|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. februára 2013
Materská firma Amway ohlásila rekordné predaje v roku 2012
Alticor Inc. materská firma spoločnosti Amway oznámila rekordné celosvetové predaje vo výške 11,3 mld. USD v roku 2012, pričom v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 10,9 mld. USD. Je to už siedmy rok ...
Zdieľať
BRATISLAVA 21. februára (WBN/PR) - Alticor Inc. materská firma spoločnosti Amway oznámila rekordné celosvetové predaje vo výške 11,3 mld. USD v roku 2012, pričom v roku 2011 dosiahla obrat vo výške 10,9 mld. USD. Je to už siedmy rok trvalého rastu, pričom firma rástla v dvanástich rokoch z posledných 13 rokov.
Amway rastie na každom zo svojich 10 najdôležitejších trhoch
Prvýkrát po viac ako 20 rokoch rástli predaje na všetkých najdôležitejších trhoch Amway, ktorými sú Čína, India, Japonsko, Kórea, Malajzia, Rusko, Taiwan, Thajsko, Ukrajina a USA. Trhy Kolumbie, Hong Kongu, Talianska, Mexika, Ruska, Turecka a Venezuely dosiahli v roku 2012 dvojciferného rastu.
„Sme nadšení, že môžeme oznámiť ďalší rekordný rok predajov Amway“, povedal Steve Van Andel, riaditeľ Amway. „Od doby, keď sme pred šiestimi rokmi zahájili projekt Rast prostredníctvom inovácií, narástla naša spoločnosť skoro dvojnásobne. Naše podnikanie je stále viac globálne so silným vedením v každom z našich štyroch regiónov. Pre rok 2013 vidíme ešte ďalší potenciál rastu. Pokračujeme v investovaní do výroby, distribúcie a vedeckého výskumu a vývoja tak, aby sme mohli lepšie spĺňať požiadavky našich distribútorov a pomáhali im lepšie slúžiť ich zákazníkom.“
„Milióny ľudí na celom svete očakávajú stále viac. Chcú podnikanie, ktoré im poskytne osobné odmeny, uznanie a tiež možnosť ďalej rásť“, povedal Doug DeVos, prezident Amway. „Už viac ako 50 rokov ponúka Amway ľuďom mať ich vlastné podnikanie podporované silnými značkami, inovatívnymi výrobkami, školiacimi a vzdelávacími programami. Sme hrdí na ich úspechy. Budeme pokračovať v hľadaní nových spôsobov ako ich v tomto úsilí podporiť, aby dosiahli svoje ciele.“
Celosvetové investície do výskumu, vývoja a výroby prekročia 335 mil. USD
Amway plánuje investovať viac ako 335 mil. USD do rozvoja výskumu, vývoja a výroby vrátane štyroch nových zariadení v USA, jedného v Indii a dvoch v Číne a Vietname. Amway oznámila plán investovať približne 185 mil. USD do výstavby štyroch závodov na výrobu vitamínov a doplnkov stravy Nutrilite v USA. Výrobný závod v hodnote 95 mil. USD bude postavený do roku 2015 v štáte Tamil Nadu v Indii a v Číne v Guangzhou bude postavený druhý závod v hodnote viac ako 75 mil. USD do roku 2016. Podrobnosti o výstavbe závodu vo Vietname budú k dispozícií v tomto roku.
Doplnky stravy sú vedúcou produktovou kategóriou Amway
NUTRILITE je celosvetovo najväčším výrobcom a predajcom doplnkov stravy. Podiel ich predaja je viac ako 46 % z celkového predaja spoločnosti. Najdôležitejšími výrobkami Nutrilite sú proteínový prášok, Double X (vitamíny, minerály a fytonutrienty) a vitamín C Plus s predlženým dávkovaním. Výrobky kategórie krása generovali 26 % celkového obratu. Tieto výrobky boli výrazne podporované hviezdou Teresou Palmer, novou tvárou značky ARTISTRY, ktorá sa radí medzi 5 celosvetovo najpredávanejších značiek kozmetiky – starostlivosti o pleť. Najúspešnejšími výrobkami v kategórii krása sú ARTISTRY Créme LuXury, ARTISTRY Obnovujúci peeling a ARTISTRY Spevňujúce sérum proti vráskam. Výrobky starostlivosti o domácnosť tvorili 22 % predaja, pričom najviac predávanými sú zariadenie pre čistenie vzduchu ATMOSPHERE, riad iCook, zariadenie na úpravu vody eSpring nasledované čistiacimi a pracími prostriedkami.
Oslavujeme 10 rokov skvalitňovania života detí
Kampaň Amway na pomoc deťom „One by One“, ktorá tento rok oslavuje 10. výročie svojej úspešnej existencie, prekonala ďalší rekord, keď sa podarilo distribútorom a zamestnancom Amway poskytnúť podporu viac ako 10 miliónom detí v núdzi na celom svete. Od roku 2003 kampaň priniesla deťom príspevok 190 mil. USD a viac ako 2,7 miliónov hodín dobrovoľníckej práce distribútorov a zamestnancov Amway v prospech detí.
Amway je jednou z najväčších firiem priameho predaja na svete. Spoločnosť Alticor Inc., ktorá je materskou firmou Amway, dosiahla v roku 2011 celkového obratu 10,9 mld. USD. Amway bola založená v roku 1959 podnikateľmi Richom DeVosom a Jayom Van Andelom a má sídlo v meste Ada v Michigane v USA. Amway ponúka spotrebný tovar a podnikateľskú príležitosť prostredníctvom siete viac než 3 miliónov nezávislých distribútorov vo viac ako 100 krajinách a teritóriách sveta. Najpredávanejšími výrobkami Amway sú doplnky stravy, vitamíny a minerály značky Nutrilite, výrobky starostlivosti o pleť a skrášľujúca kozmetika Artistry a zariadenia na úpravu vody eSpring. Spoločnosť svoje výrobky vyvíja, vyrába a poskytuje potrebnú logistickú podporu prostredníctvom dcérskych spoločností Access Business Group a útvarov Alticor Corporate Enterprises.
