|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
05. augusta 2010
MasterCard Europe hlási veľmi dobré výsledky za 2. štvrťrok 2010
Tagy: MasterCard
Spoločnosť MasterCard Europe oznámila európske prevádzkové výsledky za druhý štvrťrok tohto roku.
Zdieľať
„Tento rok sa pre MasterCard Europe vyvíja dobre, s priaznivou dynamikou v oblastiach kreditných, debetných a predplatených kariet, ktoré sú naďalej základom nášho tunajšieho úspechu. Náš prístup k inováciám sa stretáva u našich zákazníkov s pozitívnym ohlasom. Do rúk držiteľov kariet po celej Európe prichádzajú karty s programami, ktoré sú stále rôznorodejšie a progresívnejšie a lepšie zodpovedajú ich požiadavkám. Vďaka aktívnemu prístupu sme ako prví prišli s novými programami, napríklad s novými kartami s displejom, ktoré ponúkajú doposiaľ nevídané výhody a funkcie,“ uviedolJavier Perez, prezident spoločnosti MasterCard Europe.
V období od 1. apríla do 30. júna 2010 uskutočnili európski držitelia kariet prostredníctvom kariet značky MasterCard viac ako 1,9 miliardy nákupných transakcií, vrátane transakcií cez Internet.
K 30. júnu 2010 vydali európske finančné inštitúcie, ktoré sú klientmi asociácie MasterCard, celkovo 203 miliónov kariet MasterCard (bez značiek Maestro a Cirrus), čo predstavuje nárast o 4,0 % oproti rovnakému štvrťroku v roku 2009. K tomu istému dátumu mohli európski držitelia kariet svoje karty MasterCard využívať na 8,9 milióna akceptačných miest v tomto regióne a na 30,2 milióna akceptačných miest po celom svete.
Značka Maestro sa objavila na 302 miliónoch kariet. Spotrebitelia teraz môžu so svojimi kartami Maestro nakupovať priamo u 7,3 milióna obchodníkov v Európe a u 12,6 milióna obchodníkov na celom svete.
„Európania môžu na letnej dovolenke používať svoje karty MasterCard a Maestro u väčšieho počtu obchodníkov a vo väčšom množstve rôznych spôsobov ako doposiaľ: od taxislužby, cez mýtne a on-line hľadanie najvhodnejších last-minute nákupov, až po užívanie si dlho plánovanej cesty, pri čom vďaka rýchlosti, pohodlnosti a bezpečnosti získavajú väčšiu hodnotu ako predtým,“ dodal Javier Perez.
Najvýznamnejšia udalosť v regióne
V nedávno ukončenom štvrťroku dosiahla spoločnosť MasterCard Europe rad významných obchodných úspechov:
Upevnenie vedúceho postavenia v oblasti kreditných, debetných a predplatených kariet
Hneď v prvý deň druhého štvrťroku uskutočnila spoločnosť MasterCard Europe významné zmeny produktových požiadaviek a pravidiel pre karty Maestro v snahe umožniť on-line platby kartou Maestro a naplniť požiadavku spotrebiteľov, aby táto debetná karta bola na Internete bezpečne a efektívne akceptovaná.
V oblasti kreditných kariet potvrdili nové kartové programy, ako napríklad ‚She Card‘ v Turecku, rastúci dopyt po prispôsobených programoch s bohatou ponukou výhod. Tento program určený ženám prináša exkluzívne výhody u mnohých obchodníkov i atraktívny dizajn – karta pôsobí, ako by bola posiata diamantmi.
V komerčnom sektore boli na trhoch ako Francúzsko alebo Holandsko uvedené špeciálne ponuky, napríklad ‚profesionálne‘ karty.
Inovácie prinášajú pohodlie a kontrolu spotrebiteľom v celej Európe
V júni sa Turecká ekonomická banka TEB stala prvým vydavateľom na svete, ktorý predstavil kartu s displejom, a to pre tureckých spotrebiteľov so značkou Maestro. Karta vyzerá rovnako ako bežná kreditná alebo debetná karta, ale jej súčasťami sú miniatúrny displej a tlačidlá, s pomocou ktorých si môže držiteľ karty prehliadať rôzne číselné a textové informácie, ako napríklad dynamický kód, zostatok na účte alebo limit platobnej karty. Britská stavebná sporiteľňa Newcastle Building Society ako prvá zavádza v druhej polovici tohto roku skúšobnú prevádzku funkcie zobrazenia účtovného zostatku na displeji karty.
Turecko je tiež dejiskom jedného z prvých programov mobilných platieb NFC, v ktorom môžu spotrebitelia pripojením SIM karty k anténe premeniť svoje mobilné telefóny na prístroje pre platby typu NFC (Beavertail NFC). Bez toho aby museli svoje telefóny meniť, môžu už dnes užívatelia v Turecku používať takmer tridsať tisíc terminálov ‚tap&go‘ (a 245 000 terminálov vo svete) na platby za dopravu, vstupenky na futbal alebo do divadla a za rýchle občerstvenie.
Tagy: MasterCard