 2018 (WBN/PR) - Ochrana osobných údajov, znižovanie potravinového odpadu, ale aj vzťah s personálom. Aj o týchto témach sa bude hovoriť na HORECA dňoch 2018, ktoré organizuje veľkoobchod METRO na piatich svojich prevádzkach. Zákazníkom prinesie panelové diskusie o najnovších trendoch v gastronómii, ale tiež bohatý sprievodný program.
HORECA dni začnú 26. apríla v Ivanke pri Dunaji a postupne prejdú predajňami v Nitre, Zvolene, Košiciach a Žiline. METRO bude počas nich diskutovať so svojimi hosťami napríklad o GDPR, čiže európskom nariadení o ochrane osobných údajov. Na pódiu sa bude hovoriť aj o dôležitých zmenách v systéme HACCP, ktorý slúži na zaistenie bezpečnosti potravín.
Zúčastnených okrem toho čaká kurz „Ako pracovať s personálom“ a dôležitým bodom programu bude aj diskusia o výhodách Zero Waste. „METRO sa dlhodobo snaží neplytvať potravinami a prebytky odovzdať ľuďom v núdzi. Rovnako zavádzame do našej ponuky kompostovateľné tašky namiesto plastových, či kompostovateľný jednorazový riad. Cez METRO akadémiu vzdelávame o Zero Waste aj našich zákazníkov, a práve preto sme zaradili túto tému aj na HORECA dni,“ vysvetlil hovorca METRO Martin Krajčovič. Veľkoobchod sa zároveň zaviazal, že do roku 2025 zníži množstvo potravinových prebytkov o polovicu.
Na podujatí bude aj kuchárska šou šéfkuchára METRO Vojta Artza, ochutnávka rôznych špecialít či grilovanie. Zákazníci sa budú môcť odfotiť s veľkou chobotnicou, špeciálne odlovenou na HORECA dni, pozrieť si barmanskú šou či vyhrať pobyt v Hoteli Lomnica vo Vysokých Tatrách.
„Program sme sa snažili vyskladať tak, aby sme našim zákazníkom priniesli čo najaktuálnejšie informácie o tom, čo sa vo svete HORECA deje, ale aj množstvo zábavy. Chceme im ponúknuť know-how, ako byť ešte úspešnejšími podnikateľmi a ako prilákať čo najviac zákazníkov,“ dodal Krajčovič.
Zdroj: Webnoviny.sk - METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii a pozrie sa aj na GDPR © SITA Všetky práva vyhradené.
HORECA dni začnú 26. apríla v Ivanke pri Dunaji a postupne prejdú predajňami v Nitre, Zvolene, Košiciach a Žiline. METRO bude počas nich diskutovať so svojimi hosťami napríklad o GDPR, čiže európskom nariadení o ochrane osobných údajov. Na pódiu sa bude hovoriť aj o dôležitých zmenách v systéme HACCP, ktorý slúži na zaistenie bezpečnosti potravín.
Dátumy HORECA dní 2018 (prebiehajú vždy od 10:00 do 18:00 hodiny) | |
26. apríl | METRO Ivanka pri Dunaji |
3. máj | METRO Nitra |
10. máj | METRO Zvolen |
17. máj | METRO Košice |
24. máj | METRO Žilina |
Zúčastnených okrem toho čaká kurz „Ako pracovať s personálom“ a dôležitým bodom programu bude aj diskusia o výhodách Zero Waste. „METRO sa dlhodobo snaží neplytvať potravinami a prebytky odovzdať ľuďom v núdzi. Rovnako zavádzame do našej ponuky kompostovateľné tašky namiesto plastových, či kompostovateľný jednorazový riad. Cez METRO akadémiu vzdelávame o Zero Waste aj našich zákazníkov, a práve preto sme zaradili túto tému aj na HORECA dni,“ vysvetlil hovorca METRO Martin Krajčovič. Veľkoobchod sa zároveň zaviazal, že do roku 2025 zníži množstvo potravinových prebytkov o polovicu.
Na podujatí bude aj kuchárska šou šéfkuchára METRO Vojta Artza, ochutnávka rôznych špecialít či grilovanie. Zákazníci sa budú môcť odfotiť s veľkou chobotnicou, špeciálne odlovenou na HORECA dni, pozrieť si barmanskú šou či vyhrať pobyt v Hoteli Lomnica vo Vysokých Tatrách.
„Program sme sa snažili vyskladať tak, aby sme našim zákazníkom priniesli čo najaktuálnejšie informácie o tom, čo sa vo svete HORECA deje, ale aj množstvo zábavy. Chceme im ponúknuť know-how, ako byť ešte úspešnejšími podnikateľmi a ako prilákať čo najviac zákazníkov,“ dodal Krajčovič.
Zdroj: Webnoviny.sk - METRO ukáže zákazníkom najnovšie trendy v gastronómii a pozrie sa aj na GDPR © SITA Všetky práva vyhradené.