|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. mája 2012
Marek Feltl bude nový generálny riaditeľ IKEA ČR, SR a HU
Marek Feltl, v súčasnosti zástupca generálneho riaditeľa IKEA Taliansko, bude od 1. júla 2012 vykonávať funkciu generálneho riaditeľa IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Aby zamestnanci IKEA ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. mája (WBN/PR) - Marek Feltl, v súčasnosti zástupca generálneho riaditeľa IKEA Taliansko, bude od 1. júla 2012 vykonávať funkciu generálneho riaditeľa IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko. Aby zamestnanci IKEA dokázali zákazníkov naozaj počúvať a lepšie pochopili, ako ľudia v skutočnosti žijú a ako môže IKEA prispieť k zlepšeniu ich každodenného života, začne Marek Feltl svoje pôsobenie v novej funkcii tým, že pre svojich kolegov zorganizuje v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku najmenej 200 návštev domácností.
Marek Feltl nastúpil do spoločnosti IKEA v roku 1992 ako Logistics Manager pre IKEA Česká republika a od tej doby pracoval na rôznych pozíciách vrátane strategického riadenia (Business Navigation) pre východnú Európu vo Švédsku, manažéra obchodného domu IKEA v Prahe na Černom Moste a zástupcu generálneho riaditeľa IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko.
Vo svojej súčasnej funkcii zástupcu generálneho riaditeľa IKEA v Taliansku zodpovedá Marek Feltl za desať obchodných domov IKEA po celom Taliansku (s približne 3 000 zamestnancami) a niekoľko funkcií a projektov na národnej úrovni, vrátane projektu „Leader in Life at Home“ (Líder v domácom živote). Tento projekt sa zameriava na upevnenie znalostí o tom, ako ľudia žijú vo svojich domácnostiach, a vytváranie nových spôsobov, ako výrazne prispieť k naplneniu ľudských snov a prekonávaniu každodenných problémov pomocou šikovných riešení, ktoré IKEA ponúka.
V spoločnosti IKEA je Marek Feltl uznávaný pre svoje vynikajúce vodcovské schopnosti, zmysel pre obchod, praktický prístup so zameraním na konkrétne ciele a veľkú mieru pozornosti, ktorú venuje kolegom a zákazníkom.
„V našom regióne by som rád nadviazal na skvelé základy, ktoré sa tu v priebehu rokov podarilo vybudovať, vrátane vysoko rentabilných obchodných domov a personál s výrazným zameraním na zákazníka. Mojou hlavnou úlohou je zabezpečiť rast IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku, i s využitím svojich skúseností z Talianska. Budem sa snažiť dodať niektorým z našich obchodných aktivít viac emocionálnosti, spontánnosti a určité odľahčenie, aby boli pre našich zákazníkov skutočne inšpirujúce,“ hovorí Marek Feltl.
Podľa Marka Feltla existujú štyri významné predpoklady pre rast. Cenová dostupnosť a relevantnosť výrobkov a riešení IKEA, ktoré by mali zodpovedať potrebám a snom čo najväčšieho množstva ľudí. Vitalita obchodných domov IKEA a ich ponuky, aby zákazníci mali dôvod IKEA navštevovať a vždy tu našli niečo nové a inšpiratívne. Dostupnosť, t. z. skúmanie možností budovania nových obchodných domov a zavedenia internetového predaja „e-commerce“. Budovanie značky IKEA a vnímanie IKEA ako dobrej spoločnosti, ktorá stojí na strane väčšiny ľudí a zaujíma významné postavenie v otázkach ochrany životného prostredia a sociálnej problematiky.
„Jediným spôsobom, ako možno dosiahnuť rast, je viesť celú organizáciu k tomu, aby sme pri každej svojej činnosti mysleli v prvom rade na existujúcich i potenciálnych zákazníkov,“ uzatvára Marek Feltl.
Marek Feltl je ženatý, má dve dospelé deti a okrem cestovania a oddychu pri práci na záhrade sa s nadšením venuje in-line korčuľovaniu.
