|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. apríla 2006
MDPT chce štúdiu na modernizáciu ďalších železničných tratí
Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (MDPT) už vyhlásilo súťaž na vypracovanie štúdie o realizovateľnosti modernizácie železničnej trate Nové Mesto nad Váhom - Čierna nad Tisou. Ako ...
Zdieľať
BRATISLAVA 27. apríla (WN/SITA) - Ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR (MDPT) už vyhlásilo súťaž na vypracovanie štúdie o realizovateľnosti modernizácie železničnej trate Nové Mesto nad Váhom - Čierna nad Tisou. Ako začiatkom roka pre agentúru SITA uviedli predstavitelia MDPT, spomínaná štúdia je východiskom pre spracovanie súťažných podkladov na zhotoviteľa projektovej prípravy a realizovania samotného projektu. "V súčasnosti platná štúdia realizovateľnosti je z roku 1995, čiže už nezodpovedá súčasným podmienkam a je nutné ju aktualizovať," uviedli vtedy predstavitelia sekcie dopravnej infraštruktúry.
Záujemcovia o vypracovanie štúdie môžu získať súťažné podklady do 9. mája tohto roka, ponuky môžu predkladať do 29. mája 2006, kedy sa budú zároveň otvárať obálky s ponukami. Uchádzači musia predložiť výkaz ziskov a strát či výkaz o príjmoch a výdavkoch za roky 2002 až 2004, pričom ročný obrat musí byť minimálne 50 mil. Sk. Potenciálni spracovatelia štúdie musia tiež preukázať aj referencie podobného charakteru prác či doklady o odbornej kvalifikácii kľúčového experta. Predpokladaná hodnota zákazky je podľa údajov zverejnených MDPT na úrovni 15 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty, pričom zákazka sa bude spolufinancovať aj z prostriedkov Európskej únie.
V súčasnosti zastrešujú Železnice Slovenskej republiky modernizačné práce na V. železničnom koridore, ktorý prechádza od Bratislavy cez Žilinu a Košice až po Čiernu nad Tisou. Ako v marci tohto roku uviedli predstavitelia železníc, v rámci V. eurokoridoru dosahuje dĺžka zmodernizovaných úsekov zhruba 55 kilometrov, čo predstavuje okolo 10 % z celkovej dĺžky slovenskej vetvy koridoru. Celková dĺžka V. eurokoridoru je 2 831 kilometrov a prechádza cez Taliansko, Slovinsko, Chorvátsko, Maďarsko, Slovensko a Ukrajinu.
FOTO:SITA