|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. mája 2010
MasterCard Europe hlási dobré výsledky za prvý štvrťrok 2010
Tagy: MasterCard
Spoločnosť MasterCard Europe oznámila svoje európske prevádzkové výsledky za prvý štvrťrok 2010.
Zdieľať
Európski spotrebitelia využívajú karty značky MasterCard v novom roku ešte viac – počet nákupných transakcií vzrástol oproti rovnakému obdobiu roku 2009 o 14,1 % a potvrdil tak trend nárastu elektronických platieb v regióne.
„Viac ako kedykoľvek pred tým rastie teraz význam nášho prístupu, ktorý spočíva v tom, že držiteľom kreditných i debetných kariet poskytujeme na mieru prispôsobené programy, v rámci ktorých karta funguje ako prostriedok na získanie lojality, služieb s pridanou hodnotou a programov správy peňažných prostriedkov. Mám to potešenie zmieniť sa o niekoľkých najnovších príkladoch. V Rumunsku prevzala spoločnosť Garanti Bank úspešný vernostný program kariet Bonus z Turecka a upravila ho špeciálne pre ženy; vo Francúzsku a Španielsku prinášajú najnovšie co-brandové programy športovým fanúšikom odmeny za podporu francúzskej národnej Federácie džuda, resp. španielskeho reprezentačného tímu vo futbale; a čo sa týka správy peňažných prostriedkov, britská karta Barclaycard ako prvá využíva platformu MasterCard inControl, pomocou ktorej si spotrebitelia môžu sami nastaviť kontrolu vlastnej útraty. To všetko sú príklady na úrovni najlepších riešení vo svojej kategórii, ktoré sú poskytované konkrétne s cieľom vyhovieť potrebám dnešných európskych spotrebiteľov,“ dodal Perez.
Európske výsledky
Služby pre „majetný“ segment
Inováciou za väčšiu mieru pohodlia a kontroly spotrebiteľov
„Tento rok začal pre spoločnosť MasterCard v Európe úspešne. Keďže hospodárska kríza ďalej pokračuje, spotrebitelia sa pri platbách kartami čím ďalej viac zameriavajú na pridanú hodnotu. Peniaze si zarábajú tvrdou prácou a na oplátku očakávajú, že kartový program bude tvrdo pracovať v ich prospech,“ uviedol Javier Perez, prezident spoločnosti MasterCard Europe.
Európske výsledky
Za prvý štvrťrok 2010 hlási európsky región zvýšenie hrubého dolárového objemu MasterCard o 11,9 %, objem nákupov vzrástol o 13,1 %, počet nákupných transakcií sa zvýšil o 14,1 % a počet hotovostných transakcií vzrástol o 9,1 % oproti prvému štvrťroku 2009.
V období od 1. januára do 31. marca uskutočnili európski držitelia kariet prostredníctvom kariet značky MasterCard viac ako 1,8 miliardy nákupných transakcií, vrátane transakcií cez internet.
K 31. marcu 2010 vydali finančné inštitúcie v Európe, ktoré sú klientmi asociácie MasterCard, 201 miliónov kariet (okrem značiek Maestro a Cirrus), čo predstavuje nárast o 4,7 % oproti rovnakému štvrťroku 2009. Európski držitelia kariet mohli svoje karty MasterCard využívať na 8,9 milióna akceptačných miest v tomto regióne a na 30,2 milióna akceptačných miest po celom svete.
Značka Maestro sa objavila na 303 miliónoch kariet. Spotrebitelia teraz môžu so svojimi kartami Maestro nakupovať priamo u 7,1 milióna obchodníkov v Európe a u 12,3 milióna obchodníkov na celom svete.
„Spotrebitelia debetné karty hojne využívajú a dôverujú im, takže sme svedkami ústupu hotovosti v prospech „plastových eur“. Debetná ponuka v Európe je čím ďalej vyspelejšia a do prostredia nákupov – ako v kamenných predajniach, tak cez internet – prináša prémiové a podľa segmentov členené výhody, ktoré sa debetných kariet predtým netýkali,“ prehlásil Javier Perez.
Spoločnosť MasterCard Europe dosiahla v uvedenom štvrťroku rad obchodných úspechov z celoeurópskeho hľadiska:
Služby pre „majetný“ segment
Hospodárskou recesiou unavení spotrebitelia dnes čím ďalej viac získavajú prístup k prémiovým výhodám a službám, ktoré boli predtým vyhradené klientom považovaným za veľmi majetných. Spoločnosť MasterCard v spojení so svojimi zákazníckymi finančnými inštitúciami v celom regióne na tento trend reaguje radom nových programov.
- V Turecku ponúkla Turkish Economy Bank (TEB) v januári obnovený program World Signia MasterCard. Táto nová karta ponúka širokú škálu nových výhod vrátane globálnej asistenčnej služby na cestách a exkluzívne správcovské služby a predstavuje prirodzený vývoj v prístupe banky, ktorá sa snaží vyhovieť potrebám svojich najvýznamnejších klientov.
· Banky HSBC a Fortis zistili, že aj produkty pre majetných klientov možno uplatniť na masovom trhu, a zaviedli kartové programy pre „solventných“ klientov z radov tureckých držiteľov kariet, ktorí majú záujem o služby a výhody prevyšujúce úroveň zlatej karty. Karty Advance MasterCard banky HSBC a Titanium MasterCard banky Fortis boli predstavené vo februári. O mesiac neskôr nasledovalo uvedenie nových prémiových kariet MasterCard v Rumunsku a Francúzsku.
Inováciou za väčšiu mieru pohodlia a kontroly spotrebiteľov
· V januári karta Barclaycard vo Veľkej Británii využila riešenie MasterCard inControl a ponúkla svojim britským držiteľom nástroje na kontrolu útraty – ide o prvé uplatnenie systému inControl so spotrebiteľskou kartou. Služba bude spočiatku k dispozícii zákazníkom novej kreditnej karty Orange, ktorá ďalej ponúka aj bezkontaktné platby PayPass.
· V prvom štvrťroku tohto roku pokračovalo tiež zavádzanie bezkontaktnej technológie MasterCard PayPass v celom regióne. Reťazec čerpacích staníc Orlen Star v Nemecku ako prvý vo svojom odbore vybavil svoje stanice technológiou Tap&Go. V marci bolo vybavených prvých 140 staníc a všetkých 486 staníc celoštátnej nemeckej siete má byť vybavených do konca roku.
Tagy: MasterCard
Súvisiace články:
Súťažte v multikinách Palace Cinemas s platobnými kartami MasterCard a Maestro (17. 3. 2010)
Na Slovensku je teraz možné platiť hodinkami (29. 9. 2009)
MasterCard rozširuje maloobchodný trh v Turecku o novú bezkontaktnú technológiu PayPass (28. 7. 2009)
MasterCard: Slováci vymieňajú euromince za rýchlejšie platobné karty (16. 6. 2009)
Vyberte si svoju ideálnu kreditnú kartu (16. 6. 2009)
MasterCard: finančná recesia spôsobuje najvýraznejší posun v chovaní spotrebiteľov od 2. svetovej vojny (11. 5. 2009)