|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
MetLife spúšťa už tretí ročník vzdelávania detí na Slovensku
Dobrovoľníci zo spoločnosti MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou Junior Achievement Slovensko spúšťajú v poradí už tretí ročník vzdelávania detí na základných školách. Hlavnou ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. marca 2018 (WBN/PR) - Dobrovoľníci zo spoločnosti MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou Junior Achievement Slovensko spúšťajú v poradí už tretí ročník vzdelávania detí na základných školách. Hlavnou témou tohto vzdelávania v školskom roku 2017/2018 bude opäť finančná gramotnosť, ktorá je stále viac a viac žiadaná.
Program JA Základy podnikania je voľno-časový vzdelávací program pre piaty a šiesty ročník základných škôl. Jeho cieľom je poskytnúť žiakom praktické informácie o organizácii a fungovaní podniku v systéme slobodného podnikania. Predpokladá sa, že do programu, ktorý trvá približne päť až sedem týždňov, sa v tomto školskom roku zapojí približne sto dobrovoľníkov. Tí hravou formou oboznámia zhruba 2200 detí z takmer 120 tried na 70 základných školách na Slovensku so svetom financií a základnými pojmami finančnej gramotnosti. Počas tohto obdobia si deti vyskúšajú teóriu prepojenú s praktickým svetom ekonomiky, obchodu a financií. Témy budú opäť náročné, avšak jednoduchý a hravý spôsob podania vďaka mentorom priamo z praxe ich robí zaujímavými a dostupnými.
Počas predchádzajúcich dvoch ročníkov sa prostredníctvom tohto programu takmer 5000 detí dozvedelo základné informácie o peniazoch, založení a organizácii firmy, manažmente, výrobe a marketingu. Žiaci si mali možnosť na vlastnej koži si vyskúšať pohovor do zamestnania, hrali sa na kusovú výrobu a výrobnú linku. Zároveň prenikli aj do tajov marketingu. Deťom svoje skúsenosti vtedy odovzdalo 65 dobrovoľníkov zo spoločnosti MetLife a to v 230 triedach. Príchodom MetLife na Slovensko sa poisťovňa stále viac angažuje v oblasti spoločenskej zodpovednosti, ktorá je súčasťou globálnej stratégie MetLife. A vďaka tejto poisťovni sa vzdelávací program úspešne realizuje už tretí rok.
MetLife úspešne pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Pre viac informácií, navštívte www.metlife.sk
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich pridružených spoločností a pobočiek („MetLife“) jednou z najväčších životných poisťovní na svete. Bola založená v roku 1868. MetLife je globálnym poskytovateľom životného poistenia, dôchodkového zabezpečenia, poistných produktov pre zamestnancov a správy aktív. Svoje služby poskytuje asi 100 miliónom klientov. MetLife má svoje operácie v takmer 50 krajinách a má vedúce postavenie v Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Pre viac informácií navštívte www.metlife.com
Zdroj: Webnoviny.sk - MetLife spúšťa už tretí ročník vzdelávania detí na Slovensku © SITA Všetky práva vyhradené.
Program JA Základy podnikania je voľno-časový vzdelávací program pre piaty a šiesty ročník základných škôl. Jeho cieľom je poskytnúť žiakom praktické informácie o organizácii a fungovaní podniku v systéme slobodného podnikania. Predpokladá sa, že do programu, ktorý trvá približne päť až sedem týždňov, sa v tomto školskom roku zapojí približne sto dobrovoľníkov. Tí hravou formou oboznámia zhruba 2200 detí z takmer 120 tried na 70 základných školách na Slovensku so svetom financií a základnými pojmami finančnej gramotnosti. Počas tohto obdobia si deti vyskúšajú teóriu prepojenú s praktickým svetom ekonomiky, obchodu a financií. Témy budú opäť náročné, avšak jednoduchý a hravý spôsob podania vďaka mentorom priamo z praxe ich robí zaujímavými a dostupnými.
Počas predchádzajúcich dvoch ročníkov sa prostredníctvom tohto programu takmer 5000 detí dozvedelo základné informácie o peniazoch, založení a organizácii firmy, manažmente, výrobe a marketingu. Žiaci si mali možnosť na vlastnej koži si vyskúšať pohovor do zamestnania, hrali sa na kusovú výrobu a výrobnú linku. Zároveň prenikli aj do tajov marketingu. Deťom svoje skúsenosti vtedy odovzdalo 65 dobrovoľníkov zo spoločnosti MetLife a to v 230 triedach. Príchodom MetLife na Slovensko sa poisťovňa stále viac angažuje v oblasti spoločenskej zodpovednosti, ktorá je súčasťou globálnej stratégie MetLife. A vďaka tejto poisťovni sa vzdelávací program úspešne realizuje už tretí rok.
MetLife na Slovensku
MetLife úspešne pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Pre viac informácií, navštívte www.metlife.sk
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich pridružených spoločností a pobočiek („MetLife“) jednou z najväčších životných poisťovní na svete. Bola založená v roku 1868. MetLife je globálnym poskytovateľom životného poistenia, dôchodkového zabezpečenia, poistných produktov pre zamestnancov a správy aktív. Svoje služby poskytuje asi 100 miliónom klientov. MetLife má svoje operácie v takmer 50 krajinách a má vedúce postavenie v Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe. Pre viac informácií navštívte www.metlife.com
Zdroj: Webnoviny.sk - MetLife spúšťa už tretí ročník vzdelávania detí na Slovensku © SITA Všetky práva vyhradené.