![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Streda 5.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Fridrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Malé slovenské pivovary majú najlepšie PR na svete
Slovenský PR projekt PIVOBRANA, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal včera v Miami na celosvetovom PR summite prvenstvo ...
Zdieľať

„PIVOBRANA je absolútne nízko nákladový projekt. Z hľadiska biznisu nemá žiadny zmysel – je to čisté hobby. A zrejme je to aj cítiť, pretože dokázal poraziť veľké PR projekty z celého sveta. Vďaka preto patrí nielen porote, ktorá pochopila zmysel PIVOBRANY, ale aj Asociácii malých nezávislých pivovarov Slovenska. Malé pivovary, ktoré si zachovali svoju identitu a rozvíjajú ju, si zaslúžia pozornosť a uznanie,“ povedal Managing Director Dynamic Relations KAROL WOLF.
PIVOBRANA (www.pivobrana.sk) pôsobí ako otvorené hnutie priaznivcov poctivo vareného piva. Momentálne združuje 16 slovenských nezávislých pivovarov, má viac ako 3 200 registrovaných členov a vyše 4 000 fanúšikov na sociálnej sieti. PIVOBRANA nemá obchodný zmysel, je to čisto nezisková a komunitne orientovaná aktivita, ktorej hlavným cieľom je presadzovať princípy tradičného a poctivého pivovarníctva.