Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

13. marca 2006

Markíza dosiahla najvyšší primetimeový podiel v tomto roku



Sobota 11. 03. 2006 bola najsledovanejším dňom televízie Markíza v tomto roku. Sledovanosť sobotného programu v prime time sa vyšplhala na skvelých 20,8 % a najvyšší bol aj tohtoročný priemerný ...



Zdieľať

BRATISLAVA 13. marca (WN/PS) - Sobota 11. 03. 2006 bola najsledovanejším dňom televízie Markíza v tomto roku. Sledovanosť sobotného programu v prime time sa vyšplhala na skvelých 20,8 % a najvyšší bol aj tohtoročný priemerný podiel v prime time – 45,6 %. Sobotný trhový podiel bol dokonca vyšší, ako počas Štedrého večera dňa 24. 12. 2005 (sledovanosť 20,5 % a podiel 42,9 %). Primetimeový podiel konkurencie bol v prípade Jednotky 19,4 % a TV Joj 13,4 %.

O výborné čísla na Markíze sa zaslúžil najmä film Šanghajskí rytieri o 20:00 so sledovanosťou 22,9 % a podielom 49,5 %, čím sa jednoznačne zaradil medzi najsledovanejšie filmy v tomto roku a dostal sa na čelo filmového rebríčka. Pošta pre teba na Jednotke mala v rovnakom čase podiel 28,9 % a VyVolení na TV Joj 15,6 %.

Tradične dobrú sledovanosť mali aj markizácke Televízne noviny so sledovanosťou 28,8 % a podielom 69,8 %, ako aj Športové noviny, ktorých sledovanosť bola 21,0 % a podiel 50,5 %. Smotánka o 19:30 zaujala 24,6 % v tom čase pri obrazovkách reálne prítomných divákov, sledovanosť relácie bola 11,1 %.

Úspešné boli však aj ďalšie sobotné programy mimo prime time, zásluhou ktorých celodenný podielový priemer dosiahol taktiež svoj tohtoročný vrchol - 35,7 %. Celodenný priemer konkurenčných staníc bol v prípade Jednotky 21,9 % a v prípade TV Joj 14,5 %.

Ivana Semjanová

Vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Prezident nebude do volieb povyšovať policajtov
<< predchádzajúci článok
EK údajne zakročí voči Španielsku pre ochranu Endesy