18. júla 2019
Ilustračné foto. Foto: TASR/APStuttgart 18. júla (TASR) – Automobilka Daimler v nasledujúcich rokoch zreorganizuje a posilní distribúciu predaja svojich vozidiel cez digitálne kanály. Šéfka distribúcie Britta Seegerová plánuje, že do roku 2025 bude predávať každé štvrté vozidlo online.
„Vidíme veľký záujem o predaj online. Ohlas je mimoriadne silný," zdôraznila. Uviedla tiež, že predaj áut musí byť celkovo ľahký a predovšetkým pohodlný.
V perspektíve chce Seegerová dosiahnuť, aby nový Mercedes s určitým vybavením, bez ohľadu na to, či ho kúpi zákazník v predajni alebo online, stál rovnako u ktoréhokoľvek obchodníka. Testy na takýto spôsob predaja sa už uskutočnili.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR