|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. februára 2014
MasterCard spúšťa platformu MasterPass In-App pre bezpečné nákupy z mobilných aplikácií
Platby MasterPass majú zabezpečenie úrovne EMV – spotrebitelia tak môžu nakupovať jednoducho, rýchlo a bez obáv
Zdieľať
Spoločnosť MasterCard®, jednotka v inteligentných, pohodlných a bezpečných platbách, dnes na kongrese Mobile World predstavila svoju novú platformu MasterPass In-App, ponúkanú v rámci digitálnej služby MasterPass™. MasterPass In-App umožňuje bezpečné nákupy z prostredia mobilnej aplikácie nahranej v zariadení a tým odstraňuje nutnosť odovzdávať dôverné informácie z platobnej karty medzi rôznymi mobilnými aplikáciami – čo je krok, ktorý môže výrazne zvýšiť riziko ich zneužitia.
Digitálne služby dobýjajú svet a v súvislosti s tým dochádza aj k vývoju platobných metód a spôsobov nakupovania. Spotrebitelia teraz nakupujú a platia spôsobom, ktorý najlepšie zodpovedá ich potrebám a životnému štýlu – a používajú na to rôzne prostriedky.
Väčšinou stačí obyčajné klepnutie, kliknutie alebo priloženie k pokladni, doma, na ceste alebo v aplikácii – ide o trh, ktorého využitie používateľmi rôznych elektronických zariadení rastie raketovým tempom. Podľa spoločnosti ABI Research dosiahnu v roku 2016 celkové tržby z mobilných aplikácií vrátane nákupov v aplikáciách (tzv. in-app nákupy) 46 miliárd dolárov, čo je viac než štvornásobok tržieb z roku 2011, ktoré činili 8,5 miliardy dolárov.
„MasterPass In-App prenáša funkcie v súčasnosti používanej digitálnej webovej služby MasterPass do prostredia mobilných aplikácií. Aplikácie so zabudovaným riešením MasterPass umožňujú uskutočniť nákup jediným klepnutím na pripojenom zariadení bez toho, aby bolo nutné opúšťať prostredie aplikácie,“ hovorí Richard Walitza, riaditeľ pre rozvoj mobilných platieb a inovácií MasterCard Europe pre Slovensko a ČR. „Optimalizovaný proces odbavenia pri pokladni zvyšuje pocit ľahkého nákupu zaisteného najvyšším stupňom zabezpečenia a šifrovania,“ dodáva.
„MasterPass In-App predstavuje najnovšiu ponuku spoločnosti MasterCard určenú na špecifické potreby nového digitálneho prostredia. Spotrebiteľom ponúka jednoduchosť a použiteľnosť pre všetky nákupné kanály a všetky zariadenia a obchodníkom zasa umožňuje osloviť nových spotrebiteľov spôsobmi, ktoré doteraz neboli možné,“ uviedol Ed McLaughlin, vedúci oddelenia nových platobných metód spoločnosti MasterCard. „Zároveň vyvíjame rámec, vďaka ktorému budú platby s použitím zariadenia s MasterPass minimálne rovnako bezpečné ako hociktoré iné naše súčasné kartové transakcie. To je dôkaz, že u nás idú inovácie vždy ruku v ruke s najvyšším stupňom zabezpečenia.“
MasterPass In-App bude k dispozícii vývojárom a obchodníkom na začiatku 2. kvartálu tohto roku. Služba vyžaduje rýchle a nekomplikované začlenenie. K platforme doteraz úspešne pristúpilo vyše 30 tisíc obchodníkov v Austrálii, Kanade, Taliansku, Veľkej Británii a Spojených štátoch.
Súvisiace články:
MasterCard a Slovak Telekom spúšťajú platby NFC prostredníctvom služby MyWallet: Mobilná peňaženka (7. 1. 2014)
Využívanie mobilov na platenie rastie (21. 11. 2013)
Obľúbenosť bezkontaktných platobných kariet rastie (24. 10. 2013)
WIRED ako prvý testuje ‘nakupovanie priamo v obsahu’ cez MasterCard ShopThis! (10. 10. 2013)
Slováci sú s MasterCard priekopníkmi bezkontaktných platieb (4. 9. 2013)
Mobilné platenie MasterCard Mobile na českom trhu spustené (28. 1. 2013)
MasterCard vyhlasuje súťaž o najlepšiu aplikáciu mobilného nakupovania (4. 12. 2012)
Svet bez hotovosti pomáha budovať svet bez hladu (13. 9. 2012)
Spoločnosť MasterCard spúšťa na Slovensku ojedinelú kampaň na podporu online nákupov (1. 11. 2011)
Podľa štúdie spoločnosti MasterCard bude finále Ligy majstrov UEFA historicky najbohatšie (27. 5. 2011)