![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
27. decembra 2017
Mária Terézia na RTVS bola v prime time trhovým lídrom
Mária Terézia na obraze, archívna snímka.
Zdieľať

"Jednotka týmto dosiahla najvyššiu sledovanosť svojho programu mimo športu od decembra 2015," uviedla. Po oba dni tak bola v prime time jednoznačným trhovým lídrom v cieľovej skupine 12+. V čase vysielania Márie Terézie bola zároveň najsledovanejšou televíziou aj u mladších divákov (12-54).
K najsilnejším sociodemografickým skupinám patrili starší diváci (55+), o niečo viac ženy, s vysokoškolským vzdelaním a z väčších miest nad 100.000 obyvateľov.
Historická miniséria vznikla ako film štyroch verejnoprávnych televízií - slovenskej RTVS, Českej televízie, rakúskej ORF a maďarskej MTVA - k 300. výročiu narodenia panovníčky rakúsko-uhorskej monarchie Márie Terézie.
"Takéto projekty majú zmysel, budeme v nich v budúcnosti pokračovať," povedal generálny riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník. "Kvalita našej produkcie sa opäť posunula o stupeň vyššie," dodal programový riaditeľ televízie Tibor Búza.
<< predchádzajúci článok
Mary dostala vyše 200-miliardový účet za elektrinu, na vine však nebola vianočná výzdoba
Mary dostala vyše 200-miliardový účet za elektrinu, na vine však nebola vianočná výzdoba