|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. apríla 2019
McDonald´s spúšťa na Slovensku koncept reštaurácií novej generácie
Spoločnosť McDonald´s na Slovensku oficiálne predstavila koncept reštaurácií novej generácie. Prvé tri reštaurácie, ktoré spustili inovovanú prevádzku, sú v Bratislave. Zavádzanie ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. apríla (WebNoviny.sk) - Spoločnosť McDonald´s na Slovensku oficiálne predstavila koncept reštaurácií novej generácie. Prvé tri reštaurácie, ktoré spustili inovovanú prevádzku, sú v Bratislave. Zavádzanie nového konceptu bude dlhodobým procesom a pre slovenský McDonald´s ide o kľúčovú aktivitu tohto roka. Do konca tohto roka by mal byť tento koncept postupne zavedený do polovice reštaurácií na Slovensku.
Nový koncept zahŕňa hneď niekoľko inovácií naraz. McDonald´s zavádza do reštaurácií digitálne technológie, ktoré odbremenia časť personálu. Avšak na druhej strane, v jedálenskej časti pribudnú pozície, ktoré sa budú o zákazníkov McDonald´s starať osobnejšie. Novinkou je tiež pre zákazníka možnosť upraviť si zloženie prémiových burgrov podľa vlastnej chuti. Reštaurácie novej generácie môžu zákazníci navštíviť v bratislavskom OC Bory Mall, v OC Centrál a na Prievozskej ulici.
"Reštaurácie novej generácie sú našou novou komplexnou stratégiou starostlivosti o zákazníka i spôsob zvyšovania jeho komfortu v reštauráciách McDonald´s. Obľúbenosť našej značky rastie. Dovolím si preto tvrdiť, že naša značka je vlajkovou loďou nášho segmentu a ako takej jej prináleží líderšip a udávanie trendov vo viacerých oblastiach," hovorí Tomasz Rogacz, generálny riaditeľ McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko.
Hlavnou prevádzkovou zmenou, na prvý pohlaď viditeľnou pre zákazníka, je v reštauráciách novej generácie rozdelenie objednávacieho pultu na dve zóny – zónu prijímania objednávok a zónu výdaja jedál, dezertov a nápojov. V objednávkovej časti zohrávajú po novom hlavnú rolu technológie v prospech zákazníka. Novinkou sú totiž samoobslužné obojstranné digitálne kiosky v priestore reštaurácie. Objednávanie prostredníctvom nich je veľmi jednoduché a intuitívne a zvládne ich naozaj každý. Jedlo si však zákazníci môžu naďalej objednať aj pri pulte, avšak počet štandardných pokladní sa znížil v prospech uvoľnenia priestoru na výdaj jedál. Digitálne menu boardy pribudnú aj v časti McCafé (v reštauráciách, ktoré tento koncept majú).
To ale zďaleka nie je všetko. Veľkou prestavbou a vylepšením systému práce prešla v rámci nového konceptu aj kuchyňa. Príprava v kuchyni funguje na báze niekoľkých zrkadlových línií. Každý pracovník má svoju špecifickú úlohu a burger sa tak postupne posúva po produkčnom stole a cez našich pracovníkov podľa toho, v akej fáze rozpracovanosti je. Tak, aby bol na konci priamo vydaný zákazníkovi vo výdajnej zóne. "Reštaurácia novej generácie má za cieľ maximálnu možnú čerstvosť, preto sa jedlo po novom začína pripravovať bezprostredne až po prijatí objednávky od zákazníka, čím umocňujeme zážitok z nášho jedla," vysvetľuje Rogacz.
Ak si predsa len zákazníci nebudú istí samoobslužným objednávaním cez kiosky, pomôže im tzv. Manažér starostlivosti o hosťa. Je to nová pozícia v portfóliu McDonald´s. Náplň práce tohto zamestnanca bude naozaj pestrá. V skratke sa bude starať o komfort a spokojnosť hostí v reštaurácii McDonald´s.
Druhá nová pozícia je napojená na novú službu, ktorou je donáška k stolu. Zákazník po objednávke jedla nemusí stáť a čakať na výdaj jedla. Tento zamestnanec mu totiž donesie jedlo priamo na stôl. Zaistí, aby k jedlu zákazník mal všetko, čo potrebuje a mohol si ho komfortne vychutnať. Prvé dni nového režimu ukázali, že túto zmenu zákazníci vítajú. Už teraz službu využíva až 70 % zákazníkov.
"Našou devízou vždy bola dobrá atmosféra, ktorú u nás zákazníci, predovšetkým rodiny s deťmi, zažívajú. Prinášať rodinám príjemné spoločné zážitky je celkovo našou filozofiou. Osobný kontakt so zákazníkmi je pre nás v tomto smere dôležitý. Záleží nám na ich spätnej väzbe, aby sme mohli ich komfort u nás kontinuálne zlepšovať. Ak sme pri aktuálnych zmenách niekde z osobného kontaktu ubrali, tak tieto nové pozície v tíme, naopak, kontakt so zákazníkom ešte viac upevnia," hovorí na margo zmien Tomasz Rogacz.
Veľmi príjemnou zmenou je tiež do istej miery voľnosť, ktorú zákazníci dostanú tým, že si budú môcť sami upraviť zloženie vybraných jedál podľa vlastnej chuti. Zmena sa týka prémiových burgrov a burgru McRoyal, do ktorých a z ktorých si zákazníci pridajú alebo odoberú niektoré suroviny. Ku každému prémiovému burgru bude k dispozícii na variáciu vybraných až 6 ingrediencií, ako sú napríklad slanina, syr, kyslé uhorky, jalapenos a iné. Vždy tak, aby čo najlepšie sedeli so zložením daného burgru. Úprava burgrov je možná len v inovovaných reštauráciách so samoobslužnými kioskami.
