![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
04. septembra 2016
Majiteľ sietí KFC a Pizza Hut predáva podiel v čínskej divízii
Americká spoločnosť Yum Brands, ktorá prevádzkuje siete rýchleho občerstvenia Pizza Hut a KFC, predáva podiel vo svojej čínskej divízii. Predaj v hodnote 460 miliónov USD ...
Zdieľať

Podiel v čínskej divízii Yum Brands kupuje čínska investičná spoločnosť Primavera Capital a spoločnosť finančných služieb Ant Financial, ktorá je súčasťou čínskeho internetového obchodu Alibaba. Prvá menovaná zaplatí v rámci kontraktu 410 miliónov USD a Ant Financial investuje 50 miliónov USD. Noví investori budú mať zároveň neskôr možnosť dokúpiť ďalší podiel.
Yum Brands je najväčšou fastfoodovou značkou v Číne, v poslednom období však zaznamenala problémy v dôsledku škandálu v jednom zo svojich dodávateľov mäsa, pri ktorom sa v roku 2014 zistilo, že dodával mäso po lehote trvanlivosti. Okrem toho z jej podielu na trhu začali ukrajovať konkurenti ako McDonald's.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR