|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Marketing Live 2015 prinesie rady od tých najskúsenejších
Najlepší marketéri VEDIA, že kráľom úspechu je "TEXT". Najlepší marketéri POZNAJÚ najefektívnejšie stratégie v komunikácii. MARKETING LIVE 2015 bude jedinečnou príležitosťou ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. marca (WBN/PR) - Najlepší marketéri VEDIA, že kráľom úspechu je "TEXT". Najlepší marketéri POZNAJÚ najefektívnejšie stratégie v komunikácii.
MARKETING LIVE 2015 bude jedinečnou príležitosťou stretnúť NAJ marketérov už 22. apríla v Bratislave! Program konferencie je opäť pestrý, neodolateľný a nabitý informáciami. Zaujímavosťou 12. ročníka Marketing Live je možnosť namixovať si svoj program na mieru. Doobeda sa pozvaní rečníci budú venovať veľkej téme "strategický marketing" a poobedňajšia časť programu sa rozdelí tematicky do 3 konferenčných sál. Účastník konferencie bude mať možnosť dozvedieť sa viac o komunikačných stratégiách, personalizovanom a personálnom marketingu, či SEO a content marketingu.
Na konferenciu prijali pozvanie talentovaný a mnohokrát ocenený Ivan Kasaj /Provocation bureau/, zakladateľ bratislavského maratónu a nočného behu Bratislavou Peter Pukalovič /Be Cool /, generálny riaditeľ Panta Rhei Peter Kočalka, content marketing expert Eduard Radimák /Content Marketing Hub/. Na konferencii vystúpi aj Michal Kyselica mentor výkonného životného štýlu a zakladateľ portálu POSILKA.TV, ktorý má bohaté skúsenosti s videomarketingom. Youtube kanály, ktoré spravuje a optimalizuje prekonali hranicu 900 miliónov videní. Viac o monetizácii ako biznis stratégii speňažovania online projektov prezradí Pavol Kubán /SCR Interactive, ADMA/.
O skúsenostiach s efektívnymi a neefektívnymi kampaňami na konkrétneho zákazníka bude sa podelí Silvia Wenderlová /Klenoty Aurum/, o úspešných case studies Kofila a COOP Jednota a ako efektívne využiť online marketing pre retail sa účastníci dozvedia v prednáške Pavla Urbana /PRIA SYSTEM/.
Iný pohľad na svet a ako je možné živiť sa blogovaním o svojich zážitkoch prinesie prednáška Alexandry Kováčovej, ktorá je crazy, sexy, funtraveler blogerkou a cestovateľkou na plný úväzok. Dobré správy pre všetkých marketérov na tému "osobný branding" prinesie vo svojej prednáške Lukáš Bakoš z Maxman Consultants. Program konferencie osvieži panelová diskusia, ktorá sa zameria na segmentáciu, diferencovaný a nediferencovaný marketing, analýzu životného cyklu, na konečného spotrebiteľa a jeho nákupné rozhodovanie.
Viac informácií o programe, ďalších prednášajúcich a možnostiach registrácie si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.
MARKETING LIVE 2015 bude jedinečnou príležitosťou stretnúť NAJ marketérov už 22. apríla v Bratislave! Program konferencie je opäť pestrý, neodolateľný a nabitý informáciami. Zaujímavosťou 12. ročníka Marketing Live je možnosť namixovať si svoj program na mieru. Doobeda sa pozvaní rečníci budú venovať veľkej téme "strategický marketing" a poobedňajšia časť programu sa rozdelí tematicky do 3 konferenčných sál. Účastník konferencie bude mať možnosť dozvedieť sa viac o komunikačných stratégiách, personalizovanom a personálnom marketingu, či SEO a content marketingu.
Na konferenciu prijali pozvanie talentovaný a mnohokrát ocenený Ivan Kasaj /Provocation bureau/, zakladateľ bratislavského maratónu a nočného behu Bratislavou Peter Pukalovič /Be Cool /, generálny riaditeľ Panta Rhei Peter Kočalka, content marketing expert Eduard Radimák /Content Marketing Hub/. Na konferencii vystúpi aj Michal Kyselica mentor výkonného životného štýlu a zakladateľ portálu POSILKA.TV, ktorý má bohaté skúsenosti s videomarketingom. Youtube kanály, ktoré spravuje a optimalizuje prekonali hranicu 900 miliónov videní. Viac o monetizácii ako biznis stratégii speňažovania online projektov prezradí Pavol Kubán /SCR Interactive, ADMA/.
O skúsenostiach s efektívnymi a neefektívnymi kampaňami na konkrétneho zákazníka bude sa podelí Silvia Wenderlová /Klenoty Aurum/, o úspešných case studies Kofila a COOP Jednota a ako efektívne využiť online marketing pre retail sa účastníci dozvedia v prednáške Pavla Urbana /PRIA SYSTEM/.
Iný pohľad na svet a ako je možné živiť sa blogovaním o svojich zážitkoch prinesie prednáška Alexandry Kováčovej, ktorá je crazy, sexy, funtraveler blogerkou a cestovateľkou na plný úväzok. Dobré správy pre všetkých marketérov na tému "osobný branding" prinesie vo svojej prednáške Lukáš Bakoš z Maxman Consultants. Program konferencie osvieži panelová diskusia, ktorá sa zameria na segmentáciu, diferencovaný a nediferencovaný marketing, analýzu životného cyklu, na konečného spotrebiteľa a jeho nákupné rozhodovanie.
Viac informácií o programe, ďalších prednášajúcich a možnostiach registrácie si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.