|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. decembra 2018
Mary MacPhersonová: Na Slovensku chýba talent na marketing a predaj
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/Martin Baumann
Washington 18. decembra (TASR) – Slovenské firmy preukazujú obrovský talent na technológie, ale nevedia sa dostatočne prezentovať a predať. Pre TASR to povedala prezidentka Slovensko-americkej nadácie (SAF) Mary MacPhersonová."Na Slovensku vidíme enormný technický talent. Tamojšie firmy vedia zostrojiť čokoľvek. To, čo by značne prispelo k ich úspechu, je podpora predaja a marketingu. Typické pre Slovensko je, že firmy vyvíjajú produkty a snažia sa ich vylepšovať bez dostatočného porozumenia trhu a bez kanálov predaja, ktoré by im pomohli s distribúciou," uviedla MacPhersonová.
Nadácia podporuje podnikateľské prostredie na Slovensku a pomáha našim začínajúcim a inovatívnym firmám získať skúsenosti v Spojených štátoch a presadiť sa aj na tamojšom trhu. Podľa MacPhersonovej je už v súčasnosti v porovnaní s minulosťou vidieť na Slovensku menej start-upov a viac rozrastajúcich sa firiem a práve tie sú pripravené prísť do Spojených štátov. Výzvou je teraz práve marketing.
„Na Slovensku nie je veľa, pokiaľ sme videli, marketingového talentu, ktorý by podporil túto technickú prácu. Takže sa tešíme na to, ako spojíme tieto dve časti," poznamenala prezidentka SAF.
V rámci programu US Connections pomáha nadácia vybraným firmám v oblastiach, v ktorých sa potrebujú zlepšiť a spoločne s nimi rieši to, čo najviac potrebujú pre svoj ďalší rozvoj. Posledná firma, ktorú nadácia do programu prijala, je Sensoneo vyvíjajúca senzory na optimalizáciu odpadového hospodárstva.
„Majú produkt na manažment odpadov - senzory, ktoré sa nainštalujú do odpadových kontajnerov a smetiarske firmy nemusia kontajner vysypať, keď nie je plný. Prináša to efektívnosť pre smetiarske firmy i mestské úrady. Sú vysoko technologickou spoločnosťou so senzormi využiteľnými na rôzne aplikácie," vysvetlila MacPhersonová.
Ďalšie kolo výberu firmy do programu US Connections sa uskutoční na jar budúceho roka. Nadácia už podporila celkovo 13 slovenských spoločností.
Spolupracovníčka TASR Michaela H. Janotová
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR