![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
08. decembra 2010
Mégane RS bude jazdiť rely
Renault Mégane RS v úprave N4 má oproti sériovej verzii mierne zvýšený výkon. Zatiaľ čo „sériovka“ produkuje 184 kW (250 k), verzia N4 disponuje výkonom 199 kW (270 k), ...
Zdieľať

Silnou stránkou Méganu RS N4 je však podvozok. Vychádza zo športovejšej verzie Cup, ale o jeho úpravu sa postarala švédska spoločnosť Öhlins. Brzdy dodalo talianske Brembo. Vpredu sú štvorpiestikové strmene a kotúče s priemerom 355 mm, zadné kotúče majú priemer 290 mm.
Foto: Renault Sport
Auto bolo oproti sériovej verzii výrazne odľahčené. Presnú váhu však nepoznáme. Sériová verzia váži 1 462 kg a predpisy kategórie N4 uvádzajú minimálnu hmotnosť 1 316 kg. Mégane RS N4 má takmer kompletne odstrojený interiér. Pribudol hasiaci systémem, bezpečnostný rám a dve športové sedadlá značky Sablet so šesťbodovými bezpečnostnými pásmi.
Mégane RS N4 sa bude predávať ako sada. To znamená, že si kúpite Mégane RS (nový stojí 28 900 €) a potom ešte zaplatíte za to, že vám z neho vyhádžu všetky veci. Ale o tom je motoršport.