|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
MetLife oslavuje 20 rokov pôsobenia na Slovensku
Poisťovňa MetLife oslavuje 20. výročie svojho pôsobenia na Slovensku. Licencia Národnou bankou Slovenska jej bola udelená koncom septembra 1995 a spoločnosť vtedy vyrástla doslova na "zelenej lúke". ...
Zdieľať
BRATISLAVA 5. novembra (WBN/PR) - Poisťovňa MetLife oslavuje 20. výročie svojho pôsobenia na Slovensku. Licencia Národnou bankou Slovenska jej bola udelená koncom septembra 1995 a spoločnosť vtedy vyrástla doslova na "zelenej lúke".
Poisťovňa vydala za celé toto obdobie až 954.000 poistiek a poskytuje celkové poistné krytie klientom vo výške viac ako 32,427 miliardy eur. Počas 20 rokov pôsobenia vyplatila poistné plnenia vo výške 88,666 milióna eur a aktuálne má takmer 10-percentný podiel na trhu životného poistenia. V tomto segmente si dlhodobo udržiava pozíciu lídra.
Za 20 rokov svojho pôsobenia na slovenskom trhu sa poisťovňa MetLife, predtým známa ako Amslico alebo Prvá Americko-slovenská poisťovňa, stala synonymom finančnej istoty s konzervatívnym prístupom k financiám, ktoré jej zverili jej klienti. V súčasnosti má približne až 600.000 klientov.
Základnou filozofiou poisťovne MetLife je poskytovanie už spomínanej finančnej istoty, kde zákazník a rodina sú stredobodom pozornosti. Súčasťou dlhodobej produktovej stratégie spoločnosti MetLife je segmentácia, na základe ktorej spoločnosť vytvorila produkty pre rozličné segmenty klientov. Tieto sú zamerané napríklad na skupiny žien, mužov, detí, dôchodcov, zákazníkov s hypotékami a podobne.
Spoločnosť za spomínané 20-ročné obdobie pôsobenia na Slovensku ani raz nevykázala stratu. Za šesť mesiacov tohto roka slovenský MetLife dosiahol hrubý predpis poistného 66,928 milióna eur. Technické rezervy, ktoré slúžia na krytie záväzkov do budúcnosti, predstavovali v uvedenom období 541,755 milióna eur.
MetLife od začiatku tohto roka úspešne komunikovala a zavŕšila zmenu značky z MetLife Amslico na MetLife.
Poisťovňa vydala za celé toto obdobie až 954.000 poistiek a poskytuje celkové poistné krytie klientom vo výške viac ako 32,427 miliardy eur. Počas 20 rokov pôsobenia vyplatila poistné plnenia vo výške 88,666 milióna eur a aktuálne má takmer 10-percentný podiel na trhu životného poistenia. V tomto segmente si dlhodobo udržiava pozíciu lídra.
Za 20 rokov svojho pôsobenia na slovenskom trhu sa poisťovňa MetLife, predtým známa ako Amslico alebo Prvá Americko-slovenská poisťovňa, stala synonymom finančnej istoty s konzervatívnym prístupom k financiám, ktoré jej zverili jej klienti. V súčasnosti má približne až 600.000 klientov.
Základnou filozofiou poisťovne MetLife je poskytovanie už spomínanej finančnej istoty, kde zákazník a rodina sú stredobodom pozornosti. Súčasťou dlhodobej produktovej stratégie spoločnosti MetLife je segmentácia, na základe ktorej spoločnosť vytvorila produkty pre rozličné segmenty klientov. Tieto sú zamerané napríklad na skupiny žien, mužov, detí, dôchodcov, zákazníkov s hypotékami a podobne.
Spoločnosť za spomínané 20-ročné obdobie pôsobenia na Slovensku ani raz nevykázala stratu. Za šesť mesiacov tohto roka slovenský MetLife dosiahol hrubý predpis poistného 66,928 milióna eur. Technické rezervy, ktoré slúžia na krytie záväzkov do budúcnosti, predstavovali v uvedenom období 541,755 milióna eur.
MetLife od začiatku tohto roka úspešne komunikovala a zavŕšila zmenu značky z MetLife Amslico na MetLife.