|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. novembra 2006
Marketingový „guru“ Philip Kotler po druhý raz na Slovensku
Na svete je málo ľudí, ktorí by sa do povedomia manažérskej odbornej verejnosti, ba i marketingových laikov zapísali takým spôsobom ako pán profesor Philip Kotler. Najväčšia svetová autorita v ...
Zdieľať
BRATISLAVA 16. novembra (WN/PR) - Na svete je málo ľudí, ktorí by sa do povedomia manažérskej odbornej verejnosti, ba i marketingových laikov zapísali takým spôsobom ako pán profesor Philip Kotler. Najväčšia svetová autorita v oblasti marketing manažmentu s mnohými prívlastkami, z ktorých asi najviac vystihujúci podstatu jeho úspechu sú nepochybne “marketingový guru” a “otec marketingu”.
Na jeho poznatkoch vyrástli a stále rastú celé generácie manažérov. Dodnes sú jeho knihy neodmysliteľnou súčasťou výučby na vysokých školách, najmä so zameraním na ekonomiku, marketing a manažment po celom svete, jeho odborné rady a poradenstvo využilo a neustále využíva množstvo svetových značiek.
Tajomstvo jeho dosiaľ neprekonaného úspechu tkvie v jeho schopnostiach ako prepojiť teóriu s praxou, predvídať udalosti, určiť trendy. Philip Kotler disponuje tiež neuveriteľným citom pre správne rozhodnutia a má úžasné strategické myslenie. Dôkazom toho je aj jeho známy výrok: „Budúcnosť nie je pred nami, už nastala.“
Lídrom i nadšencom marketingu na Slovensku sa Prof. Philip Kotler predstaví opäť LIVE!
O najnovších poznatkoch a nových trendoch s ním budú môcť diskutovať účastníci seminára pod príznačným názvom „Marketing Moves“ a podtitulom Marketing – hybná sila novej ekonomiky dňa 23. mája 2007 v Bratislave.
Zameranie seminára určila doba, v ktorej žijeme – globalizácia, high-tech marketing, digitálna ekonomika, ale i pretrvávajúce témy ako lojalita zákazníkov prostredníctvom holistického marketingu, určenie víťaznej stratégie, marketing verzus predaj, nové formy a prostriedky marketingovej komunikácie, a pod.
Na základe neutíchajúceho záujmu, po takmer piatich rokoch, to bude druhá, ale zároveň s najväčšou pravdepodobnosťou i posledná príležitosť osobne sa stretnúť a získať informácie „z prvej ruky“ od charizmatického a dosiaľ neprekonaného reprezentanta umenia, nazývaného marketing, Philipa Kotlera.
Zdroj: TOP Events®, s.r.o.
© Photo: Carol Forsythe