|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. februára 2008
MARKÍZA: Odštartovala hudobno-súťažnej šou Elán je Elán
V nedeľu 24.02.2008 o 20.00 hod. odštartovala na Markíze pôvodná hudobno-súťažná šou Elán je Elán, ktorá má vyvrcholiť vytvorením nového muzikálu. Práve v ňom má prisľúbené úlohy dvojica víťazov tejto súťaže.
Zdieľať
Z hľadiska veku šou vyhrávala u mladých a stredných divákov, viac ju sledovali ženy ako muži. Najviac ju pozerali ženy vo veku 35-44 rokov (podiel 55,7 %), nasledované ženami vekovej kategórie 45-54 rokov, ktoré dosiahli podiel 51,1 %. Zhrnutie vekových kategórií u žien 12-54 rokov dosiahlo podiel na trhu 55,4 % a muži rovnakej vekovej kategórie 44,7 %.
Program Elán je Elán si najviac divákov našiel v Prešovskom kraji (podiel 55,7 %), za ním nasledoval Žilinský kraj (52,9 %) a tretím v poradí bol Bratislavský kraj(51,9 %).
Samotnej šou predchádzali kastingy v Košiciach, v Banskej Bystrici, v Bratislave a v Prahe. Počas kastingov rozhodoval o postupujúcich adeptoch legendárny Elán, ktorého pesničky si spievajú tri generácie Slovákov. Víťazov jednotlivých večerov si budú vyberať taktiež členovia skupiny Elán a v každej časti vždy iný exkluzívny hosť. O absolútnych víťazoch súťaže spomedzi posledných štyroch súťažiacich však napokon rozhodnú diváci formou SMS hlasovania.
Skupine Elán a ich novej šou bol venovaný aj nedeľný magazín Reflex špeciál. Reláciu sledovalo 517-tisíc divákov, sledovanosť predstavovala 11,3 %, podiel dosiahol 26,6 %.
Okrem hlavného programu Elán je Elán ponúka Markíza divákom aj pravidelný magazín Elán je Elán špeciál už najbližšiu nedeľu o 19,30 hod., v ktorom sa dozvedia horúce novinky zo zákulisia tejto speváckej šou.
Podiel na trhu počas celého dňa na Markíze dosiahla 36,8 % (Jednotka 18,1 %, TV Joj 15,9 %), podiel v prime time predstavoval pre Markízu 41,0 % (Jednotka 19,6 %, TV Joj 18,1 %).