|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 31.1.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emil
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
01. februára 2012
Markíza dostala 100-tisícovú pokutu za spoty 99 percent
Rada pre vysielanie a retransmisiu sa v stredu zaoberala reklamnými spotmi strany 99 percent na televíznych obrazovkách. Informoval o tom portál Mediálne.sk. Rada rozhodla o pokute pre ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. februára - Rada pre vysielanie a retransmisiu sa v stredu zaoberala reklamnými spotmi strany 99 percent na televíznych obrazovkách.
Informoval o tom portál Mediálne.sk. Rada rozhodla o pokute pre Televíziu Markíza, ktorá musí zaplatiť za odvysielanie spotov 99 percent 100-tisíc eur. Rada pre vysielanie a retransmisiu tvrdí, že Markíza tak porušila pravidlá štyrikrát.
Televízia Joj dostala od členov rady iba upozornenie na porušenie zákona.
Reklamné spoty spomínané televízie už nevysielajú.
Napriek tomu, že si reklamné spoty objednalo združenie Občan v akcii, reklama priamo poukazuje na kampaň strany 99 percent. Podľa zákona o voľbách Národnej rady SR sa reklama politických subjektov nesmie vysielať skôr ako 21 dní pred voľbami a musí byť viditeľne oddelená od ostatného vysielania.
Spoty 99 percent boli zaradené najmä ako sponzoring, neboli teda začlenené ani do štandardných reklamných blokov.
Informoval o tom portál Mediálne.sk. Rada rozhodla o pokute pre Televíziu Markíza, ktorá musí zaplatiť za odvysielanie spotov 99 percent 100-tisíc eur. Rada pre vysielanie a retransmisiu tvrdí, že Markíza tak porušila pravidlá štyrikrát.
Televízia Joj dostala od členov rady iba upozornenie na porušenie zákona.
Reklamné spoty spomínané televízie už nevysielajú.
Napriek tomu, že si reklamné spoty objednalo združenie Občan v akcii, reklama priamo poukazuje na kampaň strany 99 percent. Podľa zákona o voľbách Národnej rady SR sa reklama politických subjektov nesmie vysielať skôr ako 21 dní pred voľbami a musí byť viditeľne oddelená od ostatného vysielania.
Spoty 99 percent boli zaradené najmä ako sponzoring, neboli teda začlenené ani do štandardných reklamných blokov.
Súvisiace články:
Strana 99 % útočí na brány parlamentu (1. 2. 2012)
Hackeri z Anonymous sľubujú útok na hnutie 99 percent (24. 1. 2012)
Hnutie 99% tají financovanie kampane (19. 1. 2012)
Stranu 99% povedie do volieb manažérka, advokát a exnovinár (12. 12. 2011)
Eduard Chmelár a Juraj Mesík odišli z kandidátky 99 % (9. 12. 2011)
Hnutie 99 percent zaregistrovali ako politickú stranu (8. 12. 2011)
Aktivista Chmelár sa upísal na kandidátku hnutia 99 percent (2. 12. 2011)
Iniciatíva 99 percent smeruje do volieb (29. 11. 2011)
Kampaň 99% platí päť ľudí, vrátane nezamestnaného človeka (17. 11. 2011)
Subjekt 99% rozdával za podpisy pivo a kávu (14. 11. 2011)