Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

01. februára 2013

Markíza má nový vizuál, prezliekla aj spravodajstvo



Televízia Markíza nasadila v piatok 1. februára 2013 do vysielania nový grafický vizuál. Výraznou grafickou premenou prešlo aj spravodajstvo televízie. "Nová staničná grafika TV ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 1. februára (WEBNOVINY) - Televízia Markíza nasadila v piatok 1. februára 2013 do vysielania nový grafický vizuál. Výraznou grafickou premenou prešlo aj spravodajstvo televízie.


"Nová staničná grafika TV Markíza podporuje orientáciu stanice na širokú cieľovú skupinu so zachovaním princípu rodinnej televízie a s cieľom splniť súčasné očakávania a nároky diváka," povedal kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.

Filozofiou tvorcov pri tvorbe nového vizuálu bolo zapracovať základné atribúty tak, aby zohľadňovali súčasné trendy a zároveň ich televízia aj sama určovala. Práve preto je pre komunikáciu v novej staničnej grafike charakteristická komplexnosť informácií, prehľadnosť, dynamika, jednoduchosť, modernosť a originalita.

"Pre nový vizuál je typický posun vo farebnosti, avšak so zachovaním vysokej úrovne vizuálneho spracovania a klasickej elegancie, ktorá je pre Markízu od začiatku charakteristická," dodal Kettner.





Nová grafika spravodajských relácií zjednocuje vizuál spravodajských formátov a dáva im celkom novú podobu. Divákovi poskytuje prehľadnejšie členenie programovej štruktúry, jednoduchšie a zrozumiteľnejšie vizuálne prvky a možnosť okamžitej identifikácie obsahu.

Súčasné zvučky a grafickú výbavu svojich spravodajských formátov využívala Markíza od roku 2008. Zámerom vizuálnej inovácie je ešte viac podporiť ich rastúcu kvalitu a sledovanosť.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Lupič sa doviezol do banky električkou, tam vytiahol zbraň
<< predchádzajúci článok
Pozrite si, ako Barack Obama ocení slovenského vedca