O IKEA
Spoločnosť IKEA so švédskymi koreňmi, zaoberajúcu sa predajom bytového zariadenia, založil v roku 1943 Ingvar Kamprad. Víziou IKEA je „vytvárať lepší každodenný život pre mnohých ľudí“. Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom a za nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má 335 obchodných domov v 40 krajinách/teritóriách, pričom 40 obchodných domov je spravovaných formou frančízy mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group privítali minulý rok dohromady 655 miliónov návštevníkov. Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk.
Marek Feltl nastúpil do spoločnosti IKEA v roku 1992 ako Logistics Manager pre IKEA Česká republika a od tej doby pracoval na rôznych pozíciách vrátane strategického riadenia (Business Navigation) pre východnú Európu vo Švédsku, manažéra obchodného domu IKEA v Prahe na Černom Moste a zástupcu generálneho riaditeľa IKEA pre Českú republiku, Maďarsko a Slovensko.
Vo svojej súčasnej funkcii zástupcu generálneho riaditeľa IKEA v Taliansku zodpovedá Marek Feltl za desať obchodných domov IKEA po celom Taliansku (s približne 3 000 zamestnancami) a niekoľko funkcií a projektov na národnej úrovni, vrátane projektu „Leader in Life at Home“ (Líder v domácom živote). Tento projekt sa zameriava na upevnenie znalostí o tom, ako ľudia žijú vo svojich domácnostiach, a vytváranie nových spôsobov, ako výrazne prispieť k naplneniu ľudských snov a prekonávaniu každodenných problémov pomocou šikovných riešení, ktoré IKEA ponúka.
V spoločnosti IKEA je Marek Feltl uznávaný pre svoje vynikajúce vodcovské schopnosti, zmysel pre obchod, praktický prístup so zameraním na konkrétne ciele a veľkú mieru pozornosti, ktorú venuje kolegom a zákazníkom.
„V našom regióne by som rád nadviazal na skvelé základy, ktoré sa tu v priebehu rokov podarilo vybudovať, vrátane vysoko rentabilných obchodných domov a personál s výrazným zameraním na zákazníka. Mojou hlavnou úlohou je zabezpečiť rast IKEA v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku, i s využitím svojich skúseností z Talianska. Budem sa snažiť dodať niektorým z našich obchodných aktivít viac emocionálnosti, spontánnosti a určité odľahčenie, aby boli pre našich zákazníkov skutočne inšpirujúce,“ hovorí Marek Feltl.
Podľa Marka Feltla existujú štyri významné predpoklady pre rast. Cenová dostupnosť a relevantnosť výrobkov a riešení IKEA, ktoré by mali zodpovedať potrebám a snom čo najväčšieho množstva ľudí. Vitalita obchodných domov IKEA a ich ponuky, aby zákazníci mali dôvod IKEA navštevovať a vždy tu našli niečo nové a inšpiratívne. Dostupnosť, t. z. skúmanie možností budovania nových obchodných domov a zavedenia internetového predaja „e-commerce“. Budovanie značky IKEA a vnímanie IKEA ako dobrej spoločnosti, ktorá stojí na strane väčšiny ľudí a zaujíma významné postavenie v otázkach ochrany životného prostredia a sociálnej problematiky.
„Jediným spôsobom, ako možno dosiahnuť rast, je viesť celú organizáciu k tomu, aby sme pri každej svojej činnosti mysleli v prvom rade na existujúcich i potenciálnych zákazníkov,“ uzatvára Marek Feltl.
Marek Feltl je ženatý, má dve dospelé deti a okrem cestovania a oddychu pri práci na záhrade sa s nadšením venuje in-line korčuľovaniu.
O IKEA
Spoločnosť IKEA so švédskymi koreňmi, zaoberajúcu sa predajom bytového zariadenia, založil v roku 1943 Ingvar Kamprad. Víziou IKEA je „vytvárať lepší každodenný život pre mnohých ľudí“. Obchodnou myšlienkou je ponúkať široký sortiment funkčného bytového zariadenia s dobrým dizajnom a za nízke ceny, aby si ho mohlo dovoliť čo najviac ľudí. IKEA má 335 obchodných domov v 40 krajinách/teritóriách, pričom 40 obchodných domov je spravovaných formou frančízy mimo IKEA Group. Obchodné domy IKEA Group privítali minulý rok dohromady 655 miliónov návštevníkov. Viac informácií nájdete na www.IKEA.sk.