|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. marca 2009
Mercedes Benz zaznamenal vo februári pokles predaja o 25 %
Predaj vozidiel automobilky Mercedes Benz, ktorá je dcérskou spoločnosťou nemeckého Daimleru, vo februári klesol o 25 %. Zverejnené výsledky tak odzrkadľujú prehlbujúcu sa hospodársku krízu, ktorá ...
Zdieľať
FRANKFURT 6. marca (WEBNOVINY) - Predaj vozidiel automobilky Mercedes Benz, ktorá je dcérskou spoločnosťou nemeckého Daimleru, vo februári klesol o 25 %. Zverejnené výsledky tak odzrkadľujú prehlbujúcu sa hospodársku krízu, ktorá spôsobila zníženie dopytu. Spoločnosť Mercedes Benz v sledovanom mesiaci predala 72 tis. automobilov, pričom vo februári roku 2008 automobilka predala 96 800 vozidiel. Podnik Mercedes Benz ponúka automobily typu Mercedes, Smart a Maybach.
Predaj vozidiel značky Smart vo februári evidoval 2-percentný pokles, keď sa v tomto období celkovo predalo 8 600 áut. V Spojených štátoch amerických však predaj automobilov Smart stúpol o 29 % na 1 400 vozidiel. Nárast predaja vozidiel Smart zaznamenali aj v Nemecku, a to o rekordných 28 %. V Spojených štátoch amerických sa vo februári predalo 14 200 vozidiel značky Mercedes, čo predstavuje medziročný pokles o 24 %. Predaj vozidiel tejto značky v Číne stúpol v sledovanom období o 17 % na 3 tis. vozidiel. Daimler informoval, že vo februári zaznamenal zvýšený záujem o predaj ojazdených vozidiel.
SITA
Predaj vozidiel značky Smart vo februári evidoval 2-percentný pokles, keď sa v tomto období celkovo predalo 8 600 áut. V Spojených štátoch amerických však predaj automobilov Smart stúpol o 29 % na 1 400 vozidiel. Nárast predaja vozidiel Smart zaznamenali aj v Nemecku, a to o rekordných 28 %. V Spojených štátoch amerických sa vo februári predalo 14 200 vozidiel značky Mercedes, čo predstavuje medziročný pokles o 24 %. Predaj vozidiel tejto značky v Číne stúpol v sledovanom období o 17 % na 3 tis. vozidiel. Daimler informoval, že vo februári zaznamenal zvýšený záujem o predaj ojazdených vozidiel.
SITA