|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 24.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adam a Eva
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Malé slovenské pivovary majú najlepšie PR na svete
Slovenský PR projekt PIVOBRANA, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal včera v Miami na celosvetovom PR summite prvenstvo ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) - Slovenský PR projekt PIVOBRANA, ktorý pre Asociáciu malých nezávislých pivovarov Slovenska navrhla a zrealizovala agentúra Dynamic Relations, získal včera v Miami na celosvetovom PR summite prvenstvo GLOBAL SABRE AWARDS v kategórii Asociácie. Zaradil sa tak medzi 50 najlepších PR projektov z celého sveta. O takéto umiestnenie sa v Miami uchádzalo viac ako 4 000 projektov.
„PIVOBRANA je absolútne nízko nákladový projekt. Z hľadiska biznisu nemá žiadny zmysel – je to čisté hobby. A zrejme je to aj cítiť, pretože dokázal poraziť veľké PR projekty z celého sveta. Vďaka preto patrí nielen porote, ktorá pochopila zmysel PIVOBRANY, ale aj Asociácii malých nezávislých pivovarov Slovenska. Malé pivovary, ktoré si zachovali svoju identitu a rozvíjajú ju, si zaslúžia pozornosť a uznanie,“ povedal Managing Director Dynamic Relations KAROL WOLF.
PIVOBRANA (www.pivobrana.sk) pôsobí ako otvorené hnutie priaznivcov poctivo vareného piva. Momentálne združuje 16 slovenských nezávislých pivovarov, má viac ako 3 200 registrovaných členov a vyše 4 000 fanúšikov na sociálnej sieti. PIVOBRANA nemá obchodný zmysel, je to čisto nezisková a komunitne orientovaná aktivita, ktorej hlavným cieľom je presadzovať princípy tradičného a poctivého pivovarníctva.
„PIVOBRANA je absolútne nízko nákladový projekt. Z hľadiska biznisu nemá žiadny zmysel – je to čisté hobby. A zrejme je to aj cítiť, pretože dokázal poraziť veľké PR projekty z celého sveta. Vďaka preto patrí nielen porote, ktorá pochopila zmysel PIVOBRANY, ale aj Asociácii malých nezávislých pivovarov Slovenska. Malé pivovary, ktoré si zachovali svoju identitu a rozvíjajú ju, si zaslúžia pozornosť a uznanie,“ povedal Managing Director Dynamic Relations KAROL WOLF.
PIVOBRANA (www.pivobrana.sk) pôsobí ako otvorené hnutie priaznivcov poctivo vareného piva. Momentálne združuje 16 slovenských nezávislých pivovarov, má viac ako 3 200 registrovaných členov a vyše 4 000 fanúšikov na sociálnej sieti. PIVOBRANA nemá obchodný zmysel, je to čisto nezisková a komunitne orientovaná aktivita, ktorej hlavným cieľom je presadzovať princípy tradičného a poctivého pivovarníctva.