|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. februára 2013
Markíza má nový vizuál, prezliekla aj spravodajstvo
Tagy: TV Markíza
Televízia Markíza nasadila v piatok 1. februára 2013 do vysielania nový grafický vizuál. Výraznou grafickou premenou prešlo aj spravodajstvo televízie. "Nová staničná grafika TV ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. februára (WEBNOVINY) - Televízia Markíza nasadila v piatok 1. februára 2013 do vysielania nový grafický vizuál. Výraznou grafickou premenou prešlo aj spravodajstvo televízie.
"Nová staničná grafika TV Markíza podporuje orientáciu stanice na širokú cieľovú skupinu so zachovaním princípu rodinnej televízie a s cieľom splniť súčasné očakávania a nároky diváka," povedal kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.
Filozofiou tvorcov pri tvorbe nového vizuálu bolo zapracovať základné atribúty tak, aby zohľadňovali súčasné trendy a zároveň ich televízia aj sama určovala. Práve preto je pre komunikáciu v novej staničnej grafike charakteristická komplexnosť informácií, prehľadnosť, dynamika, jednoduchosť, modernosť a originalita.
"Pre nový vizuál je typický posun vo farebnosti, avšak so zachovaním vysokej úrovne vizuálneho spracovania a klasickej elegancie, ktorá je pre Markízu od začiatku charakteristická," dodal Kettner.
Nová grafika spravodajských relácií zjednocuje vizuál spravodajských formátov a dáva im celkom novú podobu. Divákovi poskytuje prehľadnejšie členenie programovej štruktúry, jednoduchšie a zrozumiteľnejšie vizuálne prvky a možnosť okamžitej identifikácie obsahu.
Súčasné zvučky a grafickú výbavu svojich spravodajských formátov využívala Markíza od roku 2008. Zámerom vizuálnej inovácie je ešte viac podporiť ich rastúcu kvalitu a sledovanosť.
"Nová staničná grafika TV Markíza podporuje orientáciu stanice na širokú cieľovú skupinu so zachovaním princípu rodinnej televízie a s cieľom splniť súčasné očakávania a nároky diváka," povedal kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.
Filozofiou tvorcov pri tvorbe nového vizuálu bolo zapracovať základné atribúty tak, aby zohľadňovali súčasné trendy a zároveň ich televízia aj sama určovala. Práve preto je pre komunikáciu v novej staničnej grafike charakteristická komplexnosť informácií, prehľadnosť, dynamika, jednoduchosť, modernosť a originalita.
"Pre nový vizuál je typický posun vo farebnosti, avšak so zachovaním vysokej úrovne vizuálneho spracovania a klasickej elegancie, ktorá je pre Markízu od začiatku charakteristická," dodal Kettner.
Nová grafika spravodajských relácií zjednocuje vizuál spravodajských formátov a dáva im celkom novú podobu. Divákovi poskytuje prehľadnejšie členenie programovej štruktúry, jednoduchšie a zrozumiteľnejšie vizuálne prvky a možnosť okamžitej identifikácie obsahu.
Súčasné zvučky a grafickú výbavu svojich spravodajských formátov využívala Markíza od roku 2008. Zámerom vizuálnej inovácie je ešte viac podporiť ich rastúcu kvalitu a sledovanosť.
Tagy: TV Markíza