Amway rastie na každom zo svojich 10 najdôležitejších trhoch
Prvýkrát po viac ako 20 rokoch rástli predaje na všetkých najdôležitejších trhoch Amway, ktorými sú Čína, India, Japonsko, Kórea, Malajzia, Rusko, Taiwan, Thajsko, Ukrajina a USA. Trhy Kolumbie, Hong Kongu, Talianska, Mexika, Ruska, Turecka a Venezuely dosiahli v roku 2012 dvojciferného rastu.
„Sme nadšení, že môžeme oznámiť ďalší rekordný rok predajov Amway“, povedal Steve Van Andel, riaditeľ Amway. „Od doby, keď sme pred šiestimi rokmi zahájili projekt Rast prostredníctvom inovácií, narástla naša spoločnosť skoro dvojnásobne. Naše podnikanie je stále viac globálne so silným vedením v každom z našich štyroch regiónov. Pre rok 2013 vidíme ešte ďalší potenciál rastu. Pokračujeme v investovaní do výroby, distribúcie a vedeckého výskumu a vývoja tak, aby sme mohli lepšie spĺňať požiadavky našich distribútorov a pomáhali im lepšie slúžiť ich zákazníkom.“
„Milióny ľudí na celom svete očakávajú stále viac. Chcú podnikanie, ktoré im poskytne osobné odmeny, uznanie a tiež možnosť ďalej rásť“, povedal Doug DeVos, prezident Amway. „Už viac ako 50 rokov ponúka Amway ľuďom mať ich vlastné podnikanie podporované silnými značkami, inovatívnymi výrobkami, školiacimi a vzdelávacími programami. Sme hrdí na ich úspechy. Budeme pokračovať v hľadaní nových spôsobov ako ich v tomto úsilí podporiť, aby dosiahli svoje ciele.“
Celosvetové investície do výskumu, vývoja a výroby prekročia 335 mil. USD
Amway plánuje investovať viac ako 335 mil. USD do rozvoja výskumu, vývoja a výroby vrátane štyroch nových zariadení v USA, jedného v Indii a dvoch v Číne a Vietname. Amway oznámila plán investovať približne 185 mil. USD do výstavby štyroch závodov na výrobu vitamínov a doplnkov stravy Nutrilite v USA. Výrobný závod v hodnote 95 mil. USD bude postavený do roku 2015 v štáte Tamil Nadu v Indii a v Číne v Guangzhou bude postavený druhý závod v hodnote viac ako 75 mil. USD do roku 2016. Podrobnosti o výstavbe závodu vo Vietname budú k dispozícií v tomto roku.
Doplnky stravy sú vedúcou produktovou kategóriou Amway
NUTRILITE je celosvetovo najväčším výrobcom a predajcom doplnkov stravy. Podiel ich predaja je viac ako 46 % z celkového predaja spoločnosti. Najdôležitejšími výrobkami Nutrilite sú proteínový prášok, Double X (vitamíny, minerály a fytonutrienty) a vitamín C Plus s predlženým dávkovaním. Výrobky kategórie krása generovali 26 % celkového obratu. Tieto výrobky boli výrazne podporované hviezdou Teresou Palmer, novou tvárou značky ARTISTRY, ktorá sa radí medzi 5 celosvetovo najpredávanejších značiek kozmetiky – starostlivosti o pleť. Najúspešnejšími výrobkami v kategórii krása sú ARTISTRY Créme LuXury, ARTISTRY Obnovujúci peeling a ARTISTRY Spevňujúce sérum proti vráskam. Výrobky starostlivosti o domácnosť tvorili 22 % predaja, pričom najviac predávanými sú zariadenie pre čistenie vzduchu ATMOSPHERE, riad iCook, zariadenie na úpravu vody eSpring nasledované čistiacimi a pracími prostriedkami.
Oslavujeme 10 rokov skvalitňovania života detí
Kampaň Amway na pomoc deťom „One by One“, ktorá tento rok oslavuje 10. výročie svojej úspešnej existencie, prekonala ďalší rekord, keď sa podarilo distribútorom a zamestnancom Amway poskytnúť podporu viac ako 10 miliónom detí v núdzi na celom svete. Od roku 2003 kampaň priniesla deťom príspevok 190 mil. USD a viac ako 2,7 miliónov hodín dobrovoľníckej práce distribútorov a zamestnancov Amway v prospech detí.
Amway je jednou z najväčších firiem priameho predaja na svete. Spoločnosť Alticor Inc., ktorá je materskou firmou Amway, dosiahla v roku 2011 celkového obratu 10,9 mld. USD. Amway bola založená v roku 1959 podnikateľmi Richom DeVosom a Jayom Van Andelom a má sídlo v meste Ada v Michigane v USA. Amway ponúka spotrebný tovar a podnikateľskú príležitosť prostredníctvom siete viac než 3 miliónov nezávislých distribútorov vo viac ako 100 krajinách a teritóriách sveta. Najpredávanejšími výrobkami Amway sú doplnky stravy, vitamíny a minerály značky Nutrilite, výrobky starostlivosti o pleť a skrášľujúca kozmetika Artistry a zariadenia na úpravu vody eSpring. Spoločnosť svoje výrobky vyvíja, vyrába a poskytuje potrebnú logistickú podporu prostredníctvom dcérskych spoločností Access Business Group a útvarov Alticor Corporate Enterprises.