|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
MALL.SK je kompletne presťahovaný a pripravený na Vianoce
Aktuálne správy z obrovskej logistickej operácie: Sme kompletne presťahovaní Pekný deň, pretože veríme, že dianie v MALLe sledujete, určite viete, že sme ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. novembra 2015 (WBN/PR) - Aktuálne správy z obrovskej logistickej operácie: Sme kompletne presťahovaní
Pekný deň,
pretože veríme, že dianie v MALLe sledujete, určite viete, že sme pred niekoľkými dňami kompletne presťahovali naše distribučné centrum. Za plnej prevádzky sme premiestnili vyše 900 tisíc kusov tovaru. Ako môžete vidieť v komunikácii na našom webe i Facebooku, neobišla sa táto logistická operácia bez komplikácií, konkrétne omeškania v doručení časti objednávok našich zákazníkov.
Túto náročnú fázu sťahovania do nového distribučného centra v Jirnech už máme za sebou. Sklady sú plné a tovar našim zákazníkom expedujeme kompletne z nových priestorov.
To sú dobré správy. Tá menej príjemná správa je, že kvôli technickej chybe sme žiaľ museli časť objednávok stornovať. Pretože sa vždy snažíme komunikovať férovo, všetkým zákazníkom sme poslali ospravedlňujúci e-mail a o situácii chceme informovať aj vás.
Pre vašu informáciu by sme chceli upresniť, že táto situácia sa z celkového množstva objednávok dotkla stoviek objednávok. K problémom došlo kvôli kombinácii niekoľkých príčin – kvôli technickým problémom a ľudským chybám, ktoré sťahovanie takého rozsahu sprevádzajú, akokoľvek sme sa im snažili zo všetkých síl predísť.
"Zákazníkom, ktorým sme museli zrušiť objednávky, sa ešte raz ospravedlňujeme a zároveň sme im poslali voucher na ďalšie nákupy. Teraz sústredíme všetku energiu na to, aby prichádzajúce Vianoce pre všetkých našich zákazníkov prebehli bez problémov" komentuje riaditeľ spoločnosti Marek Čičmanec.
Aktuálne doručujeme s minimálnym meškaním a do konca týždňa budeme doručovať v štandardných termínoch.
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
Marek Čičmanec, riaditeľ spoločnosti
Pekný deň,
pretože veríme, že dianie v MALLe sledujete, určite viete, že sme pred niekoľkými dňami kompletne presťahovali naše distribučné centrum. Za plnej prevádzky sme premiestnili vyše 900 tisíc kusov tovaru. Ako môžete vidieť v komunikácii na našom webe i Facebooku, neobišla sa táto logistická operácia bez komplikácií, konkrétne omeškania v doručení časti objednávok našich zákazníkov.
Túto náročnú fázu sťahovania do nového distribučného centra v Jirnech už máme za sebou. Sklady sú plné a tovar našim zákazníkom expedujeme kompletne z nových priestorov.
To sú dobré správy. Tá menej príjemná správa je, že kvôli technickej chybe sme žiaľ museli časť objednávok stornovať. Pretože sa vždy snažíme komunikovať férovo, všetkým zákazníkom sme poslali ospravedlňujúci e-mail a o situácii chceme informovať aj vás.
Pre vašu informáciu by sme chceli upresniť, že táto situácia sa z celkového množstva objednávok dotkla stoviek objednávok. K problémom došlo kvôli kombinácii niekoľkých príčin – kvôli technickým problémom a ľudským chybám, ktoré sťahovanie takého rozsahu sprevádzajú, akokoľvek sme sa im snažili zo všetkých síl predísť.
"Zákazníkom, ktorým sme museli zrušiť objednávky, sa ešte raz ospravedlňujeme a zároveň sme im poslali voucher na ďalšie nákupy. Teraz sústredíme všetku energiu na to, aby prichádzajúce Vianoce pre všetkých našich zákazníkov prebehli bez problémov" komentuje riaditeľ spoločnosti Marek Čičmanec.
Aktuálne doručujeme s minimálnym meškaním a do konca týždňa budeme doručovať v štandardných termínoch.
Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
Marek Čičmanec, riaditeľ spoločnosti