Inzercia
Zdroj: Webnoviny.sk - McDonald´s spúšťa na Slovensku koncept reštaurácií novej generácie © SITA Všetky práva vyhradené.
Nový koncept zahŕňa hneď niekoľko inovácií naraz. McDonald´s zavádza do reštaurácií digitálne technológie, ktoré odbremenia časť personálu. Avšak na druhej strane, v jedálenskej časti pribudnú pozície, ktoré sa budú o zákazníkov McDonald´s starať osobnejšie. Novinkou je tiež pre zákazníka možnosť upraviť si zloženie prémiových burgrov podľa vlastnej chuti. Reštaurácie novej generácie môžu zákazníci navštíviť v bratislavskom OC Bory Mall, v OC Centrál a na Prievozskej ulici.
"Reštaurácie novej generácie sú našou novou komplexnou stratégiou starostlivosti o zákazníka i spôsob zvyšovania jeho komfortu v reštauráciách McDonald´s. Obľúbenosť našej značky rastie. Dovolím si preto tvrdiť, že naša značka je vlajkovou loďou nášho segmentu a ako takej jej prináleží líderšip a udávanie trendov vo viacerých oblastiach," hovorí Tomasz Rogacz, generálny riaditeľ McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko.
Hlavnou prevádzkovou zmenou, na prvý pohlaď viditeľnou pre zákazníka, je v reštauráciách novej generácie rozdelenie objednávacieho pultu na dve zóny – zónu prijímania objednávok a zónu výdaja jedál, dezertov a nápojov. V objednávkovej časti zohrávajú po novom hlavnú rolu technológie v prospech zákazníka. Novinkou sú totiž samoobslužné obojstranné digitálne kiosky v priestore reštaurácie. Objednávanie prostredníctvom nich je veľmi jednoduché a intuitívne a zvládne ich naozaj každý. Jedlo si však zákazníci môžu naďalej objednať aj pri pulte, avšak počet štandardných pokladní sa znížil v prospech uvoľnenia priestoru na výdaj jedál. Digitálne menu boardy pribudnú aj v časti McCafé (v reštauráciách, ktoré tento koncept majú).
To ale zďaleka nie je všetko. Veľkou prestavbou a vylepšením systému práce prešla v rámci nového konceptu aj kuchyňa. Príprava v kuchyni funguje na báze niekoľkých zrkadlových línií. Každý pracovník má svoju špecifickú úlohu a burger sa tak postupne posúva po produkčnom stole a cez našich pracovníkov podľa toho, v akej fáze rozpracovanosti je. Tak, aby bol na konci priamo vydaný zákazníkovi vo výdajnej zóne. "Reštaurácia novej generácie má za cieľ maximálnu možnú čerstvosť, preto sa jedlo po novom začína pripravovať bezprostredne až po prijatí objednávky od zákazníka, čím umocňujeme zážitok z nášho jedla," vysvetľuje Rogacz.
Ak si predsa len zákazníci nebudú istí samoobslužným objednávaním cez kiosky, pomôže im tzv. Manažér starostlivosti o hosťa. Je to nová pozícia v portfóliu McDonald´s. Náplň práce tohto zamestnanca bude naozaj pestrá. V skratke sa bude starať o komfort a spokojnosť hostí v reštaurácii McDonald´s.
Druhá nová pozícia je napojená na novú službu, ktorou je donáška k stolu. Zákazník po objednávke jedla nemusí stáť a čakať na výdaj jedla. Tento zamestnanec mu totiž donesie jedlo priamo na stôl. Zaistí, aby k jedlu zákazník mal všetko, čo potrebuje a mohol si ho komfortne vychutnať. Prvé dni nového režimu ukázali, že túto zmenu zákazníci vítajú. Už teraz službu využíva až 70 % zákazníkov.
"Našou devízou vždy bola dobrá atmosféra, ktorú u nás zákazníci, predovšetkým rodiny s deťmi, zažívajú. Prinášať rodinám príjemné spoločné zážitky je celkovo našou filozofiou. Osobný kontakt so zákazníkmi je pre nás v tomto smere dôležitý. Záleží nám na ich spätnej väzbe, aby sme mohli ich komfort u nás kontinuálne zlepšovať. Ak sme pri aktuálnych zmenách niekde z osobného kontaktu ubrali, tak tieto nové pozície v tíme, naopak, kontakt so zákazníkom ešte viac upevnia," hovorí na margo zmien Tomasz Rogacz.
Veľmi príjemnou zmenou je tiež do istej miery voľnosť, ktorú zákazníci dostanú tým, že si budú môcť sami upraviť zloženie vybraných jedál podľa vlastnej chuti. Zmena sa týka prémiových burgrov a burgru McRoyal, do ktorých a z ktorých si zákazníci pridajú alebo odoberú niektoré suroviny. Ku každému prémiovému burgru bude k dispozícii na variáciu vybraných až 6 ingrediencií, ako sú napríklad slanina, syr, kyslé uhorky, jalapenos a iné. Vždy tak, aby čo najlepšie sedeli so zložením daného burgru. Úprava burgrov je možná len v inovovaných reštauráciách so samoobslužnými kioskami.
Inzercia
Zdroj: Webnoviny.sk - McDonald´s spúšťa na Slovensku koncept reštaurácií novej generácie © SITA Všetky práva vyhradené.