|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
11. júla 2013
ManUnited vtrhol na Twitter, chce väčší kontakt s fanúšikmi
Anglický futbalový klub Manchester United spustil pred začiatkom sezóny 2013/2014 svoje oficiálne konto na sociálnej sieti Twitter. V priebehu troch hodín sa na odber noviniek anglického ...
Zdieľať
MANCHESTER 11. júla (WEBNOVINY) - Anglický futbalový klub Manchester United spustil pred začiatkom sezóny 2013/2014 svoje oficiálne konto na sociálnej sieti Twitter.
V priebehu troch hodín sa na odber noviniek anglického giganta prihlásilo viac ako 150 000 užívateľov.
Manchester United vystupuje na sieti pod menom @ManUtd; využíva angličtinu, správy chce prinášať aj v iných jazykových mutáciách.
"Nová éra, rovnaký duch. Sezóna sa začína tu. Do toho. #mufc", hlási prvá správa United.
Podľa klubového vyhlásenia konto na Twitteri umožní fanúšikom po celom svete spojiť sa s klubom spôsobom, aký dosiaľ nemali možnosť zažiť, a sprístupní im exkluzívny obsah.
Manchester United, ktorý disponuje na svojom profile na Facebooku viac ako 34 miliónmi "lajkov", zavítal tiež do virtuálneho priestoru čínskej mutácie populárnych sociálnych sietí Sina Weibo. "Kontakt s fanúšikmi je kľúčovým prvkom klubovej stratégie," cituje portál digitalspy.co.uk zodpovedného pracovníka United Richarda Arnolda.
V priebehu troch hodín sa na odber noviniek anglického giganta prihlásilo viac ako 150 000 užívateľov.
Manchester United vystupuje na sieti pod menom @ManUtd; využíva angličtinu, správy chce prinášať aj v iných jazykových mutáciách.
"Nová éra, rovnaký duch. Sezóna sa začína tu. Do toho. #mufc", hlási prvá správa United.
Podľa klubového vyhlásenia konto na Twitteri umožní fanúšikom po celom svete spojiť sa s klubom spôsobom, aký dosiaľ nemali možnosť zažiť, a sprístupní im exkluzívny obsah.
Manchester United, ktorý disponuje na svojom profile na Facebooku viac ako 34 miliónmi "lajkov", zavítal tiež do virtuálneho priestoru čínskej mutácie populárnych sociálnych sietí Sina Weibo. "Kontakt s fanúšikmi je kľúčovým prvkom klubovej stratégie," cituje portál digitalspy.co.uk zodpovedného pracovníka United Richarda Arnolda.