|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. októbra 2011
Malo to hlavu a pätu
Vzdelávacia nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko(JASR) v spolupráci s ČSOB Finančnou skupinou (ČSOB FS) a Ekonomickou fakultou Technickej univerzity v Košiciach, pripravila pre študentov ...
Zdieľať
BRATISLAVA 24. októbra (WBN/PR) - Vzdelávacia nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko(JASR) v spolupráci s ČSOB Finančnou skupinou (ČSOB FS) a Ekonomickou fakultou Technickej univerzity v Košiciach, pripravila pre študentov vysokých škôl už po tretí krát jedinečný projekt, ktorý podporuje ich kreativitu a inovatívne myslenie. Príležitosť prezentovať svoje nápady a myšlienky dostali tentoraz študenti na východnom Slovensku.
Na pôde Univerzitnej knižnice Technickej univerzity v Košiciach sa 18. októbra 2011 uskutočnila celodenná súťaž, určená prevažne študentom 3. a 4. ročníka. 60 prihlásených študentov z rôznych odborov mohlo aplikovať svoje doterajšie vedomosti a znalosti do praxe, keď počas celého dňa pracovali v trojčlenných tímoch na reálnom zadaní od ČSOB.
Študenti mali podľa pripraveného zadania navrhnúť trhovo odlíšiteľné benefity a ich odkomunikovanie s cieľom zvýšenia záujmu o hypotéku od ČSOB.
Študentom sa počas práce na zadaní venovalo 15 odborných konzultantov z radov manažérov a zamestnancov ČSOB. Prezentácie finálových/ riešení zadania hodnotila odborná porota zložená z riaditeľov a členov TOP manažmentu banky a zástupca Ekonomickej fakulty TU v Košiciach.
„Vysokoškolákom sme priniesli jedinečný projekt, ktorého najväčšou devízou je priame prepojenie školy a biznisu, riešenie reálneho zadania z pracovného sveta, podpora a rozvoj inovatívneho myslenia študentov. V partnerstve s ČSOB Finančnou skupinou sme ukázali, že investícia do vzdelávania mladých ľudí sa dá zrealizovať zaujímavým projektom, ktorý prinesie praktický rozmer, tak často chýbajúci na pôde našich vysokých škôl,“ povedala Marcela Havrilová, generálna riaditeľka JASR.
V konkurencii 20-ich tímov zvíťazili:
1. miesto (cena: dvojtýždňová stáž v ČSOB FS a mp3 prehrávač)
Pavol Klink, František Lukáč, Veronika Dufalová (Ekonomická fakulta TU, Košice)
2. miesto (cena: netbooky)
Veronika Berežná, Monika Hrabovská, Igor Tokárčik (Ekonomická fakulta TU, Košice)
3. miesto (prenosné 500 GB-ové harddisky)
Jana Nastasičová, Veronika Senderáková (Ekonomická fakulta TU, Košice), Monika Vargová (Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, Prešov)
„Tretie pokračovanie súťaže v Košiciach bolo dôstojným záverom prvého ročníka projektu. Získali sme zaujímavé riešenia a nápady, týkajúce sa našej výzvy. Bol to náročný ale plodný deň, plný nových podnetov, ideí a nadšených, talentovaných, mladých ľudí,“ povedal Rastislav Murgaš, člen predstavenstva a vrchný riaditeľ pre Ľudské zdroje a služby ČSOB, ktorý v súťaži zastával pozíciu predsedu finálovej poroty.
O ORGANIZÁTOROVI
Junior Achievement Slovensko, n.o. je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá už 20 rokov realizuje na Slovensku podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. Programy podporujú podnikateľské a ekonomické myslenie, učia etickému rozhodovaniu, orientujú študentov v trhovej ekonomike ešte pred vstupom na trh práce a ponúkajú preventívne riešenia pre zamestnanosť mládeže.
V júni 2011 dosiahol počet absolventov z celého Slovenska viac ako 200 000 študentov.
Na pôde Univerzitnej knižnice Technickej univerzity v Košiciach sa 18. októbra 2011 uskutočnila celodenná súťaž, určená prevažne študentom 3. a 4. ročníka. 60 prihlásených študentov z rôznych odborov mohlo aplikovať svoje doterajšie vedomosti a znalosti do praxe, keď počas celého dňa pracovali v trojčlenných tímoch na reálnom zadaní od ČSOB.
Študenti mali podľa pripraveného zadania navrhnúť trhovo odlíšiteľné benefity a ich odkomunikovanie s cieľom zvýšenia záujmu o hypotéku od ČSOB.
Študentom sa počas práce na zadaní venovalo 15 odborných konzultantov z radov manažérov a zamestnancov ČSOB. Prezentácie finálových/ riešení zadania hodnotila odborná porota zložená z riaditeľov a členov TOP manažmentu banky a zástupca Ekonomickej fakulty TU v Košiciach.
„Vysokoškolákom sme priniesli jedinečný projekt, ktorého najväčšou devízou je priame prepojenie školy a biznisu, riešenie reálneho zadania z pracovného sveta, podpora a rozvoj inovatívneho myslenia študentov. V partnerstve s ČSOB Finančnou skupinou sme ukázali, že investícia do vzdelávania mladých ľudí sa dá zrealizovať zaujímavým projektom, ktorý prinesie praktický rozmer, tak často chýbajúci na pôde našich vysokých škôl,“ povedala Marcela Havrilová, generálna riaditeľka JASR.
V konkurencii 20-ich tímov zvíťazili:
1. miesto (cena: dvojtýždňová stáž v ČSOB FS a mp3 prehrávač)
Pavol Klink, František Lukáč, Veronika Dufalová (Ekonomická fakulta TU, Košice)
2. miesto (cena: netbooky)
Veronika Berežná, Monika Hrabovská, Igor Tokárčik (Ekonomická fakulta TU, Košice)
3. miesto (prenosné 500 GB-ové harddisky)
Jana Nastasičová, Veronika Senderáková (Ekonomická fakulta TU, Košice), Monika Vargová (Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, Prešov)
„Tretie pokračovanie súťaže v Košiciach bolo dôstojným záverom prvého ročníka projektu. Získali sme zaujímavé riešenia a nápady, týkajúce sa našej výzvy. Bol to náročný ale plodný deň, plný nových podnetov, ideí a nadšených, talentovaných, mladých ľudí,“ povedal Rastislav Murgaš, člen predstavenstva a vrchný riaditeľ pre Ľudské zdroje a služby ČSOB, ktorý v súťaži zastával pozíciu predsedu finálovej poroty.
O ORGANIZÁTOROVI
Junior Achievement Slovensko, n.o. je nezisková vzdelávacia organizácia, ktorá už 20 rokov realizuje na Slovensku podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. Programy podporujú podnikateľské a ekonomické myslenie, učia etickému rozhodovaniu, orientujú študentov v trhovej ekonomike ešte pred vstupom na trh práce a ponúkajú preventívne riešenia pre zamestnanosť mládeže.
V júni 2011 dosiahol počet absolventov z celého Slovenska viac ako 200 000 študentov.